Najnovšie články z kategórie Triatlon

Buček vo svojej kategórii druhý na Taiwane

Dvojnásobný víťaz havajského Ironmana, Austrálčan Chris McCormack, ktorý sa pripravuje na londýnsku olympiádu 2012, triumfoval medzi profesionálmi na pretekoch v dlhom triatlone na juhu Taiwanu v rekreačnom stredisku Kenting časom 3:54:47 h.
Armstrong na triatlonové preteky XTERRA World Champs

Bývalý americký cyklista Lance Armstrong aj po druhom odchode z profesionálnej scény pokračuje v súťažnom nasadení. V nedeľu sedemnásobný víťaz Tour de France oznámil, že sa zúčastní na extrémnom off-road triatlone na havajskom ostrove Maui. "XTERRA World Champs budúci víkend. Budem tam. Teším sa na preteky," napísal Armstrong na svojom twitterovom konte.
Ironman: víťazstvá Alexandra a Wellingtonovej

Víťazmi 35. majstrovstiev sveta v ironman triatlone sa stali na Havajských ostrovoch Craig Alexander a Chrissie Wellingtonová. Tridsaťosemročný Austrálčan zvládol mimoriadne náročnú trať (plávanie 3,86 km, cyklistika 180,25 km a maratón) v novom rekorde za 8:03:56 h a získal svoj už tretí titul šampióna.
Na slávny Ironman na Havaji aj kvarteto Slovákov

Slávny Ironman (3,8 km plávanie - 180 km cyklistika - 42,195 km beh) na Havajských ostrovoch napíše v sobotu 8. októbra už svoju 33. kapitolu. Na preteky, ktoré majú štatút majstrovstiev sveta v dlhom triatlone, sa kvalifikovalo 1967 pretekárov, ktorí sa o 6.30 h miestneho času (18.30 SELČ) vrhnú do vĺn Tichého oceána, aby tam absolvovali plaveckú časť pretekov, potom ich čaká náročných 112 míľ (180 km) na bicykloch a na záver klasický bežecký maratón (42 195 m).
Kros Triatlon: Republikové tituly Mosnému a Lapinovej

Tituly majstrov Slovenska v horskom (kros) triatlone (0,5 km plávanie - 18 km horská cyklistika - 5 km krosový beh) si v Starej Myjave vybojovali v kategórii mužov Peter Mosný a medzi ženami Kristína Lapinová.
Triatlonový Festival Senica 2011

Pozývame Vás na finálové preteky seriálu HERTLSPORT EXTREM TOUR 2011 terénny triatlon jednotlivcov a štafiet Ja-Ty-On H-TRIATHLON SENICA a terénny triatlon družstiev 3 T.E.A.M H-TRIATHLON SENICA. Preteky sa uskutočnia v sobotu 27.augusta v rekreačnej oblasti Senica-Kunov.
Triatlon pre všetkých sa sťahuje z Čunova na Štrkovec

Celodňová celoslovenská akcia pre špičkových, rekreačných a začínajúcich triatlonistov pod názvom "Triatlon pre všetkých" sa po dvoch úvodných ročníkoch sťahuje z Čunova na Štrkovecké jazero v bratislavskej mestskej časti Ružinov. Prostredie známej bratislavskej oddychovej zóny a blízkeho hotela Junior bude v sobotu 27. augusta od 9. 00 h do 20.00 h miestom, kde sa stretnú vyznávači tohto športu zo Slovenska, Česka a Ukrajiny.
Šiesty slovenský titul v olympijskom triatlone pre Šimka

Pavel Šimko z Realiz sport teamu Bratislava sa stal šiestykrát v kariére majstrom Slovenska v olympijskom triatlone (1,5 km plávanie - 40 km cyklistika - 10 km beh). Na Žilinskom triatlone skončil v sobotu na 2. mieste za Balázsom Pocsaiom z Maďarska, ale ako najlepší Slovák si vybojoval majstrovský titul.
V sobotu v Žiline o tituly majstrov SR i pohárové body

V sobotu 20. augusta sa v Žiline uskutočnia majstrovstvá Slovenska v tzv. olympijskom triatlone (1,5 km plávanie - 40 km cyklistika - 10 km beh). V meste pod Dubňom sa domáci šampionát koná už tretíkrát v rade. Na štarte bude chýbať jeden z favoritov mužskej kategórie Richard Varga, ktorý bude v tom čase bojovať na majstrovstvách sveta v šprint triatlone vo švajčiarskom Lausanne.
H-TRIATHLON Skalica 2011 PR článok

H-TRIATHLON Skalica 2011

H-TRIATHLON Skalica je legendou terénneho triatlonu na Slovensku. Patrí medzi prvé triatlony na Slovensku organizované v terénne. Prudké výjazdy a zjazdy, množstvo prírodných prekážok, neopakovateľná divácka kulisa – to všetko Vám ponúka H-TRIATHLON Skalica. Plavecká časť situovaná do prírodného kúpaliska v Zlatníckej doline je jednou z veľkého množstva výziev, ktoré čakajú na každého pretekára, ktorý sa postaví na štartovú čiaru
Připravuje se boj o železného býka Moravského krasu PR článok

Připravuje se boj o železného býka Moravského krasu

Úspěšných jedenáct ročníků bikemeratonu GT ZASKAR, v nichž startovalo celkem téměř deset tisíc závodníků, má za sebou jejich pořadatel Galant Brno. „Letos jsme chtěli přijít s projektem, který nemá minimálně u nás obdoby....
FC zimný triatlon alebo hrana na snehu

Nad účasťou na triatlone som začal uvažovať po Štefanskej túre v Malej Fatre s našimi triatlonistami na čele s Tomášom Jurkovičom. Takže keď som si prečítal pozvánku na FC zimný triatlon v Udiči, ani chvíľu som neváhal a okamžite som vyplnil prihlášku. Odvtedy som s napätím čakal na 5. február a veril, že príroda bude usporiadateľom a pretekárom priaznivo naklonená. Lenže Perinbaba má túto zimu pracovnú morálku porovnateľnú s domorodým obyvateľstvom v Letanovciach, takže to v posledných dňoch vyzeralo s konaním triatlonu všelijako. Nakoniec ale všetko dobre dopadlo a ja som si odbil svoju triatlonovú premiéru.