Najnovšie články z kategórie Vyziva

Sacharidy - dôležitý zdroj energie

O tom, ako je príjem sacharidov pred, počas a po výkone pre cyklistu dôležitý a ako vďaka správnemu načasovaniu môžete vyhrať aj Giro.
Imunita – vplyv tréningu a životného štýlu

Ako vieme našu prirodzenú obranyschopnosť ovplyvniť a čo na ňu všetko vplýva, si povieme formou videa článku.
Najlepší spôsob ako schudnúť - žiadne skratky ani extrémne diéty

Formou článku a videa sa trochu bližšie pozrieme na večne aktuálnu tému cyklistiky, ale aj mnohých novoročných predsavzatí...
Video: Jazdenie nalačno - význam a pár tipov

Možno ste už počuli o pozitívnom vplyve jazdenia nalačno napríklad v prípade spaľovania tukov. Čo je na tom pravdy a aké má výhody, prípadne negatíva?
Vhodné doplnky pre regeneráciu PR článok

Vhodné doplnky pre regeneráciu

Naše telo sa zlepšuje aj mimo tréningu, a ak chcete tento efekt zvýšiť, je dobré mu dodať všetko, čo potrebuje.
Video: Dopĺňanie energie počas maratónov

Správny a dostatočný príjem energie je jedným zo základných predpokladov toho, aby ste dorazili do cieľa a čím dlhšia trať, tým hrá dôležitejšiu úlohu.
Čas vymeniť keksíky za správnu výživu

Základné minimum o géloch a jonťákoch v prehľadnej forme a bez prehnanej odbornosti pre začínajúceho cyklistu.
Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť PR článok

Dopĺňanie energie - netreba nič podceniť

Podanie kvalitného výkonu nie je závislé len od toho, ako veľmi a ako tvrdo sme trénovali. Veľkú úlohu hrá aj kvalitná výživa či už počas prípravy, alebo priamo na výjazde, prípadne pretekoch.
Čo by vám nemalo chýbať - základné doplnky pre cyklistiku PR článok

Čo by vám nemalo chýbať - základné doplnky pre cyklistiku

Keďže sa nám cyklistická sezóna už naplno rozbehla a kilometrov pribúda, okrem správne nastaveného bicykla je určite dobré myslieť aj na vlastný „motor” a na to, ako mu jeho prácu uľahčiť.
Redukcia hmostnosti a ako jej pomôcť PR článok

Redukcia hmostnosti a ako jej pomôcť

Pri snahe schudnúť nejaké to kilečko si často vieme trochu pomôcť vhodnými doplnkami stravy. Nečakajme však žiadnu zázračnú pilulku, ktorá nás podkožného tuku zbaví zo dňa na deň.
Šport a zdravá strava - len pár krokov k zlepšeniu kvality života PR článok

Šport a zdravá strava - len pár krokov k zlepšeniu kvality života

Napriek tomu, že je dnešné životné tempo šialene rýchle, je potešujúci fakt, že veľká časť ľudí sa v poslednej dobe začína zaujímať o zdravý životný štýl. Ak ste na začiatku svojho boja so sebou samým, prinášame pár základných rád.
Výživové doplnky pre športovcov a fyzicky aktívnych ľudí PR článok

Výživové doplnky pre športovcov a fyzicky aktívnych ľudí

Každá fyzická aktivita naše telo istým spôsobom zaťažuje alebo opotrebováva. Na to, aby sme ju dokázali dlhodobo zvládať, je potrebné sa zamerať na správne fungovanie pohybového aparátu a celkovú imunitu.