Najnovšie články z kategórie Uci

Haring vybojoval kariérne víťazstvo, výborný výkon podali aj Ulík a Kurty

Vynikajúci výkon podali naši horskí cyklisti Martin Haring (Dukla Banská Bystrica), Matej Ulík (Express CZ – Tufo team Kolín) a Jakub Kurty (CK Cykloglajza Banská Bystrica) na etapových pretekoch kategórie S1 v Srbsku.
Kolotoč UCI MTB 2019 je už za dverami - čaká nás veľa zaujímavých noviniek

MTB sezóna sa nezadržateľne blíži a nás zaujímalo, aké zmeny nastali v tímoch, s akými inováciami prišli a zároveň aké sú ambície jazdcov.
Autobiografia Petra Sagana MÔJ SVET - od dnes v kníhupectvách

"Ak sa na štartovaciu čiaru pretekov postaví sto jazdcov, prežijú na trati sto rôznych príbehov. Môj príbeh je o tom, ako som tri roky za sebou obliekal dúhový dres UCI."
Števková víťazne v Grécku, Haring druhý na pretekoch C1 v Turecku

Na gréckom ostrove Kos sa fantasticky darilo Janke Keseg Števkovej, ktorá zvíťazila v etapových pretekoch. Martin Haring pokračuje v úspešných štartoch na pretekoch MTB XCO a zbiera body do olympijského rankingu.
Slovenskí dráhari uspeli v Litve

Reprezentácia dráhovej cyklistiky zamierila do Litvy na preteky kategórie CL1. Z Panevežysu odchádzali spokojní, keďže si za výsledky na konto pripísali tučnú porciu bodov UCI.
Prekvapenie aj splnené očakávania - Majstrovstvá sveta v XC 2018

Horské prostredie švajčiarskeho Lenzerheide prinieslo dramatické preteky v oboch kategóriách, a to u mužov i žien.
Majstrovstvá sveta v cross country - trať a hlavní favoriti

Svetový pohár úspešne absolvoval minulý týždeň aj svoju poslednú zastávku v La Bresse. Víťazom sa stal Nino Schurter v mužskej kategórii a Jolanda Neff v ženskej. Bolo to teda švajčiarske double.
SMS Santini – kolekcia UCI v elegantnom dizajne PR článok

SMS Santini – kolekcia UCI v elegantnom dizajne

Symbol dúhy je síce vyhradený pre majstra sveta, ale pri decentnom použití motívu si na svoje prídu aj fanúšikovia. Presne týmto štýlom je ladená aj kolekcia SMS Santini, v ktorej nechýba ani spomienka na mnohé legendy.
Pozvánka: BIKEMARATON DRÁSAL České spořitelny – veľkolepá oslava štvrťstoročnice

Naši českí susedia odštartujú v Holešove tohtoročné letné prázdniny už legendárnymi cyklistickými pretekmi, ktoré sa po prvýkrát vo svojej histórii uskutočnia počas dvoch víkendových dní – 30.6.-1.7.
Video: Svetový pohár v chorvátskom Lošinji pozná svojich víťazov

Skvelú víťaznú jazdu predviedol cez víkend na pretekoch Svetového pohára v zjazde Američan Aaron Gwin.
Úvod sveťáku ako sa patrí - Schurter konečne našiel premožiteľa

Len málokto očakával taký priebeh, aký ponúklo prvé kolo svetového pohára v XCO. Nečakaný víťaz a najmä súboj, ktorý musel potešiť srdce každého fanúšika.
Spor medzi Bora-Hansgrohe a UCI sa skončil - minulosť je zabudnutá, tvrdí Peter Sagan

Sagan, tím Bora-Hansgrohe a Medzinárodná cyklistická únia (UCI) sa ešte pred vypočutím na Športovom arbitrážnom súde (CAS) dohodli na ukončení právneho sporu v súvislosti s kontroverzným vylúčením z tohtoročnej Tour de France po zrážke s britským súperom Markom Cavendishom.