Kategórie
Bike-techposledný komentár: 13. 7. 2024 o 8:20
posledný komentár: 5. 8. 2022 o 15:50
posledný komentár: 27. 4. 2021 o 13:37
posledný komentár: 4. 3. 2018 o 11:52
-15% Shimano spínač E7000 pravý pre ovládanie prehadzovačky s káblom 300mm
76,99 €
-15%
MOC 90,99 €
savings Shimano BT-DN320 batéria prehadzovačky, Di2 bezdrôtové
44,99 €
savings
MOC 65 €
savings Shimano EW-RS910 Di2 2x port konektor do riadidiel s vnútorným vedením káblov
91,99 €
savings
MOC 135 €
savings Shimano krytky do rámu pre kabeláž EW-SD50, 6 mm/okrúhle, 4 ks
4,29 €
savings
MOC 8,99 €
-15% Shimano Tiagra ST-R4720/BR-R7020 Dual Control mech. radenie/hydr. brzda, 2x10, ľavá
208 €
-15%
MOC 245 €
savings SRAM Red AXS E1 Hammerhead Upgrade Kit radenie, 2x12
1 249 €
savings
MOC 1 999 €
Akcia -8% Shimano GRX ST-RX400L/BR-RX400F radenie/hydr.brzda, ľavá, 2x10, had. 1 000 mm
174 €
-8%
MOC 245 €
182 €
-12%
MOC 275 €
savings SRAM Red AXS E1 radenie/hydr. brzda, 2x12, ľavá, Flat Mount, had. 950 mm
549 €
savings
MOC 809 €
Shimano Claris ST-R2000-L radenie/mech. brzd. páčka, ľavá, 2x8, OEM
57,99 €
MOC 67,99 €
Akcia savings Shimano GRX BL-RX810L/BR-RX810F ľavá páka/hydr. brzda, 1x11, Flat Mount, had. 1000 mm + platničky L03A
226 €
savings
MOC 325 €
savings SRAM Apex AXS D1 radenie/hydr. brzda, 2x12., pravá, Flat Mount, had. 2 000 mm
181 €
savings
MOC 292 €
savings SRAM Red AXS E1 radenie/hydr. brzda, 12-rýchl., pravá, Flat Mount, had. 1 800 mm
549 €
savings
MOC 809 €
A je to asi jediná user serviceable vec, čo tam ešte zostáva (ak nerátame updaty firmwaru - nepredpokladám že má na to divajs) a ktorá spadá do kategórie, že sa servisuje kvôli opotrebovaniu, nie demolácii.
Prípadne ešte, a tiež iba možno, bude jedného pekného dňa meniť baterku. Tá tiež vydrží kľudne 10 rokov, ak sa k nej bude slušne správať.
Pokiaľ si z toho, čo som napísal, negetol, že v zásade hovorím, že údržba Di2 je skoro nulová a ak, tak dosť výnimočná, tak asi hovoríme inými jazykmi (čo je, vzhľadom na space between us, celkom možné - neovládam významové odtienky pospisovnenej košičtiny, napríklad čo v pospisovnenej košičtine znamená "možno", čo je tu asi hlavný kameň úrazu).
U mňa je hlavným dôvodom pre Di2 práve to, že konečne netreba v pravidelne nepravidelných intervaloch nič nastavovať kvôli vyťahávaniu laniek a meniť bovdeny kvôli zasieraniu, teda že na to nemusím šahať. Čiže práve ten virtuálne žiadny servis.
Uzi si!
A tak sa dostavame k mojej otázke. Ma niekto skusenosti s prestavbou aby bolo vsetko, alebo co najviac veci schovanych.
Najviac si lamem hlavu ako prejst s kablikmi z riaditok do ramu aby ich nebolo vidno.
Za kazdu radu budem vďačný. 😉
Mas skusenosti ako prestavať lenkovu verziu na kablovu? Co vsetko budem k tomu potrebovať? (take veci ako dual, prehadzovacku, prešmyk, baterka a nejaku tu riadiacu jendotku... Ale co dalej este) Popripade ak by dakto mal schemu zapojenia kablov bolo by to najidealnejsie.
Kde treba zapojit kabel co s cim spojit... A podla toho by som sa asi vedel odraziť ako co ťahať. Dik.
Urcite si najdes tu, co vyhovuje najviac.
Mna by skorej zaujimalo ako to Di2 funguje. Ci po tom kabli posiela nejake datove pakety ktory prehadzovat vyhodnoti ako povel na preradenie... teda predpokladam ze je to digitalny prenos a nie analogovy...
Taketo veci ma akosi netrapia...ako sa šíri prikaz... Ked to radi tak to radi... 😉