Najnovšie články z kategórie Tour De France

Zemplín Tour 15.5.2011

Všetci sa už veľmi tešime na 2. ročník, ktorý bude v nedeľu 15. mája. Pretekári sa vydajú na 134 km dlhú trať o 10:00 hod., prejazdy sú cez mestá a dediny: Michalovce - časť Biela Hora, Humenné, Snina, Ubľa, Sobrance, Jovsa s cieľom na Vinnom jazere, kde očakávame prvého pretekára okolo 13:30 hod.
Meyer víťazom Tour Down Under

Austrálčan Cameron Meyer sa stal celkovým víťazom cyklistických pretekov Tour Down Under, ktoré sú už tradične prvým veľkým podujatím svetového kalendára UCI. V záverečnom kritériu v Adelaide si cyklista tímu Garmin-Cervelo udržal svoje vedenie a pred krajanom v službách HTC-Highroad Matthewom Gossom mal v konečnom účtovaní dvojsekundový náskok.
Tím Sastreho a Meňšova nedostal pozvánku na Tour de France

Španiel Carlos Sastre a Rus Denis Meňšov nebudú môcť štartovať na tohtoročných cyklistických pretekoch Tour de France, keďže organizátori neudelili ich tímu Geox-TMC voľnú kartu. V súlade s pravidlami Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) má na Tour právo štartu osemnásť tímov kategórie Pro. Ďalšie štyri miesta sú vyhradené pre držiteľov voľných kariet, ktorých organizátori vyberú z tímov druhej najvyššej úrovne.
Cavendisha nechali jazdiť v plnej premávke

Britský cyklista Mark Cavendish má plné právo hnevať sa na austrálskych organizátorov pretekov Tour Down Under. Tí sa museli brániť už v stredu po sérii troch hromadných pádov na záverečných štyroch kilometroch 2. etapy z Tailem Bendu do Mannumu, do cieľa ktorej prišiel excelentný špurtér so zraneniami hlavy a iných častí tela. Vo štvrtok sa napriek pochybnostiam o jeho zdravotnom stave postavil na štart, ale na konci členitej 3. etapy z Unley do Stirlingu možno ľutoval, že tak spravil.
Nový tím Schleckovcov pod názvom Leopard-Trek

Špičkový cyklistický tím s hviezdami ako Luxemburčan Andy Schleck a Švajčiar Fabian Cancellara sa bude volať Leopard-Trek. Názov oznámili funkcionári vo štvrtok na tímovom obede v Luxemburgu. Leopard je názov firmy manažéra tímu Briana Nygaarda, zatiaľ čo Trek je známa americká značka, ktorá dlhoročne sponzoruje aj tím Lanca Armstronga RadioShack.
HORAL TOUR 2010

Po vlaňajších dobrých odozvách na jediných MTB etapový pretek na Slovensku, „Horal Tour“ som sa ich rozhodol vyskúšať na vlastnej koži. V programe boli pre bikerov pripravené tri etapy: Výjazd na Kráľovu hoľu, Maratón „Krejzi“, Cross Country. Foto od roota
Dema Horal Alto Tour a Maratón

Dúfam, že podobne ako vlani nám počasie opäť bude priať a že sa vo Svite 13. – 15.8. zídeme v hojnom počte. Niektorí si dajú trojdňový HORAL TOUR, niektorí možno „iba“ jednodenný HORAL. Aj tí čo na bicykel vo Svite vôbec nesadnú si prídu na svoje. Či už pri sledovaní bajkerského boja, obdivovaní krás našich hôr, alebo sa zabavia sprievodným kultúrnym programom...
Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec

Len niečo cez dva týždne stačili na to, aby počasie prekonalo storočný rekord v májovom úhrne zrážok. Mokrá trať bola v Juri, vo Vlkanovej a prehánky boli takmer celý týždeň pred dnešným pretekom. A to najhoršie hlásia na dnes a zajtra. Zrejme to bol hlavný dôvod, že sa prihlásilo iba 153 pretekárov.
Kellys Green Bike Tour 2009

Je večer, sedím za počítačom, popíjam portské a rozmýšľam nad dnešným dňom. Keď sa ma dnes hocikto opýtal ako bolo, odpoveď bola: Super! Bol som na druhom ročníku Kellys Greenbike tour...
Na Horala sa usmialo slnko

Po dlhých rokoch sa nad Horalom zľutovalo počasie a takmer 500 bikerov vítalo slniečko a 22 stupňov. Krejzi trať, aj vďaka skráteniu, bola zvládnuteľná, ale zabrať dala poriadne... Report s fotkami od roota
Kellys Green Bike Tour 2009

Rok sa s rokom stretol a opäť sa stretávame na 2. ročníku Green bike Tour 2009. Za uplynulý čas sme my ako organizátori sa snažili vylepšiť toto športové podujatie, k čomu nám veľmi pomohli Vaše pripomienky, nápady, postrehy. Pre pretekárov sme pripravili dva okruhy, ktoré preveria Vašu kondíciu a technickú zručnosť. V cieli bude pre Vás pripravené bohaté občerstvenie, zaujímavý kultúrny program a bohatá tombola.
Kellys 'necítim si ruky' Beskyd Tour

Väčšina maratónov má svoj charakter a tým pádom si ich spojíme s určitým prídavným menom. Dlhý, krátky, náročný, ľahký...no a po sobote 25.7. si ja osobne k slovu ťažký priradím Kellys Beskyd Tour. Nie je to dané len tradičnými parametrami ktoré tvoria dĺžka a prevýšenie (86 km a 3100m), ale je to najmä povrchom trate, kedy slovo Beskydy v názve je zárukou zjazdov, na ktoré sa len tak nezabúda.