GaliPet napísal:
To máš relatívne jedno, či rovné alebo mierne zahnuté. Podstatné je, aby si ich dostal do patričnej výšky oproti sedeniu. V teréne sa lepšie bicykel ovláda ako s baranmi. No na asfaltke spravidla chýba potrebný predklon. Ja som to riešil pridaním tzv. rohov.

som rad ze nie som sam , kto tu ma takyto gravel - fitness like -
09.02.2019 - 05:25:23
00
cibojak napísal:
Zdravím, rozhodol som sa okúsiť kategóriu Gravel a zháňam nejaké univerzálne plášte. Základné podmienky sú cena cca do 25€ za kus a rozmer 700x33c alebo 35c. Chcem ich využívať na zimný commuting v horšom počasí (mokrý asfalt, prípadne nejaký sneh na hrádzi a pod.) a po zvyšok roka na gravel výjazdy za sucha aj mierneho blata povedzme v pomere 60% asfalt a 40% terén. Takže chcem aby dostatočne odvalovali na ceste a zároveň sa nestratili v teréne (poľné a lesné cestičky, tráva a pod.), mali dostatočnú výdrž a ochranu proti defektom a váhu ideálne do +-450g. Zvažoval som viaceré modely od Maxxis (hlavne Raze) ale na tie som čítal dosť zlé recenzie čo sa týka rýchleho opotrebovania. Vedel by mi niekto poradiť niečo, čo by sa blížilo mojim ideálom? :-)

ja som akurat robil objednavku na bike24.de - a po gugleni / tiez nedam za plast 40 euro - kedze mam taku jednu prostitutku , co sa vola motorka / som nasiel dobre recenzie s dobrou cenou: Kenda Small Block Eight Pro DTC CX Folding Tire 37-622 - cena je 17,5 € a vazia len 350 gramov ci ako - asi nemaju puncture protect , ale mam doma punture protection výpln - so zvedavý ako to bude vypadat , ked to pride .
09.02.2019 - 05:28:54
00
Tie Kendy som jazdil v rozmere 622x32 celú jeseň a bol som s nimi spokojný.Defekt ani jeden a aj v teréne sa nestratili
09.02.2019 - 08:05:53
00
Pýtal som sa preto, lebo s bikom plánujem jazdiť hlavne do práce v meste (BA) a predsa len s rovnými riaditkami sa lepšie manévruje a hlavne brzdy sú viac po ruke v prípade potreby, čo je aspoň podľa mňa pri jazde v meste a v miestach s hustou premávkou ľudí a áut veľmi dôležité.
09.02.2019 - 08:56:13
00
A na baranoch mas v meste ruky kde? 99% casu na pakach/brzdach.
09.02.2019 - 10:38:36
00
To áno, ale náhle brzdenie a manévrovanie mi príde s rovnými riaditkami lepšie a bezpečnejšie a pohodlnejšie.
09.02.2019 - 10:40:50
00
V premavke jedine s baranmi, s rovnymi rajdami sa nikam nevojdes.
09.02.2019 - 12:59:27
02
Ja nejazdim po komunikáciách s vysokou hustotou premávku. Bežne vídam ľudí, čo jazdia po Bajkalskej, Rožňavskej a podobne na biku, ale osobne sa na také necítim.
09.02.2019 - 14:31:19
00
Jesus evidentne prehliadol, že plánuješ jazdiť v Bratislave a nie v Tokiu. Okrem toho rovných rajdov sa neboj, je to totalny nezmysel ze sa nikam nevojdes.
09.02.2019 - 14:57:58
03
Ja som rovne rajdy zuzil kusok a je to uplne v pohode .
09.02.2019 - 16:50:15
00
Toho sa nebojím, že sa nevojdem nikam. Šírku ramenách mám okolo 55-60cm, takže nevidím problém keby som tam mal nejaké 600-660mm rajdy. Veľa ľudí s takými jazdí, čo som videl, takže pohoda. Na Favorite mám 480mm myslím barany (tie staré s obrovským oblúkom) a tých 10cm na na stranu v prípade šírky 660mm nevidím vôbec tragicky. Mňa skôr zaujímali skúsenosti ľudí, čo majú rovné rajdy, že či rovné, alebo radšej tie mierne vyhnuté. Čo som pozeral, tak prevažne v bazáry je dosť z MTB bikov s cenou do 20€ tak som rozmýšľal nad tými, nepotrebujem zase nejaký ultra hyper karbón. Aj tak je rám biku z ocele a predná vidla dural, či hliník. A pri mojich 105kg ma 20g na riadidlách určite nespasí :-D
09.02.2019 - 17:06:36
00
Ty myslis lastovicky, vsak tam je ten drop rozny, ale touz subjektivne co komu vyhovuje. Jq som dal na prerabku stareho bianchi take rajdy, kusok padnute

Prílohy:

received_409645769577665.jpeg
received_409645769577665.jpeg 415.8 KiB thumb_up1thumb_down

09.02.2019 - 22:03:58
02
dottore vyzerá dobre, ja by som chcel niečo podobné. Z rekonštrukcie Favorita mi ostali nejaké súčiastky, čo som nevhodne kúpil, kupil som kolesá za 70€ ktoré som chcel vymeniť za tie, čo mám na Favorite, ale nevyzerajú tak dobre. Nie je problém s krížením reťaze? Lebo na zadnom kolese mám 9 rýchlosti a neviem sa rozhodnúť, či dopredu 1 alebo 2 placku. Rám je Carraro
09.02.2019 - 23:30:46
00
nemyslim, ze drivetrain 1x9 je problem - ale vredu musi byt placka NW / nepadava / ja som kamosovi na ten bajk dal dopredu 46 zubovu , tak si makne - ale on to chcel ako mestke presunovadlo a fitness na dochadzanie do prace z TN do NM mesta ked pride cas - co je cca 28 km . ked tak som nasiel este uploadnutu kluku - obute ma 32- spicer - ktore na svoom mestskom bajku mam aj ja ja a su dobre .... ale toto je trocha off the gravel topic

Prílohy:

26A9FF0F-DFE9-4D67-B66D-DF88E48E9419.png
26A9FF0F-DFE9-4D67-B66D-DF88E48E9419.png 1.07 MiB thumb_up0thumb_down

10.02.2019 - 09:04:29
00
Jano1987 napísal:
Ja nejazdim po komunikáciách s vysokou hustotou premávku. Bežne vídam ľudí, čo jazdia po Bajkalskej, Rožňavskej a podobne na biku, ale osobne sa na také necítim.

nasiel som moj fitness gravel - ci ako to nazvat - alebo aj rigid cross - ten zlepenec si nevsimenjte o par okamiho bude vysperkovaný a pojde na predaj - dostane karbonove barany s cervenou omotavkou , kombi packy su uz nachystane a obe koesa budu te cervene viking - nech to ma aj trocha oneho esteticneho naboja - heh - a asi dlhsi predstavec nie tento ultra short . ale na tomto tie riaditka su skratene taku sirku ze ruky mam vystrete rovnobezne teda aj na uzky mestský provoz

Prílohy:

6037F60E-32DF-4EE3-BEB4-59975AA422A3.png
6037F60E-32DF-4EE3-BEB4-59975AA422A3.png 3.85 MiB thumb_up0thumb_down

10.02.2019 - 09:14:19
00
keyboard_arrow_up