Najnovšie články z kategórie Zilina

Konferencia Cyklotrasy 2014 aj za účasti MTBiker.sk

Vo štvrtok 3.4.2014 sa na pôde Žilinského samosprávneho kraja uskutočnila konferencia Cyklotrasy 2014. Táto konferencia sa konala v rámci väčšieho projektu Trasy, traste sa!, ktorý je mikroprojektom cezhraničnej spolupráce medzi Českou republikou a Slovenskom. Konferencia preto nemala iba záber na región Žiliny a okolia, ale to svoje si na nej našiel každý, koho zaujíma cyklistika. Nás veľmi teší, že organizátori nezabudli ani na MTBiker.sk a pozvali nás.
Veľká jarná cyklojazda PR článok

Veľká jarná cyklojazda

Začiatkom jari je tu opäť príležitosť na pohodové bicyklovanie po žilinských cestách. Veľká jarná cyklojazda štartuje v pondelok 22. apríla o 17:00 na Hlinkovom námestí.
V sobotu v Žiline o tituly majstrov SR i pohárové body

V sobotu 20. augusta sa v Žiline uskutočnia majstrovstvá Slovenska v tzv. olympijskom triatlone (1,5 km plávanie - 40 km cyklistika - 10 km beh). V meste pod Dubňom sa domáci šampionát koná už tretíkrát v rade. Na štarte bude chýbať jeden z favoritov mužskej kategórie Richard Varga, ktorý bude v tom čase bojovať na majstrovstvách sveta v šprint triatlone vo švajčiarskom Lausanne.
KoMiXové mesto Žilina

Týmto článkom by som chcel zhodnotiť možnosti bikovania v Žiline , ktoré sú podla môjho názoru nedostatočné k veľkosti Žiliny.
Slovenský pohár v XC - Prvé kolo

Túto nedeľu sa konalo v Žiline prvé kolo Slovenského pohára v Cross Country. Predpoveď počasia bola dosť nepriaznivá a realita bola ešte horšia ako som očakával. Napriek tomu sa však dostatok pretekárov odhodlalo popasovať sa s touto situáciou.