Je to slušný "kopček" cesta sa tam zdvihne na 2km takmer O 300M sú tam úseky ktoré majú sklon cez 20% takže nič príjemné. Čoskoro by mohol pribudnúť ďalší slušný kopček na butkov O ktorom tu bol nedávno článok. Doteraz sa tam dalo dostať len na horskom ale mala by byť až hore asfaltka tak uvidím chystám sa to ísť čoskoro obzrieť ako sú na tom. :-)

Jasné neuponahalaj sa a premysli si to a čistou hlavou.
07.09.2016 - 00:27:52
00
Preto rozmýšlam či neriešiť radšej kompakty a 28-29 kazetu. S tými semi si nie som celkom istý.

Daj potom vedieť ako sa ti šlo :)
07.09.2016 - 00:44:51
00
Co vravite na tohto fesaka?

http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/roadbike/roadbike-competition/vaillant/vaillant-dura-ace/

Vybavu ma celkom dobru, aj ked na tie kolesa tu bola pred nedavnom mala kritika. Popripade niejake alternativy s vyssimi karbonovymi kolesami do 3000€ vo velkosti M (54cm)?
07.09.2016 - 11:42:06
00
Nad tým som uvažoval aj ja, ale nevyhovujú mi prevodníky, inak recenzie má Radon celkom dobré. Okrem toho tie kolesá vraj za veľa nestoja, ale ako celok ma to tiež najprv očarilo. Ale asi to nebude mať takú hodnotu keď sa nad tým hlbšie zamyslíš. Aspoň ja by som menil kolesá a prevodníky a už sme na úplne inej cene.

Asi hľadáme obaja niečo podobné aj rovnakú veľkosť, tak ak budeš vedieť o niečom daj vedieť :)

Ja v súčasnosti rozmýšlam nad vyskladaním tu: http://www.strada-bikes.com/cesta/ alebo tu: http://www.ribblecycles.co.uk/bikes/road-bikes/racing-bikes/
07.09.2016 - 14:18:19
01
Aktuálne máš v Canyone zľavy, aj na tie bicykle, čo si tu dával. V podstate na Ultimate v cene do 3000€ sú zľavy 300€. Máš tam napríklad ten tímový Movistar s Chorusom za 2600€.
08.09.2016 - 08:39:52
00
Áno presne ten som pozeral, al M-ko v čiernej je už bohužiaľ vypredané a Movistar farby ma nejak neberú. Inak super cena za Chorus na Eurusoch.

Mám aj ponuku od Strady na RR6 na Choruse a Campe Scirocco, nebudem zverejňovať cenu, ten bicykel sa mi veľmi páči, len tá cena :?:

Tento by vyšiel do 2050,- na Choruse s kolesami Scirocco (na Zondách o 100,- viac) aj s nejakými karbon doplnkami http://www.ribblecycles.co.uk/ribble-gran-fondo/ vraj rám je z rovnakej ,ďalekovýchodnej´ fabriky ako Canyon, to ma ale neprekvapuje...
Tam si ale nie som istý kvalitou a zákazníckym servisom, nemá tu niekto Ribble??
08.09.2016 - 13:07:04
00
nad tou Stradou na Ultegre Di2 neuvažuješ? cena je tuším 2,6K a zvyšok by ti ostal na nejaké lepšie kolesá alebo doplnky
08.09.2016 - 13:33:45
00
Nad Stradou uvažujem ale radšej mechaniku, Di2 ma nejak neberie.
08.09.2016 - 14:20:01
00
Neberie ? Ani mna "elektrika " nebrala , až som sadol na nového " Itala" na Srame Red E tap a staršie Piňo na Ultegre čaká v kúte na zimné jazdy ...Elektrifikacii sa proste nevyhneme

Prílohy:

image.jpeg
image.jpeg 366.9 KiB thumb_up1thumb_down

image.jpeg
image.jpeg 386.83 KiB thumb_up0thumb_down

08.09.2016 - 15:26:11
02
Netvrdím že mechanika je lepšia ako elektrika, doba pokročila, ale v tomto som skôr za klasiku. Nad Di2 som uvažoval, ale ani vzhľadovo ma nezaujala.
08.09.2016 - 16:11:05
00
Ramon1 tak to mas slusny zimak :D
08.09.2016 - 16:42:30
00
Celkom zasnem ako sa tu strielaju rozne modely cestakov pre cloveka, co chce uplne prvy cestak. poznam presne tento pocit, nekupit nieco prilis slabe ak ma to bude bavit ale ked sa da tak usetrit, hladat cena/pridana hodnota.
o alexejovi vieme toho ale strasne malo aby sa mu dalo poradit, nevieme kolko ma rokov (v profile to nema), ake profily trati by v okoli jazdil (kopce, rovina, velke kopce), aky asfalt tam maju, ake dlhe by tie jazdy boli (do 60km, do 130km, ci nad 130km), ci ma prioritu rychlost alebo komfort, ambicie pretekat, ambicie ist na velke kopce, napr. velku javorinu ma blizko, aku ma momentalne kondiciu a co od cestaku ocakava (lebo pily a kazeta), alebo dokonca co jazda na jemnej sotoline? aku ma jazdec hmotnost tiez zaujimavy udaj.
mozno keby sme tieto udaje vedeli, mohli by sme sa zaoberat ci pretekarsky, aero, endurance, cyklokros, hybrid, ci kotuce a aku sirku plastov. uz len od tej sirky plastov zavysi aku to bude mat vidlu, rafik, brzdy atd. zatial isiel iba na nejakom pozicanom 22 km. slaba informacia. cestak je podobna zalezitost ako auto, treba poskusat, dat si predvadzacky, vidiet na vlastne oci a skusat. kupovat cez internet iba ak tak na istotu alebo s dobrou moznostou vratit..
podla mna by ta cenovka pre prvy cestak mala ist nizsie z 3 tisic na nejakych 2-2,2 tisic po zlave, zlavy urcite hladat a ako tu uz bolo napisane, usetrene peniaze si nechat na kvalitne doplny (napriklad aero helmu, tretry, plaste, oblecenie) a nejake upgrady, napriklad Di, kolesa, lepsia vybava, pocitac a aj to skor casom.
pricom priorita je ram, sirka vidly kvoli tym plastom ak sa ma ist do sirsich a je to relevantne. dnes je doba ist do sirsich plastov pomaly k 28-32mm lebo dodatocny komfort je citelny a strata rychlosti menej podstatna. ak ale by chcel jazdit kratke trate, tak sirka plastov az taka podstatna nie je.
skratka, treba naprv zacat analyzou a nepreskakovat rovno k synteze. alebo mi usli nejake informacie co davaju odpoved na hore uvedene otazky?
10.09.2016 - 23:19:14
00
Ahoj, máš pravdu asi sú to podstatné údaje.
28r., trate dá sa povedať všetko, od roviniek až po kopce, máme to tu pestré. Asfalt asi ako všade na Slovensku, nájde sa pekná cesta aj horší povrch, jazdy počítam tak do 70km, samozrejme budem časom pridávať, priorita je kondičná jazda, žiadne naháňanie sa za sekundami, nejaký ten komfort by nebol od veci, ale nemusí byť dedkovská geometria, pretekať by ma možno lákalo ale to by som musel nabrať lepšiu kondičku. Kondícia dobrá, ale mám sa v čom zlepšovať, prevody vidím zatiaľ na semikompakt s kazetou trošku do kopcov(11-28/29). Ničiť cesťák na šotoline to určite nie. Do 2200,- by som si vedel dať vyskladať cesťák aj na tom Choruse a na Campe kolách. Plášte som skúsil 25mm a celkom mi vyhovovali, do širších by som nešiel.
Hádam som na nič nezabudol.
11.09.2016 - 08:07:46
00
Vidim, ze mas v mnohych veciach celkom jasno.
Moja rada k tomu je, premysli si kde chces bike servisovat, ja mam napriklad pol kilometra od domu najlepsi servis bikov v meste, podla mna na sklade nemaju ziadne campanolo a teda by servis trval dlhsie a pre internetove znacky ako Radon a Canyon maju extra cennik s prirazkou 50 percent (videl som viackrat ako majitelovi canyonu takmer nadavali co to ma za bike a kto ho montoval). Ak v tom servise bike aj kupis, mozno dostanes zlavu na servis a doplnky, znacky ake tam maju, mozno by sa dalo vybrat z nich je to celkom prakticke, mozno si vies vela veci servisovat sam, ale niektore veci je uz asi aj tak lepsie nechat na skusenejsich.

podla tych specifikacii, ktore nie su zrovna uplne jasne pre mna, lebo v trencine som este nejazdil, by som si dovolil navrhnut na zvazenie tieto biky:
https://www.giant-bicycles.com/sk-sk/bikes/model/tcr.advanced.pro.1/25430/91594/#specifications
na ten Giant ti daju zlavu aby si sa zmestil do trojky, ram je velmi lahky, nazivo vyzera este lepsie nez na foto. univerzalne ponatie, semikompakt, kazeta. v dura-ace vybave nie je az o vela drahsi, ale podla mna ti ultegra staci. durace je skratka uz draha a pretekat este nechces. nie je to aero, ale je to lahsie nez aero. treba skusit a porovnat. znamy dokonca kdesi mal ponuku na Giant TCR na Dura Ace do troch tisic euro.
nenasiel som v rychlosti aku velkost ramu potrebujes, ako Trencan by si este mohol zvazit aj Treka (Dukla na nich jazdi a sponzorovana nimi, mozes mat aj ich dres), hlavne ak budu kopce na trase prevladat tak Emondu, v Oslanoch, kam to nemas tak daleko, vies zohnat aj taketo zlavy:
http://www.bikepeak.sk/emonda-sl-6
Emonda aj TCR maju vysoke hodnotenie, su relativne univerzalne co chapem ze je pre teba asi najlepsia volba kedze si ides sam hladat co chces a jazdit budes asi vsetko, hlavne je emonda dobra do kopcov, nie su sice aero a najrychlejsie a najtuchsie sice, TCR by mal byt ale pekne tuhy. na Giant chlapik v inej rubrike tohto fora tvrdi ze caka do februara a objednal si ho vcera, podla mna sa predavaju ako teple rozky, skvely pomer funkcnych vlastnosti, kvality a ceny. Pri zlavnenom Treku ti zostane na karbonove rafiky ak ich niekedy vobec budes chciet. v oboch pripadoch ide o velmi nove a moderne ramy s vysokymi hodnoteniami.
Nizka hmotnost v oboch pripadoch vzdy potesi a to je v oboch pripadoch a pri Emonde obzvlast (najlahsi seriovo vyrabany ram na svete). Nazivo tie ich farbicky a laky vyzeraju krasne, kedze na ceste v premavke ta ma byt dobre vidiet, neboj sa ani odvaznych farieb ako je trebars ta zlta ak ti sedi aj velkost tak by to bola skvela kupa za tu cenu. mozno sa ti dizajn oboch bude zdat fadny, teda nie aero, ale treba vidiet nazivo a hlavne vyskusat. ak "slovenske cesty" maju byt take dost slusne diery a pukliny, neviem ci je aerodynamicky fesak aj dostatocne komfortny pre take cesty.

ked uz internetovy nakup, ak cez slovensky eshop decathlonu kupis cestak, da sa bez udania dovodu vratit do 60 dni. vedia na slovensko dodat cokolvek je dostupne mimo SR, teda i tieto drahsie stroje:
http://www.btwin.com/en/road-bikes/sport-road-bikes/19435-ultra-740-cf-team-edition-road-bike.html
http://www.btwin.com/en/road-bikes/sport-road-bikes/19437-ultra-720-cf-road-bike.html
btw, jeden profi team z word tour tieto stroje pouziva.

ak sa stale vidis v aero cestakoch, mozno by si mohol zvazit scott foil, heyman na nom dokonca vyhral tento rok paris roubaix takze pohodlny bude relativne dost.
napr.: http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/bic.scott-foil-30-56-16/

Kedze ty najlepsie vies co sa ti paci. skus si zohnat casopisy Cyklistika a 53x11, je tam vela recenzii a dostanes vela tipov a kvalitnych nazorov. v Cyklistike je v jednom cisle aj 23 recenzii bikov z toho niekolko velmi podrobnych, ked som si ja vyberal bike, nasiel som ho v prave v tomto casaku. no a je to uplne iny pocit, ked si v predajni ten bike chytis do ruky a zdvihnes a pocitis tu hmotnost a uchop pre ruky ci tvrdost sedla atd.
11.09.2016 - 09:55:50
00
Čo sa týka servisu, mám známeho čo sa tomu rozumie a je mu jedno akú značku zrovna servisuje. To čo si napísal je podľa mňa len primitívna pomsta servisu majiteľovi bicykla za to, že si dovolil kúpiť bicykel od ,,direct sale´´ predajcu a nie u nich. Takže čo sa týka nejakého náročnejšieho servisu, tam to mám zariadené.

Giant TCR sa mi páčil, sedel som na ňom v Dca, neviem už či presne tento model, takisto Propel dobrá kúpa za podobnú cenu v akcii. Len v mojej veľkosti toho na výber nie je, pozeral som aj nemecké eshopy. Velkosť mám cca M-ko, u toho Giantu možno aj M/L ale už sa mi zdalo trošku veľké.
Okolo Oslian chodievam, ale tie Treky ma nejak neoslovili, také nemastné neslané :)

Aero cesťák už nie je podmienka, skôr som sa nechal očariť vzhľadom a zabudol na iné veci, hlavne ma neteší vyššia hmotnosť aero rámov a prísne športová geometria(asi nie veľmi pohodlná na dlhšie trasy). Ale napr. ten spomínaný Propel by mohol byť slúšný kompromis.

Čo sa týka UK cesťákov, tak som pozeral aj Decathlon, Planet X aj Ribble, ľudia sa mi tu k tomu veľmi nevyjadrovali, asi to na SK málokto má. Preto by som sa spýtal teba ako skúseného, čo vravíš na tento: http://www.ribblecycles.co.uk/ribble-r872/build/ ?
Páči sa mi široká možnosť personalizácie a výberu, posledný týždeň som čítal UK recenzie a fóra a ohlasy sú veľmi dobré. Podľa špecifikácie by mal mať 7-7,5kg, rám športovo-závodný a v mojej obľúbenej Campe(Chorus+Scirocco) by stál cca 2150,-.
Neviem či by sa neoplatilo ešte počkať, z komunikácie s manažérom Ribblu som sa dozvedel že o dva týždne na UK výstave predstavia nejaký nový model.
Inak jasný favorit čo sa týka bicykla na mieru by bola Strada, ale cenová ponuka bola vyššia ako som čakal. Inak komunikácia s majiteľom a prístup na 1*, dal mi veľa dobrých rád, fakt odborník na cestné bicykle. Videl som aj ich diela a skutočne nádhera.

Ďakujem Ti za tip aj za rady, nejaký časopis zajtra určite kúpim.
11.09.2016 - 12:00:28
00
keyboard_arrow_up