Najnovšie články z kategórie Zima

Reportáž: 1. Zimný Cyklonárez – slovo nárez tam nebolo len tak

„Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny “ - tak nejak znel slogan tohto, pomerne originálneho preteku. Proti fitness kráskam ja osobne nič nemám, ale aj tak som sa na akciu poriadne tešil a s pribúdajúcimi centimetrami snehu a mínusovými teplotami čoraz viac. A veru stálo to za to...
Rok hobby bikera

Ako sa rok s rokom stretol, mnohí z nás sú o poznanie, prípadne nejaké tie finančné prostriedky, deti, či vrásky bohatší. Ostatní možno o nejaké tie zážitky. A práve to je aj môj prípad – najmä čo sa bicyklovania týka.
Bikovanie v zime: 5. časť - Rukavice - hlavne si dobre vybrať

Ruky sú po nohách ďalšia periféria a tie ako dobre vieme, začínajú v zime trpieť ako prvé. Našťastie ich ochrana je o čosi jednoduchšia, no tiež si treba dať pozor na správny výber rukavíc podľa podmienok a plánovaného použitia. Každý dobrý výrobca chce ponúknuť čo najlepší model pre rôzne podmienky, no vo väčšine prípadov sa nakoniec jedná o podobné konštrukcie, ktoré nesú mnohé spoločné znaky.
Keď ani mrazivé podmienky neodradia

Nechce sa vám ísť v mrazivom počasí na bike? Pozrite sa na tohto borca, ktorý práve jazdí v Kanade. V decembri 2014 sa vydal na cestu okolo sveta, pričom prešiel už 15 000 km.
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Základné tipy na zimné jazdenie – technika jazdy

V minulom článku som spomínal základné úpravy na kolesách, ktoré umožnia veľmi jednoducho prispôsobiť bike pre jazdu v zime a po snehu. Teraz prišiel rad na zopár tipov ohľadom techniky jazdy, ktoré mi pomáhajú v prvom rade zvýšiť bezpečnosť a užiť si tak výjazd na maximum.
Pozvánka: Stupava Winter trophy MTB & RUN 2017

Cez víkend v dňoch 28-29.1. 2017 sa uskutoční už 9. ročník zimného MTB maratónu, ktorý ponúka aj bežeckú disciplínu. Ako v roku 2016 sa pôjde Stupave, pričom v sobotu sa uskutoční MTB maratón, ktorý bude mať 25 km s prevýšením 500 m a pre tých, ktorí si chcú zamakať viac, je pripravený aj 10 km beh.
Základné tipy na zimné jazdenie – plášte a tlak

Vyzerá to tak, že zima už definitívne udrela v plnej sile, čo ale neznamená, aby sme odložili bike do kúta. Pomocou zopár jednoduchých úprav je možné si užiť zábavu na zasnežených cestičkách a trailoch aj v tomto období.
Test: Roeckl Vreden - rukavice do našej pravej zimy

Teploty čoraz častejšie padajú pod bod mrazu a mnohí práve teraz zháňajú teplé rukavice na pravé zimné jazdenie. Zaujímavou alternatívou môže byť model Vreden od Roeckl, ktorý som mal možnosť dlhšiu dobu testovať a ktorý má naozaj čo ponúknuť.
Zaujímavá zimná cesta - našťastie bez pádu

Darí sa aj vám na zimných výjazdoch ísť dole (prípadne aj hore :) ) bez pádu? Nedalo mi nevytiahnúť Marinadovo video, ktorým sa pochválil na fóre v téme fotky z výjazdov.
Endura –  keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom PR článok

Endura – keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom

Endura predstavuje značku, ktorá dokáže ponúknuť oblečenie do každého počasia, vrátane toho zimného a menej priaznivého. Ani sa nie je čomu čudovať, keďže má pôvod v Škótsku, kde vietor, sneh a dážď tvoria neoddeliteľnú súčasť výjazdov.
Test: Svetlo Infini Tron 800 - všestranné svetlo aj na nočné výjazdy

Dalo by sa povedať, že osvetlenie patrí k "povinnej výbave" každého cyklistu, ktorý jazdí v šere alebo tme. Či už kvôli pokutám, ale hlavne kvôli vlastnej bezpečnosti. Testované svetlo však ponúka toho omnoho viac ako pomocníka v bežnéj mestskej premávke. Do rúk sa mi dostalo na test svetlo Infini, ktorá sa zameriava hlavne osvetlením. Poďme si naň trošku bližšie posvietiť.