Najnovšie články z kategórie Zupny Pohar

Pozvánka: Župná dvadsiatka v Bratislave PR článok

Pozvánka: Župná dvadsiatka v Bratislave

Bratislavský samosprávny kraj opäť po roku pozýva všetkých milovníkov cyklistiky a bikerov do priateľského pelotónu Župnej dvadsiatky. V nedeľu 4.5. 2014 o 14:00 štartuje cyklojazda po Bratislavskej župe - ŽUPNÁ DVADSIATKA.
Župná dvadsiatka už zajtra v Bratislave PR článok

Župná dvadsiatka už zajtra v Bratislave

Všetkých milovníkov cyklistiky a bikerov - my vieme, že ich je naozaj veľa - opäť po roku pozývame do priateľského pelotónu Župnej dvadsiatky.
Župný pohár Na bicykli deťom 2013 PR článok

Župný pohár Na bicykli deťom 2013

Pre milovníkov cyklistiky je aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna, ktorá štartuje už teraz v apríli. Po úspešných dvoch ročníkoch Župného pohára Na bicykli deťom čaká na všetkých profi aj hobby cyklistov opäť séria pretekov v Bratislave a okolí.
Hltanie prachu na Greenbiku - report II

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..
Bratislavský výpek a komáre ako bonus

Okolobratislavy, podľa mňa najťažší maratón českej série Cyklomaratontour. Hoci poznám len Okolobrna a Okolozlína, no ostatné sú viac-menej rýchle trate. Tento rok bol zaradený aj do Župného pohára ako jeden z 3 maratónov (k tomu ešte 2 časovky do vrchu). Pre nás, obyvateľov 4. obvodu, sa jedná o „najdomáckejší“. Takže som nemohol chýbať. Hoci...
Župný pohár Na bicykli deťom opäť pomôže deťom s onkologickými ochoreniami PR článok

Župný pohár Na bicykli deťom opäť pomôže deťom s onkologickými ochoreniami

Bratislavská župa organizuje 2. ročník charitatívneho športového podujatia – Župný pohár „Na bicykli deťom“, z ktorého výťažok bude opäť venovaný na pomoc onkologicky chorým deťom. Po minuloročnej úspešnej premiére je tak pre milovníkov cyklistiky aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna. Oproti minulému roku je podujatie rozšírené o jeden pretek. BIKE JAM Kuchyňa síce tento rok nebude, ale pribudla Svätojurská cykločasovka a pretek Okolo Bratislavy.
Račianska časovka 2012, 2. ročník

2. kolo Župného pohára „ Na bicykli deťom“ pod patronátom starostu MČ Bratislava - Rača a zároveň druhý ročník obľúbenej časovky v Bratislave - Rači. Príďte si vyskúšať svoju jarnú kondičku na 6km trati s prevýšením 340 metrov už 1.5.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2012

6.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. V rámci nášho maratónu uskutočníme aj cyklistické preteky pre najmenších pretekárov.
Cyklotúru Na bicykli deťom podporilo už približne 1 200 ľudí PR článok

Cyklotúru Na bicykli deťom podporilo už približne 1 200 ľudí

Medzinárodnú charitatívnu cyklotúru „Na bicykli deťom“ podporilo už približne 1200 ľudí. Pelotón štartoval v stredu z najzápadnejšieho českého mesta Aš, dnes prekročil česko-slovenské hranice, v Bratislave sa zastavil v Detskej fakultnej nemocnici na Kramároch, aj na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja.
Župná dvadsiatka v Bratislave

Dovoľujem si Vás i Vašich priateľov pozvať v nedeľu 1. mája 2011 o 14,00 na štart cyklojazdy "Župná dvadsiatka" z Tyršovho nábrežia v Petržalke. Cyklojazda je súčasťou tradičného kultúrno-spoločenského a športového víkendu "Bratislavský majáles 2011". Štartovné je ZDARMA.
Račianska časovka 2011, 1. ročník

2. kolo Župného pohára "Na bicykli deťom" pod patronátom starostu MČ Bratislava - Rača sa pôjde už túto nedeľu z amfiteátru v Knižkovej doline v Bratislavskej Rači. Trať meria 6 km a nastúpate na nej 340 metrov.