Ahojte,
rad by som ziskal informacie tykajuce sa uvedenej kategorie bikov, jazdite niekto, mali ste bike tejto kategorie? pocitova je aka geometria? zvazujem totiz opat "rozsirit" svoju zbierku a mozno nieco vytriedit :lol:
tieto bicykle sa mi zdaju byt optimalne do koncin kde jazdim, hradza, sotolina pod nou a polne cesticky aj ked to znesie vraj viac. Na jednom ceskom servri pri teste dali myslim aj zjazd :rock:
ale to nie je moja priorita. predovsetkym bezudrzbovost 8)
Merida ma pekne nove modely 2011, dokonca aj kotucom 2 verzie. (nesudte prosim Meridu, ale cyklo cross)
co Vy na to?
08.11.2010 - 11:54:51
00
Jazdil som, no len 30km po asfalte a 45 lesom (Kačín-Malý Slavín-Biely kríž-Salaš-4 bučky-Medvedie údolie). Na tieto bratislavské karpatské terény a šotolinové poľňačky ideálny stroj. :y: Ja som sa s ním zžil veľmi rýchlo, hoci prvých pár minút som nevedel nájsť vhodný úchop. Čo sa týka otrasov alebo ťažších prevodov, oproti MTB som rozdiel nezaznamenal, som zvyknutý zo zimáka. A pocitovo mi bol CX pohodlnejší než môj zimák (prisudzujem to väčšiemu priemeru kolies).

PS: http://forum.mtbiker.sk/post426726.html#p426726
08.11.2010 - 13:33:34
00
co hovoris na tie mechanicke kotucove brzdy? na vsetkych bikoch ma hydry, ci mineral alebo DOTka, viackrat som cital, ze vybratim a vratenim kolesa sa vzdy rozladzuju? viem ze jedna platnicka je fixna, ta druha pritlaca. je to neduh mechanik?
z hladiska brzdneho ucinku su kotuce nepomerne menej zanasane necistotami a brzdia kedykolvek dobre, rafikove brzdy najprv zotries sajrajt, potom deres rafik nanosom a povedzme potom to brzdi. je pravda ze profi zavody co som videl a cital a dokonca vyjadrenia zavodnikov su za cantilever, takze to zvladaju. nie je to opat skor otazka casu, abo krok vedla ako v 90tych rokoch odpruzene vidly na cestaky?
08.11.2010 - 13:52:30
00
Mam dojem, ze si sa zle vyjadril. Hladas Cyklocros alebo Cross ? Pretoze medzi tymi dvomi bicyklami je zasadny rozdiel ako v geometrii a vybave tak aj v ucele pouzivania.

Prílohy:

Komentár súboru: Cross
cross.jpg
cross.jpg 49.3 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Cyklocros
cyklocros.jpg
cyklocros.jpg 45.69 KiB thumb_up0thumb_down

08.11.2010 - 18:38:41
00
je tu nejaky distributor alebo predajca meridy ??
celkom sa mi na zimu a zabordelovane cesty pozdava model Merida cyclocross 4 vo vybave Shimano 105. Keby mi niekto vedel spravit nejaku vynimocne dobru cenu vedel by som sa dohodnut... Len novy, nechcem bazar
08.11.2010 - 19:10:14
00
Tmax tam postol link na cyklocrosku od Turbiho. Tejto kupi by som sa nebal :y:
08.11.2010 - 19:13:37
00
jj, ten sa da oficialne kupit novy za 840 eur ..
presne ten by som vzal, kto da lepsiu cenu tak beriem ..
velkost 55
08.11.2010 - 19:17:38
00
Mam dojem, ze si sa zle vyjadril. Hladas Cyklocros alebo Cross ? Pretoze medzi tymi dvomi bicyklami je zasadny rozdiel ako v geometrii a vybave tak aj v ucele pouzivania.


Drotar presne viem o com hovorim, o cyclo crosse, cestak s "terengumami"...
V poslednom vele testuju Meridu CC4 s kotucmi a tiez mam v oku 2010 s cantilevermi.
09.11.2010 - 07:21:37
00
K cyklokrosom by som chcel len podotknúť, źe kto ho chce jazdiť v teréne musí byť vybavený super kondičkou a technikou jazdy. Prevody ti nedovolia ťahať gašparka a stavba rámu, vidlice, kolies, riadidiel a bŕzd ti tiež nedáva priestor na robenie chýb. hehe
A kto ho chce kúpiť nech si na stránke Meridy vyhľadá predajcov a nech si ich obvolá.
09.11.2010 - 09:26:48
00
S baranmi do lesa ??? Kto to kedy videl :tmi: ??
09.11.2010 - 11:03:39
00
A co je na tom? Plno ludi chodi do lesa s rohmi (poniektori aj s parohami), tak preco nie rovno s celymi baranmi? :lol:
09.11.2010 - 11:05:47
00
tieto bicykle sa mi zdaju byt optimalne do koncin kde jazdim, hradza, sotolina pod nou a polne cesticky aj ked to znesie vraj viac.


winter nauč sa najprv čítať... ;)
09.11.2010 - 11:53:42
00
pred rokmi sme na favoritoch jazdili aj les... a uprimne okrem lahsich prevodov som nemal pocit lepsej geometrie pri prvych mtb ;-] ale uznavam ze si to mozno uz len zle pamatam
09.11.2010 - 13:32:58
00
To preto, ze klasicky Favorit (nie F1) je neuveritelne nadcasovy a ma geometriu ako dnesne moderne MTB. :) Ked to tak zoberieme, tak klasicky Favorit je vlastne prvy 28" hardfull MTB - polozeny hlavovy uhol, dlhsia zadna stavba, dlhsi razvor a teda vynikajuca stabilita.
09.11.2010 - 13:37:30
00
Akurát nie hardfull ale full-hard

pred rokmi sme na favoritoch jazdili aj les...
Tak isto nás tréneri vyháňali na jeseň do lesa, preháňali sme na cestných Favoritoch s cyklokrosovými galuskami po cestičkách medzi Kolibou a Račou, tam kde teraz mnohí potrebujú AM.EN bicykle, 160 mm vpredu-vzadu im nestačí a poštársky prevod 22-36 je ťažký...
09.11.2010 - 22:40:33
00
keyboard_arrow_up