Najnovšie články z kategórie Trophy

Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy ukončená

Beskidy MTB Trophy 2011 zažívajú nezvyčajný záujem... Medzinárodné etapové preteky na horských bicykloch v Beskydách na poľsko-česko-slovenskom pomedzí, ktoré sa konajú 23.-26. júna 2011, budú opäť raz jedným z najvýznamnejších MTB podujatí v strednej Európe. Na začiatku marca je už kompletne zaregistrovaných takmer 300 účastníkov z 15 štátov. Poznáme víťaza!
Istebna 2010

Poslednou zastávkou tohtoročnej Powerade Suzuki MTB Marathon série u našich severných susedov v Poľsku bola už druhý rok po sebe už takmer kultová Istebna. Zároveň bol tento pretek súčasťou päťdielneho seriálu maratónov krajín V4 a Rakúska pod názvom Inter-mountain-series (IMS).
Stupavský MTB Trophy 2010

Poslednú júlovú sobotu bol na programe, v poradí už 8 ročník stupavského maratónu. Tak ako jeho zimná verzia tak aj letná sa niesla vo veľkom štýle. Bohatý sprievodný program s tanečníkmi, hudobnými skupinami a rôznymi atrakciami pre deti.
Intersport Stupava Trophy za dverami

Stupava Trophy bude odštartovaná už tento víkend! Organizátori nezaháľajú a pripravili niekolko noviniek, ktoré vám predstavíme v tomto článku. Dnes je aj posledný deň so zlacneným štartovným!
Salzkammergut Trophy - 211 km bez rešpektu

S viac ako 4000 účastníkmi z 30 krajín je Salzkammergut Trophy najväčším rakúskym MTB maratónom. Dlhá sľučka regiónom svetového prírodného dedičstva UNESCO Hallstatt-Dachstein-Salzkammergut patrí medzi najimpozantnejšie maratónske trate v Európe.
Intersport Stupava Trophy 2010 sa blíži

Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším novým generálnym partnerom. Tento rok sme dostali podporu od spoločnosti INTERSPORT Slovensko. Pre našich bajkerov a pre nás organizátorov bude do budúcna INTERSPORT zárukou kvalitnej organizácie a hodnotným zážitkom z akcie zároveň. Prinášame rozhovor s organizátorom Paľom Grujbarom.
Beskidy MTB Trophy 2010

Kto aspoň raz zažil Beskidy MTB Trophy, určite potvrdí, že tento jedinečný etapový pretek odohrávajúci sa na pomedzí Poľska, Českej republiky a Slovenska, zanechá nezmazateľnú stopu v každej bikerskej duši – drsný horský terén , chodníčky plné kameňov a koreňov, ostré stúpania, technické zjazdy, nádherné výhľady z vrcholov miestnych kopcov... Tak ako po minulé roky, aj tentoraz visel najväčší otáznik nad počasím, ktoré najmä v horách dokáže pripraviť nejedno prekvapenie. Tohtoročný máj však predčil aj tie najpesimistickejšie očakávania – neustály dážď a ničivé záplavy poriadne nahlodali odhodlanie mnohých bikerov postaviť sa 3. júna na štart 4. ročníka. Ako to nakoniec celé dopadlo, sa vám pokúsim priblížiť v tomto mojom reporte.
Súťaž o štartovné na Salzkammergut Trophy

17. júla bude odštartovaný jeden z tradičných vrcholov európskej MTB maratónskej scény: Salzkammergut Trophy v Bad Goisern v Rakúsku. Nádherné prostredie a trasy od 27.4 km až po extrémnych 211 km s vyše 7 km prevýšením každý rok vychutnávajú viacerí bikeri zo Slovenska. Už druhý rok MTBiker.sk ponúka možnosť jednému z vás vyhrať štartovné vo výške 75 eur. Stačí odpovedať na jednu otázočku...
Súťaž o štartovné na MTB Trophy - máme víťaza

Skalní návštevníci MTBiker.sk o MTB Trophy už určite počuli a mnohí si už ladia formu na začiatok júna, kedy sa tieto etapové preteky konajú. Ponúkame vám možnosť sa medzi účastníkov zaradiť - a to úplne zadarmo. Máme tu súťaž o štartovné v hodnote 240 EUR!
Beskidy MTB Trophy 2010 - 3. - 6.6. 2010, Istebna, Poľsko

Beskydy sú jednou z najzaujímavejších oblastí Karpát. Obec Istebna, ležiaca na mieste, kde sa stretávajú hranice troch štátov - to je miesto, kde sa koná jedinečný pretek na horských bicykloch a kde jazda v náročnom teréne pomáha vytvárať nezvyklý emocionálny zážitok. Náš pretek svojou náročnosťou, vysokou úrovňou a výnimočnosťou láka do tejto oblasti Európy naozajstných znalcov horskej cyklistiky. Spoločným menovateľom sú tu hory s veľkým "G" - Gory ( poľsky), nekompromisné, divé, pre mnohých nedobytné a nedostupné. Nie je náhoda, že pretek patrí medzi pretekmi tohto typu, k európskemu štandardu MTB
Salzkammergut 2009...

alias Der Mann muss seine eigenen Grenzen können... Reportáž zo Salzkammergutu, ktorý sa vinou počasia tento rok zmenil na studené bikové peklo.
Salzkammergut alias snehové peklo v soľnej komore

Každý ma v srdci výzvu. Výzvu, ktorá človeku nedá spávať a neustále sa premieta v jeho myšlienkach. Armstrong má Tour de France, Kopka Aljašku no a pre mňa to bola 209 km Salzkammergut trophy. Táto oficiálne najdlhšia a parametrami najťažšia trať v Európe má medzi bikermi už svoje meno. Veď posúďte sami...209 km a najmä prevýšenie, ktorého hodnota presahuje 7000 m budia naozaj rešpekt. Ale Salzka to nie je len o číslach, je to o ľuďoch, atmosfére a v neposlednom rade a krásnej prírode regiónu Dachstein-Hallstatt, ktorý právom patrí do svetového dedičstva UNESCO. A keď sa naskytla príležitosť štartovať na tomto preteku, ani na chvíľu som neváhal...