Najnovšie články z kategórie Trail

Tip na výlet: MTB traily na divokom západe USA

Na horskom bicykli už jazdím vyše 20 rokov a vyskúšať horskú cyklistiku priamo v jej kolíske bol vždy jeden z mojich veľkých snov. Podarilo sa to uskutočniť minulý rok, prikladám aj video dôkaz. :)
Pozvánka: Jedinečný CST Singletrack MTB maratón Košice aj súčasťou UCI MTB Marathon Series

Na východ Slovenska sa po roku opäť vrátia maratónci, ktorí si prídu vychutnať nielen kilometre poctivých singletrackov, ale aj atmosféru a úroveň podujatia s názvom CST Singletrack MTB maratón Košice.
Test: Lapierre Zesty AM 5.0 Ultimate 29“ – nenápadný, ale schopný trailbike

Lapierre Zesty je na prvý pohľad nenápadný bicykel, ktorý však v sebe ukrýva plno malých prekvapení. Viac sa o ňom dozviete v nasledujúcom teste.
Video: Režim TURBO - koľko vydrží batéria ebiku

Koľko jazdenia zvládne ebike pri maximálnej pomoci a režime Turbo, sme zisťovali na obľúbenom traile.
Výbava na trail - potom sa už len zabávajte PR článok

Výbava na trail - potom sa už len zabávajte

Kvalitná prilba, pohodlný dres, univerzálne tretry či spoľahlivé plášte - to je základ, ktorý využijete pri jazdení v technickom teréne.
Test: Alpina Anzana - kvalitne spracovaná prilba za prívetivú cenu

O tom, že je prilba v cyklistike dôležitá, niet pochýb a obzvlášť pri objektívne nebezpečnejších disciplínach ako je Enduro/Trail/All Mountain. Na testovanie sa mi dostal model od nemeckého výrobcu Alpina, ktorý spadá práve do tejto kategórie.
Video: Pes – najlepší priateľ bikera

Vychutnajte si video s Dexterom, ktorý vás uvedie do sveta trailových psov. Článok o tom, ako postupovať pri výbere a výchove vlastného štvornohého spoločníka, vám prinesieme už čoskoro!
Test: Orbea OIZ H10 –  keď XC naberie nový význam

Test: Orbea OIZ H10 – keď XC naberie nový význam

Možnosť testovať tento bicykel som si nenechal ujsť. Keď som sa dozvedel, že je to verzia so 120 mm zdvihom a teleskopickou sedlovkou, hneď som spozornel. Keďže primárne jazdím enduro a zjazd, tešil som sa na zaujímavú zmenu.
Test: Canyon Neuron 7.0 AL – prepracovaná trailová stálica pre rok 2020

Pre túto sezónu prepracovali nemeckí inžinieri hliníkový Neuron na obraz hodnotnejších karbónových súrodencov. Či sa vydali správnym smerom, som na domácich trailoch zisťoval posledných pár týždňov.
Pozvánka: MTBIKER centrum a škola jazdy v roku 2020 - ovládni svoj bicykel

Podobne, ako v roku 2019, aj tento rok prinášame školu jazdy, na ktorej si budete môcť zlepšiť techniku jazdenia, ako sa aj naučiť správne nastaviť váš bicykel.
Unboxing: Kellys Spider 70 GREY LIME 29' - zladený fešák

Hľadáte bike na bežné vozenie za rozumné peniaze a kritérium je dostatok prevodov, hydraulika, značkové komponenty a aj dizajn?
Marin trail bicykle pre rok 2020 - niečo od kalifornského výrobcu PR článok

Marin trail bicykle pre rok 2020 - niečo od kalifornského výrobcu

Trailové bicykle sú čím ďalej, tým viac populárnou kategóriou v rámci MTB cyklistiky. Keďže sú naozaj všestranné, sú vhodné pre široké spektrum jazdcov. Pozreli sme sa, aké modely ponúka výrobca Marin v tejto sezóne.