Najnovšie články z kategórie Tour De France

Súťaž: Zažite Tour de France na vlastnej koži

Automobilka ŠKODA AUTO tento rok oslavuje 15. výročie partnerstva s Tour de France. Využite jedinečnú príležitosť a zapojte sa do súťaže, v ktorej môžete okrem iného vyhrať aj prelet nad pelotónom „Starej dámy“.
Video: Peter Sagan víťazom 2. etapy - oblečie si žltý dres lídra pretekov a je aj na čele bodovačky

Trojnásobný majster sveta po deviaty raz v kariére vyhral etapu na Tour de France a pripísal si 37. pódiové umiestnenie (9-19-9) na najslávnejších pretekoch. Celkovo v profikariére sa dostal na métu 107 triumfov a v tomto roku na šesť.
Tohtoročná Tour de France bez Frooma?

Situácia sa však zamotáva, nakoľko medzinárodná cyklistická únia (UCI) dnes Chrisa Frooma očistila...
Video: Extreme Bike Tour – aj takto vyzerá láska k extrémnym športom

Divácky veľmi atraktívne kúsky predviedli chalani v Poľsku na akcii Extreme Bike Tour.
Video: That Season - z biku priamo na Tour de France a zase späť

Pôvodom biker Ondřej Cink, zažil minulý rok naozaj výnimočnú sezónu, kedy sa po prestupe do sveta cestnej cyklistiky, ocitol na Tour de France. Výborný dokument mapuje jeho cestu a umožní vám nahliadnuť trochu pod "pokrievku" profesionálnej cyklistiky...
Zlatý pedál opäť pre Petra Sagana

Víťazom ankety Zlatý pedál pre najlepšieho cyklistu Slovenska v roku 2017 sa po roku opäť stal Peter Sagan.
Spor medzi Bora-Hansgrohe a UCI sa skončil - minulosť je zabudnutá, tvrdí Peter Sagan

Sagan, tím Bora-Hansgrohe a Medzinárodná cyklistická únia (UCI) sa ešte pred vypočutím na Športovom arbitrážnom súde (CAS) dohodli na ukončení právneho sporu v súvislosti s kontroverzným vylúčením z tohtoročnej Tour de France po zrážke s britským súperom Markom Cavendishom.
Budúcoročné Giro d'Italia prináša ďalšiu zápletku

Chris Froome potvrdil svoju účasť s pokusom o hattrick, úradujúci šampión Dumoulin zatiaľ ešte vyčkáva a štartuje sa v Jeruzaleme. Zaujímavá zápletka sa môže začať...
Tour de France 2018 s pavé, Alpe d'Huez a tiež možným súbojom Froome - Dumoulin

Budúcoročná Tour de France (7.- 29. 7. 2018) bude mať vyše 3 300 km, povedie najprv Alpami, až v druhej časti sa cyklisti presunú do Pyrenejí. Pozrite si presnú mapu ako aj vyjadrenia jazdcov.
Reportáž: Víkend na Tour de Prešov

Dávnejšie ma v pozvánkach zaujala info o Tour de Prešov, okrem iného aj tým, že sa jednalo o dvojdňovú akciu, a teda som mohol bicyklom vyplniť celý víkend.
Výnimočný úspech pre Shimano na Tour de France PR článok

Výnimočný úspech pre Shimano na Tour de France

Jazdci používajúci komponenty Shimano získali na Tour de France všetky dôležité dresy – žltý, zelený, bodkovaný a biely. Rovnako im patria aj všetky etapové víťazstvá.
Video: Najzaujímavejšie momenty z Tour de France

Tohtoročná Tour bola plná kontroverzie, ale nechýbalo ani množstvo zaujímavých momentov a napínavých situácií. Pozrite sa na to najlepšie...