Zdravím,
Plánujem začať bicyklovať a chcel by som si z toho časom spraviť koníček na plný úväzok. Chystám sa na cesty, ktoré ma oslovili viacej ako terén, ide len o to, že zatiaľ som študent takže finančný stav sa moc rýchlo nerozrastá :)
A ako názov už hovorí, chcel by som sa spýtať na konkrétny model bicykla ktorý mi je cenovo dostupný :
http://www.decathlon.sk/cestny-bicykel-btwin-triban-500-cierno-bielo-oranzovy-id_8331913.html

Máte niekto sním skúsenosti ? je to dobrý bicykel do začiatku ? Samozrejme po roku / dvoch by som už prešiel na bicykel cenovo nad 1000€.
Nechám si radšej poradiť od skúsených, ako skočiť do neznámych vôd bez akýchkoľvek rád.
dodatok : na začiatok by som dával 20-40km trasy 2x do týždňa.
09.02.2016 - 22:15:15
00
Za 300€ na bazaroch najdes vcelku slusny bicykel, karbon vidla, Sora, starsia 105...
Taky bicykel ti nestrati tolko, za ten cas co ho budes jazdit, na hodnote ako novy Btwin..

Kazdopadne, na bicykle z decathlonu, su zo zahranicia vcelku pozitivne ohlasy ale tieto low-cost je rozumnejsie riesit tym bazarom...
09.02.2016 - 23:58:31
01
neviem či aj tento, ale niektoré bajky v decathlone som si v rukách "poťažkal" a pocitovo tá váha bola šialená
t.z. možno aj 15 kg +
10.02.2016 - 00:06:30
00
Tak váha by mala byť okolo 9.8kg, rátam stými 10kg že by mal a v tejto cenovej kategórii sú poväčšine tak isto ťažké bicykle. Bazár pozerám skoro stále a hladám nejaký pekný za lacno, ale s mojími 167cm som nenašiel velkosť rámu ktorý by mi sadla :( (ktoré by mi veľkosťou padli tak boli vždy dámske :D )
cenovo sa chcem držať pri zemi, keďže treba k tomu ešte výbavu ako dres, prilba, bezpečnostné prvky, tachometer, pedále, tretry. Ale nejaké 3-4 mesiace ešte potrvá než niečo kúpim (najskôr musím naškriabať € z brigády no). Ale ďakujem za odpovede