Tak dnes zoznamovacích výjazd. Zatiaľ max. spokojnosť.

Prílohy:

IMG_20200314_140757.jpg
IMG_20200314_140757.jpg 1.01 MiB thumb_up3thumb_down

IMG_20200314_140838.jpg
IMG_20200314_140838.jpg 3.03 MiB thumb_up2thumb_down

IMG_20200314_141328.jpg
IMG_20200314_141328.jpg 2.03 MiB thumb_up2thumb_down

IMG_20200314_142143.jpg
IMG_20200314_142143.jpg 1.65 MiB thumb_up2thumb_down

IMG_20200314_142214.jpg
IMG_20200314_142214.jpg 948.67 KiB 18.0797,48.9196 thumb_up3thumb_down

14.03.2020 - 20:30:40
05
mart80 napísal:
Kontroloval si hlavove zlozenie ci nie je povolene?

Vyzerá byť dotiahnuté... Ale zase sa v tom až tak nevyznám.
14.03.2020 - 20:39:22
00
Jano1987 napísal:
Vyzerá byť dotiahnuté... Ale zase sa v tom až tak nevyznám.

Chyť predné koleso a skús s ním pomykať do strán. Ja som raz takto mazal ložiská v prednom náboji a málo som dotiahol tie dorazy.

... and the road becomes my bride

14.03.2020 - 20:53:06
00
Prekutravam sa tu v teme, ale odpoved nenachadzam...
tak teda skusim takto: tie gravel barany - vyoseny drop je len nejaka modna zalezitost ktoru sa odlisuju gravely od cestakov, alebo to ma hlbsi vyznam pri jazde v terene ze mam sikmo brzdy a aj spodne rurky a teda viem ich rychlejsi (alebo pohodlnejsie) prechytit? Lebo vidim ze niektore gravely maju klasika barany a niektore uz take s novodobym tvarom. Kedy sa to asi zacalo pouzivat?
baaj d veej... ja uz roky laborujem s podobne vyosenim riadidiel (sice len na kolobezke) a uvazujem ze skusim prave tuto, gravelacku verziu baranov. Chysta sa u mna totiz projekt velkej gravel kolobezky. Ak by ste niekto mali nahodou volne karbonove (aj poskodene) tak zoberiem - odkupim (opravovat karbon viem - bez obav...:) ). Mam niekolko verzii riadidiel poskladanych - lepenych z viacero kusov a su bezpecne...
vdaka

nerad sedim pri sportovani, preto kolobezky ...

14.03.2020 - 22:54:33
01
Skúsim popísať od kúpy, možno to viac pomôže, lebo už ma to irituje, prepáčte za spam, ale ak to má trvať ďalej, budem chcieť vrátiť peniaze za bike, keď je v záruke.
1) bike som kupoval v predajni,obzrel som si ho a dohodli sme sa, že prídem si ho prevziať o pár dní neskôr, že ho pripravia a nastavia, lebo len tak ledabolo poskladali kvôli vystaveniu.
2) pre bike som sa stavil v ten deň, čo sme sa dohodli, deň predtým som mu ešte pre istotu volal, že či to teda platí, že áno. Prišiel som tam, toho biku sa nikto ani nedotkol a na mieste predo mnou všetko doťahoval, došiel som domov, skúsil som brzdy z menšieho kopčeka, lanká nedotiahnuté, pri brzdení povolili, prešmyk+prehadzovačka úplne rozladené. Ok, brzdy som nejak dotiahol, odskúšal ako tak a dal to do servisu znova, lebo však bola nejaká dohoda a mal som na biku nabehať nejaké km, nech si to sadne, tak som nabehal tak 300km po BA, takže dosť brzdenia aj prehadzovania, tak som bol v predajni na servise a upozornil, že predná brzda nejak vibruje, čo, ako keby bol krivý kotúč. Že sa na to pozrú.
3) Prevzal som si to po servise, že neprišli na to, čo tomu je, ale dali nové prasiatko a doštičky a kotúč nechali. Chvíľu ok, po výlete na Biely kríž asfalt a ujazdenej hline po chvíli začala strašne vibrovať predná brzda a začalo pri otáčaní pukať v hlavovom zložení. Doma som zistil, že predná brzda sa povolila. Takže zase návšteva servisu. Tam to zobrali a poslali do fabriky
4) keď som sa preto vrátil, že vymenili kompletné hlavové zloženie, dotiahli prednú brzdu. Čo som na predajni skúsil, všetko fungovalo ok. Po odjazdení tak 600km (hlavne cesta do a z roboty) zase začala vibrovať predná brzda. Nič tak strašné ako predtým, raz to cítiť, inokedy ide pekne hladko. Tak som kontroloval, či nie je povolená zase brzda, ale nie. Ale som si všimol, že koleso je osadené mierne nakrivo, keď sa pozriem zpredu, tak nejde v zákryte s rámom, ale o pár mm na stranu. To už som bol mierne vytočený. Ale nechcelo sa mi to riešiť hneď nejak som nemal čas, keďže do obchodu to je cez 30km odo mňa.
5) včera som bol na výlete, som šiel do kopca, podradil na najľahší prevod a zrejme nefungoval doraz, lebo ramienko vbehlo do výpletu kolesa a prehadzovačka sa zlomila na mieste uchytenia do rámu a v mieste ako je ramienko. Bike nemám ani rok, prehadzovačky nastavovali v predajni, ja som sa v tom nehrabal. Tak som volal na predajnu, že teda čo s tým. Navyše je situácia aká je kvôli korone. Tam mi povedali, že na prehadzovačku sa záruka nevzťahuje.

Aby to nevyznelo zle, s bikom ako takým som bol spokojný, je to Koyuk 1.0 z 2019 keď všetko fungovalo ako malo, ale už začínam byť naštvaný z týchto problémov. Z prácou predajne/servisu nie som spokojný, keďže zakaždým, keď som došiel, tak bike nebol pripravený, pritom som zakaždým deň dopredu volal, že či teda ozaj si môžem preň prísť a oni že áno a že bude pripravený a nikdy nebol. Otázkou je, čo ďalej. Nájsť iný servis a zaplatiť za to, že sa na to pozrú a opravia to, alebo to znova reklamovať? Fakt neviem. Sorry, že je to tak dlhé.
14.03.2020 - 22:55:45
00
jano, poslal som ti spravu...

nerad sedim pri sportovani, preto kolobezky ...

14.03.2020 - 23:13:19
00
ddemo čo sa týka tých riadidiel tak je to hlavne kvôli možnostiam úchopov a kvôli tomu, že takto dosahujú aj široký aj užší úchop kde široký prináša lepšiu stabilitu v teréne a úzky sa hodí na ceste.. to je z toho čo som sa dočítal.. z praktických skúseností ti ale k tomu nepoviem keďže na mojom sú barany klasického tvaru (ja mám ale cyklokrosový model jemne prihnutý podľa môjho gusta)
15.03.2020 - 07:46:21
01
power300 napísal:
Tak dnes zoznamovacích výjazd. Zatiaľ max. spokojnosť.

ahoj, ake tam mas plaste ?
15.03.2020 - 07:50:47
00
zihadlo 5 napísal:
nejake plašte 40/ 622 TLR do 500g s normalnej cene?
nejake typy?


ahoj, mna toto zaujalo : https://www.all4bike.sk/28x150/
dopredu Schwalbe Ultrabite (30 euro) a dozadu Bite (35 euro), je to 40-622, tanwall. Vpredu kvoli gripu vacsie stuple, vzadu kvoli odporu mensie - odporucane kombo od vyrobcu . Da sa aj cierna klasika, ta je ale o dost drahsia , ale ma dlhsiu zivotnost. Gripom a odolnostou voci defekt su tanwall/black to iste hovori vyrobca na jeho stranke. TLR. Tiez to mozno casom vyskusam.
btw , cenovo to ani z Nemecka nevyjde lacnejsie, lebo tam je cca 10 euro postovne.

Toto ma zaujalo v Nemecku : https://www.bike24.com/p2364532.html?menu=1000,4,22

Bontrager GR1 Comp Gravel Wire Bead Tire - 40-622, je to tiez TLR, ale drot, ale ma pod 500 g :) za 15 euro/kus
necital som recenzie, neviem posudit , ale 2 kusy + postovne = 40 euro => nekup to za tie prachy...pomer cena/vykon nemoze byt neakceptovatelny myslim...
15.03.2020 - 08:11:43
01
Jano, že neboli podoťahovane šroby, to by som chápal, že nebola nastavena brzda či prehadzovačka, to si automaticky štelujem sám, ale že bude koleso nakrivo, pričom sú tam pevne osky, to mi hlava neberie trošku... V každom prípade si mal asi smolu na "zodpovedného" predajcu...

--- === as mad sa possible === ---

15.03.2020 - 09:14:48
00
EduardBenda plášte sú KENDA SMALL BLOCK EIGHT Sport 29x1,75 DTC 60TPI
15.03.2020 - 10:02:57
00
madbugie napísal:
Jano, že neboli podoťahovane šroby, to by som chápal, že nebola nastavena brzda či prehadzovačka, to si automaticky štelujem sám, ale že bude koleso nakrivo, pričom sú tam pevne osky, to mi hlava neberie trošku... V každom prípade si mal asi smolu na "zodpovedného" predajcu...

On sám mi povedal, že bike nastaví tak, aby sa hneď dalo sadnúť a ísť (výšku sedadla atď si už nastavím ja). Mňa vôbec nenapadlo, že na to z výšky vykoná potrebu a nenapadlo ma to kontrolovať. Keby mi došiel bike poštou, dotiahnem všetko. Bral som ho z predajne s tým že má byť nastavený. On sám to navrhol, keďže som si ho nemohol zobrať hneď, ale až neskôr, lebo sa nedalo platiť kartou. Ako stane sa to raz, beriem. Stane sa to 2x náhoda, ale ak už 3x tak neviem, čo si mám o tom myslieť. Predajňa je mimo BA cca 30km a ani ani 6x sa kvôli tomu otáčať autom tiež nie je zrovna lacné, cca 360km už ubere niečo z peňaženky . Možno je ten obchod super aj servis, len ja som mal smolu. Žiaľ už im neverím.
15.03.2020 - 11:37:19
00
Zase pár km po okolí

Prílohy:

B5A2D2FE-EA88-4B39-94A7-A306465E9096.jpeg
B5A2D2FE-EA88-4B39-94A7-A306465E9096.jpeg 802.21 KiB thumb_up2thumb_down

BD4CAD89-E08A-4BB9-A7D9-E76AC5FCB61B.jpeg
BD4CAD89-E08A-4BB9-A7D9-E76AC5FCB61B.jpeg 895.7 KiB thumb_up2thumb_down

5542B84A-52E7-467B-9C0C-46446BA1DDE7.jpeg
5542B84A-52E7-467B-9C0C-46446BA1DDE7.jpeg 1.03 MiB thumb_up3thumb_down

A12EED1E-E8CC-4BBD-92B8-DFE58CF0C3C4.jpeg
A12EED1E-E8CC-4BBD-92B8-DFE58CF0C3C4.jpeg 998.85 KiB thumb_up3thumb_down

4FE9EE87-8615-4439-8C81-917EAF95318C.jpeg
4FE9EE87-8615-4439-8C81-917EAF95318C.jpeg 1.03 MiB thumb_up3thumb_down

733A2047-5BCA-441A-860A-B15AE685FA5B.jpeg
733A2047-5BCA-441A-860A-B15AE685FA5B.jpeg 1.03 MiB thumb_up4thumb_down

beer inside team

15.03.2020 - 17:56:10
014
Novy bajk vzdy podnieti jazdenie

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

15.03.2020 - 18:28:32
02
S novym gravelom som najazdil uz asi 1500km a musim povedat ze sme si sadli. Velmi sa mi paci tohto rocny dizajn cannondale-u kedy konecne nie je pocmarany cely bicykel. Kolesa som vymenil za pol kila lahsie hunty a na asfalt jazdy zalozil 28mm gravel kingy. Este som ho doplnil o kosiky king cage a mini tasku na sroby

Prílohy:

IMG_20200315_125238706_HDR-01.jpeg
IMG_20200315_125238706_HDR-01.jpeg 1.29 MiB thumb_up1thumb_down

15.03.2020 - 18:34:48
08
keyboard_arrow_up