Caute, mam rychlu otazku: preco je povolene jazdit autom zo Svateho Jura na Biely kriz, ak je to znacena zelena cyklocesta. Dvakrat som tam bol bajkom a obidva razy neviem ako som presiel okolo auta oproti, lebo ta cesta je alaromojuco uzka pre auto + cyklistu. Ked k tomu pripocitam, ze tam som videl decka jazdit s kolobezkami... Jednoducho hroza!

Update:
Hmm, podla tohto vyzera, ze auta tam nemaju co hladat:
https://www.google.com/maps/@48.2632814,17.2006056,3a,72.2y,44.25h,84.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1s71nnbzipOWP_aZvEI6zCew!2e0!7i13312!8i6656
Moze mi to niekto potvrdit? Co sa moze robit s takymito autickrami?
07.06.2020 - 00:48:03
00
Tiež rýchla otazočka, dá sa gravelom na 37 gumach ísť smolenice jahodnik driny záruby smolenice? Alebo je to na MTBčko...

--- === as mad sa possible === ---

07.06.2020 - 06:15:04
00
madbugie napísal:
Tiež rýchla otazočka, dá sa gravelom na 37 gumach ísť smolenice jahodnik driny záruby smolenice? Alebo je to na MTBčko...


Tým Záruby myslíš až hore na kopec ?
07.06.2020 - 08:00:20
00
madbugie napísal:
Tiež rýchla otazočka, dá sa gravelom na 37 gumach ísť smolenice jahodnik driny záruby smolenice? Alebo je to na MTBčko...

madbugie, kopec Zaruby si neviem predstavit vyjst/aj zist by to asi dost bolelo... na graveli :-)
ale da sa sa gravelom skvelo ist cyklocestou 5217 zo Smolenic do rozcestia "Pod Veterlinom", a odtial sa vratit spat cez Jahodnik do Smolenic kompletne skoronovou asfaltkou 2201.

alebo pokracovat z "Pod Veterlinom" na Bukovu 047-kou a vratit sa cez Bukovu po statnej ceste do Smolenic.

3-tia alternativa (podla mna najlepsia) je pokracovat z "Pod Veterlinom" 047-kou na "Cervena hora", "Mon Repos", "Amonova luka" , na Kubalovu, vyhnut sa Klokocu (kedze bicykle tam nesmu ) po znacenej btw krasnej cykloceste az do sedla "Uhliska" . a odtial opatrne zozjazdovat dolu stale po 047 . napojit sa na 2204a udolim Parnej peknou cisto gravelovou cestou na Majdan a nasledne cez Losonec do Smolenic.

Znacenie napr na mapy.cz/outdoor verzia mapy.

Toto mam overene , v tychto smeroch som to presiel na 40 mm pneu na graveli, 37 mm urcite neurobi ten rozdiel...
07.06.2020 - 08:50:55
03
Martis napísal:
Tým Záruby myslíš až hore na kopec ?
Záruby na graveli? Určite nie! Občas tam chodievam vídavam tam aj ľudí na horských bicykloch ale je to veľmi ťažké celú trasu určite nikto neprejde na horskom bicykli. Môj názor je že to je totálna blbosť tam ťahať horský bicykel videl som tam raz jedného chalana na e-biku a aj on ho tlačil. Nebrať horský bicykel!
07.06.2020 - 09:00:12
01
Okolo sú pekné zvažnice,prípadne asfaltky. No hore na Záruby to je miestami ťažké aj peši ? teda keď myslíme turistickú trasu. Hore žiadna cesta gravel cesta nevedie. Pozri si napr mapy.cz mám od nich aj aplikáciu v telefóne. Mapy si stiahneš a potom v kľude naviguje offline.

Prílohy:

Screenshot_2020-06-07-09-36-31-253_cz.seznam.mapy.jpg
Screenshot_2020-06-07-09-36-31-253_cz.seznam.mapy.jpg 557.85 KiB thumb_up1thumb_down

07.06.2020 - 09:38:27
02
[quote="CykloTRON@1607581"]Pani,

dakujem, dost ste mi pomohli. Teraz som rozhodnuty ze pojdem do gravelu, plaste vymeniat mi nebude vadit a ta vacsia univerzalnost moze byt fajn.
Este jedna vec, vysku mam 175 cm ale podla mna relativne kratke nohy a dlhsi trup - inseam 77-78 cm aj s tretrami ale urcite nie menej ako 75 cm a tak vaham aku velkost zvolit, ci S/M.

V kazdom pripade tu su kandidati:

Pozri na tento:

https://www.bike-life.cz/gravel-kolo-cube-nuroad-race-2020-black-n-greyblue/d36579
07.06.2020 - 10:00:20
00
bol som na Kouyku zatiaľ iba 4x, ale myslím, že plášte prezúvať nebudeš (maximálne tak na nejaké cestné preteky, tam by to bol hendikep, ale pri normálnom výjazde na pohodu, nevidím zmysel tam dávať 25-28 plášte)

stačí sa pohrať s tlakom... idem na cestný výjazd, tak natlač na 5 atm, pojdeš do "terénu" vypustíš na 2,5 atm pri nejakých 35 - 37čkách plášťoch... a ak by boli TR, tak už úplne v pohode "komfortné", tam by sa dal možno aj nižší tlak, neviem... (tento rok asi ešte odjazdím s dušou, uvidím či sa mi na budúci bude chcieť babrať s bezdušákmi)

PS: díky za rady so Zárubami, to ma kamoši chceli vytiahnuť, ale na Tranze som uvaril brzdy a čakám na zásielku z MTBikera ;-) 160-ky sú v kopcoch málo... (pri mojej mamiláckej váhe), tak reku že či to pojde na graveli... ale tie fialové 5217 - 2201vyzerajú OK

--- === as mad sa possible === ---

07.06.2020 - 18:01:20
01
Pozor na tlak, Koyuk ak ma WTB Ridler, aspoň minuloročný model, tak max. tlak je 4,5 baru.
07.06.2020 - 18:05:36
01
madbugie podla mna je dost roziel ist 200km na 28 slick a 43 gravel...to ti spravi niekolko km za hodinu a este sa aj viac narobis, podla mna to zmysel ma prehodit. Rovnako sa ten plast rychlejsie derie na asfalte..napr. Na riddlerovi mi zliezali tie bocne "stuple" uz po prvych vyjazdoch. To zrovna nie je odolny plast.
07.06.2020 - 18:33:02
02
Na Ridlerovi mi skôr zliezajú stredné štuple. Rozdiel 28 slick a 37 Ridler je u mňa z Petržalky na Devín a späť, čo je cca 40 rozdiel 1,5h slick, vs skoro 2h Ridler a prídem aj výraznejšie unavený. Pokiaľ sa plánuje hýbať prevažne cesta, resp. Asfalt, tak 28c plášte majú zmysel.
07.06.2020 - 19:04:05
00
Jano1987 napísal:
Pozor na tlak, Koyuk ak ma WTB Ridler, aspoň minuloročný model, tak max. tlak je 4,5 baru.

No ja som mal na Ridlery max 3.8 baru...
07.06.2020 - 19:15:22
00
Samozrejme chalani, akurat kolko z nas robi 200 km vyjazdy... do nejakých 75 - 100 km by som to neriešil... pokiaľ nejazdite čistý asfalt na rýchlosť , ja musím aj po polnych úsekoch, ak sa chcem vyhnúť hlavným cestám, takže 28 zatiaľ pre mňa nemá význam, na crosse som mal 35ky schwalbe Range cruiser taký polocestný, tie boli ok

Ten tlak na tých riddleroch ma prekvapil, na plášti nie je nič napísané... dnes som skúšal 2.5 vpredu a 3 vzadu... na asfalt

--- === as mad sa possible === ---

07.06.2020 - 20:10:08
01
Jano1987 napísal:
Na Ridlerovi mi skôr zliezajú stredné štuple. Rozdiel 28 slick a 37 Ridler je u mňa z Petržalky na Devín a späť, čo je cca 40 rozdiel 1,5h slick, vs skoro 2h Ridler a prídem aj výraznejšie unavený. Pokiaľ sa plánuje hýbať prevažne cesta, resp. Asfalt, tak 28c plášte majú zmysel.


Zaujímavé potvrdenie merania GCN na youtube robili na valcoch pokus 28 vs 40 plášťe a bolo treba na udržanie rovnakej rychlosti o 30% energie viac čo by j zodpovedalo 1,5 hodiny a 2 hod na rovnakú trasu...

Ten valivy odpor je sviňa...

--- === as mad sa possible === ---

07.06.2020 - 20:24:19
00
Namiesto 35ky Overide som obul hladky Conti 32ku a spat uz nepojdem. Na suchej sotoline to drzi dobre a na asfalte leti oproti tomu Hutchinsonu.
07.06.2020 - 21:14:09
00
keyboard_arrow_up