taký typický hipsterský gravel

Stano

10.11.2017 - 14:08:57
00
nepouzielny paskvil. Akakolvek vyhoda rychlych kolies je prec, takze je to uz len do terenu a tam podla mna uz sedis ako kreten s tym dropom na rajdoch.

[url=http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-4607.html]GT avalanche 1.0 disc 2006 + suntour EPICON 120mm (tuning-test.cz)[/url] ....uz nie..uz nie : )

10.11.2017 - 14:37:03
01
Uz len cakam, kedy na to jedneho dna yebnu pasy miesto plastov :D
10.11.2017 - 17:02:52
02
Je to volny styl,tu nikto nevazi na vahe,kolko ma co gramov.Na tychto bicykloch vidno vsetko,od flasiek na vodu,cez tasky umiestnene vsade kde sa da,az po triatlonove nastavce na riaditkach. Sirka plastov od nejakych 33-35 mm az po sirku co bola na fotke vyssie...

Stano

10.11.2017 - 22:07:13
00
GaliPe54 napísal:
Totálny hybrid.

Staci tam dat lastovicky a je to normalny celopevny HT :)
Alebo naopak, ak si zoberiem celopevny HT a nasadim nan barany (v minulosti casty jav) , mam zrazu gravel :)
Kedysi jeden bajk stacil uplne na vsetko, k tomu este treningova ziletka a bolo. Dnes je zrazu 200 podkategorii (lisiacich sa drobnymi rozdielmi v snad kazdom komponente) , spravne farbicky, medialna masaz a predaje idu. Kto neskace, nie je AM/EN (fat,gravel,atd.)
V kazdom pripade je to lubive .. aj barany celkom tomu idu /samozrejme z funkcneho hladiska dost nezmysel vzhladom na tie plaste, aj ked pri prifuknuti sa s nimi bude asi dat aj dupnut/. Holt zaklad su farbicky a zladenie.
Nazval by som to kabelky pre muzov :D

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

24.11.2017 - 16:29:01
01
to je take nostalgicke brblání. Tie nove podkategorie (bezohladu na sprievodnu medialnu masaz) dovolia cloveku zobrat bike co najviac prisposobeny jeho potrebam a navykom, ak ich sam pozna alebo dobre odhadne. Ak nie, moze sa zamotat v sieti marketingu, ale to ho caka aj pri kupe telefonu alebo matraca. First world problems.

a ano, ten komentovany bajk len potvrdzuje, ze dobre zvoleny HT celopevnak moze byt lahko pretvoreny na kompetentny gravel/urban/commuter/bikepacking/trail/hocico. BTW, tie plytke, siroke barany z funckeho hladiska tam davaju viac zmyslu, ako klasicke barany na 80% amaterskych cestakoch. Ako hovori klasik: barany vozi amater iba kvoli cielovemu sprintu, ktory nikdy nepride :lol:

...away from the cops, the cars and the concrete.

24.11.2017 - 19:59:55
00
Keď tu riešime ten gravel do 1000 EUR, napadla ma taká heretická myšlienka. Len to tu zavesím a nechám tak byť. :D

https://www.kellysbike.com/sk/gravel-c603/soot-30-p53896
25.12.2017 - 17:04:27
01
lto napísal:
Staci tam dat lastovicky a je to normalny celopevny HT :)
Alebo naopak, ak si zoberiem celopevny HT a nasadim nan barany (v minulosti casty jav) , mam zrazu gravel :)
...

Zabudol si trochu na malý detail. MTB HT a gravel majú uplne odlišnú geometriu a rozmery. Keď namontuješ na gravel rovne riadidlá budeš mať vysoký a krátky bajk s ostrým hlavovým uhlom. A opačne, namontuj barany na 17" MTB rám a vznikne nízky bajk pre 190cm vysokého bajkera :)
25.12.2017 - 19:04:10
03
možno inšpirácia pre niekoho http://www.bike-forum.cz/foto/detail/47983-chameleon-prototype-monstercross

Stano

09.01.2018 - 08:41:43
01
flying-dutchman17 napísal:
Keď tu riešime ten gravel do 1000 EUR, napadla ma taká heretická myšlienka. Len to tu zavesím a nechám tak byť. :D

https://www.kellysbike.com/sk/gravel-c603/soot-30-p53896

s karbonovou vidlou
09.01.2018 - 17:06:36
00
9,8kg by bolo na Alu gravel s Clarisom velmi dobre, ale 860€ je na Alu gravel s Clarisom uz menej dobre :D
09.01.2018 - 18:53:30
00
860 Eur na Alu s karbonovou vidlou s clarisom (nová sada claris R2000 - to je ine kafe ako predchádzajúce clarisy, aj po vizuálnej stránke) nieje tak veľa.
Je to moderný rám, zoslabované trubky, slopping, vnútorné vedenie laniek..pred piatimi rokmi také boli len v tých high-endových, teraz dostupné aj pre masy, čo je dobre.
Stačí aby si po kúpe vymenil sedlovku za karbónovú (cca 30 - 50 Eur) a táto malá investícia ti posunie celý bike na inú úroveň.

a čo sa týka prevodov, tak 2x8 STAČÍ - na bežné používanie. Ja som jazdil cesťák na SORE (2x9) compact, kazetu som mal 11-25 a nikdy som nemal pocit že by mi chýbali prevody. Tiež sa mi tam nikdy nič nepokazilo išlo to hladko, iba som to čistil a mazal cele roky.
Dokúpiš ešte jednu "čistokrvnú" cestnú kazetu napr 12-23 (cca 15 Eur) a sadu cestných plášťov 700x25c (cca 30 Eur) máš jeden jediný bike, takmer na všetko, asfaltové cesty, šotolinu, aj nespevnené lesné a poľné cestičky. podla toho na aký výjazd sa chystáš, prehodíš kazetu a plášte a ideš.

Ideálna voľba pre tých čo bývajú v paneláku a nemajú doma miesto pre viac bicyklov.

Nikdo ***** Ježíše

10.01.2018 - 08:52:37
00
Rieši sa to prehodenim celej sady kolies a nie prehadzovaním plášťov , kazety ...ten setup čo si tu dal v žiadnom prípade nepokryje všetky možnosti biku . Prudšie a tiahlejšie stúpania v kontexte kilometrového nájazdu na jednom výjazde budeš trpieť ... samozrejme na pivko , hrádzu a rovinky postačuje , ináč nie
10.01.2018 - 10:07:38
00
keby som mal zakazdym prezuvat gumy na cestaku keby som siel inu trasu by som sa na to vykaslal a nesiel nikam
urcite druhe kolesa len tam zas byva problem ze nemusi sediet presne nastavene brzdy a teda bude treba dostelovavat prasa
10.01.2018 - 10:11:07
00
Musíš si nastaviť kotúče na oboch kolesách tak, aby si nemusel nič doštelovávať :)
10.01.2018 - 10:19:38
01

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up