Najnovšie články z kategórie Triatlon

Rozhovor: Rebeka Cully – keď dieťa nie je prekážkou

„Som fyzioterapeutka na materskej dovolenke so 16-mesačným synčekom. V zime sa venujem skialpinizmu a v lete triatlonu. Milujem dobrodružstvá, a najmä tie v horách.“
Triathlon Attack – 13 hodín utrpenia zabalených pod stromčekom

Toto je spoveď cyklistického nadšenca s 10-hodinovou pracovnou dobou, ktorého žena donútila absolvovať jeden z najťažších triatlonov na Slovensku.
150 km s Ironmanom alebo na výjazde s Mišom Holubom

Poďte s nami parádny okruh cez Oravu a Liptov a spoznajte zatiaľ jediného Slováka, ktorý vyhral triatlonové preteky série Ironman.
Rozhovor: Nora Jenčušová – slovenská kvapka v medzinárodnom mori ženského profi pelotónu

V aktuálnom roku som si dala za cieľ našim čitateľom bližšie predstaviť ženskú cyklistiku a nemôžem byť spokojnejšia, pretože sa mi podarilo vyspovedať našu najväčšiu nádej v cestnej cyklistike, Noriku Jenčušovú.
Rozhovor: Michal Holub – rozprávkový príbeh s koncom pre dospelých

Ak by ste hľadali najviac triatlonistov na meter štvorcový, spravte si v októbri výlet na Havaj. Práve v tomto období sa v Kone konajú majstrovstvá sveta v Ironmanovi – sen každého pretekára, ktorý sa venuje dlhým triatlonom.
Z lásky k vytrvalostnému športu - Peter Jelínek ako finišer deca ultratriatlonu

„Volám sa Peter Jelínek, mám 54 rokov, v civile som manažérsky poradca a moje hoby je ultratriatlon a psy.“
Michal Holub – učiteľ, ktorý ako prvý Slovák ovládol preteky série Ironman

3 800 metrov plávania, 180 kilometrov na bicykli a maratón – taký objem musí zvládnuť športovec, aby si mohol hovoriť „železný muž“.
Triathlon Attack – tu zistíš, aký si netechnický a kde máš rezervy

Citát jedného z top pretekárov, ktorý mal v cieli čas pod 9 hodín. Ja som sa s traťou pasovala takmer o 4 hodiny dlhšie. Ale poďme pekne poporiadku.
Video: Tomáš Jurkovič - návrat k športu po leukémii

Šport je vášeň na celý život, no ten dokáže hodiť polená pod nohy. Svoje o tom vie Tomáš Jurkovič, úspešný reprezentant v triatlone, ktorému sa minulý rok všetko zmenilo doslova zo dňa na deň.
Video: Slovakman - tréning hobbíka

Na akom bicykli začínal, ako sa dostal k triatlonu a hlavne ako sa pripravoval na svojho prvého Slovakmana, teda dlhý triatlon (3,8 km/180 km/42 km), sme vyspovedali hobbíka Tomáša Žlnaya z Piešťan.
Každá žena môže byť Ironmankou - zažije smiech cez slzy, ale aj slzy šťastia

Vo svojom živote som mala šťastie na priateľov, ktorí mi dávajú energiu a ponúkajú nové výzvy. Počas rôznych období sa niektoré skupinky trochu menili, ale každá mi dala niečo pozitívne.
Video: Najrýchlejšie bicykle - Slovakman Triathlon 2020

Ešte menej pravidiel ako v bežnej cyklistike robí z triatlonových bicyklov bláznivé, ale zároveň aj veľmi rýchle stroje. Už ste ich videli nastrojené na preteky?