Hlavové zloženie je v poriadku, pazvuky idú skôr zo zadnej stavby, neviem či od stredového zloženia, zadného kolesa a sedlovej trubku, alebo zo všetkých 3, či nejaká kombinácia tých 3 vecí.
14.07.2020 - 08:22:07
00
Jano1987 napísal:
Hlavové zloženie je v poriadku, pazvuky idú skôr zo zadnej stavby, neviem či od stredového zloženia, zadného kolesa a sedlovej trubku, alebo zo všetkých 3, či nejaká kombinácia tých 3 vecí.

keď čistím sedlovku tak zvyknem každý 3 krát rozobrať aj úchop sedadla, vyčistiť a dať trošku maziva.
čistím aj tú obruč čo priťahuje sedlovku, dám ju dole a vyčistím a trošku namažem.

freedom

14.07.2020 - 08:30:54
01
Tak im to tam zanes a povedz co je vo veci ked si nevies s tym pomct.howg
14.07.2020 - 08:52:54
00
mart80 už to tam 2x bolo kvôli tomu a vždy to po týždni začalo praskať a pukať. Zakaždým si vypýtali 80€ za diagnostiku. Nič v zlom, ale ozaj netlačím peniaze.
14.07.2020 - 09:04:18
00
Aký je to cykloshop čo pýta 80€ za bike v záruke? Nech viem čomu sa vyhýbať.
14.07.2020 - 10:30:05
01
Podľa nich záruka sa vzťahuje na rám. Pohyblivé časti ako prehadzovačka (dal som si to u nich nastaviť a po dvoch týždňoch mi vliezla do kolesa, takže nová päťka, nová prehadzovačka a keď som to chcel reklamovať, tak na to sa záruka nevzťahuje), ložiská, atď sa záruka nevzťahuje. Pýtal som sa na to aj v 2 iných servisoch, tvrdili to isté. Takže ak sa mi rozpadne ložisko po 2 mesiacoch, mám smolu, nie je to rám, je to pohyblivá časť, ktoré sa opotrebúva a na ňu nie je záruka.


Naposledy upravil Jano1987 dňa 14.07.2020 - 10:40:34, celkovo upravené 1 krát.

14.07.2020 - 10:35:32
00
to nevyzera na nejaky slusny cyklo obchod. v idealnom svete a ak ma na to clovek cas, mal by sa naucit tieto veci robit sam a vyuzivat servis co najmenej. ked to pocuvam co sa deje v servisoch tak ani nemam chut si tam davat bicykel.

Jano, ak sa niekedy streneme koli tomu lepu (myslim nato ale stale zabudam vo volnom case na to) mozes mi ukazat co tam puka. mam na to celkom sluch uz som sa za 15 rokov jazdenia napocuval pukania :)
14.07.2020 - 10:40:30
05
Jano1987 napísal:
Podľa nich záruka sa vzťahuje na rám. Pohyblivé časti ako prehadzovačka (dal som si to u nich nastaviť a po dvoch týždňoch mi vliezla do kolesa, takže nová päťka, nová prehadzovačka a keď som to chcel reklamovať, tak na to sa záruka nevzťahuje), ložiská, atď sa záruka nevzťahuje.


ako s autom :-)

myslím si však, že záruku nemusíš uplatňovať v tom obchode kde si kúpil, môžeš ísť do iného autorizovaného obchodu alebo k výrobcovi ...

freedom

14.07.2020 - 10:41:54
00
A nema byt nahodou zaruka na cely bicykel dva roky? Plus extra na ram ak ju dava vyrobca?

...to bike or not to bike...that´s not a question.

14.07.2020 - 10:44:05
00
Jano1987 napísal:
Podľa nich záruka sa vzťahuje na rám. Pohyblivé časti ako prehadzovačka (dal som si to u nich nastaviť a po dvoch týždňoch mi vliezla do kolesa, takže nová päťka, nová prehadzovačka a keď som to chcel reklamovať, tak na to sa záruka nevzťahuje), ložiská, atď sa záruka nevzťahuje.

Jano1987 tak to je potom smutne ak si pytaju za bike peniaze ktory bol zakupeny u nich.Neviem ale nieco mi hovori ze sa to musi dat vyreklamovat.Ak si to tam daval uz dva krat daj to tam aj treti a potom napis list predajcovi v ktorom budes ziadat vratenie penazi z dovodu ze si stratil doveru v zakupeny vyrobok nakolko bol za poslednych napr;5,6,7 mesiacov v servise a bla bla bla.Mne to pomohlo a peniaze vratili nebol to bicykel jednalo sa o novy mobil.Tak zelam vela stastia a nech ti to slape.
14.07.2020 - 10:44:25
01
Je to pekné, ale zase to ťahať z BA do Šamorína. Stojí to čas a peniaze. Bike mám cca 10 mesiacov a už kvôli problémom (predná vidla, problémy s prednou brzdou vyriešené na 2x) atď bol skoro 3 mesiacd v servise. Teraz keď to tam dám, zase mesiac v servise, však majú na to 30 dní a neviem, či kvôli korone to nie je natiahnuté na 45 či 60 dní, takže bike môžem odpísať ma celé leto. Ak nič nevyriešia, tak zase sa hádať, riešiť to a bude možno november. Možno v decembri dostanem peniaze. Len kde potom zháňať nový bike? Hlavne za tie prachy už nič podobné nezoženiem.
14.07.2020 - 10:53:47
00
preto asi netreba ist prve po cene, tomu zodpoveda asi aj kvalita aj servis. ja som dal za gravel asi teda o par stoviek viac ako ty, ale najazdil som na nom za 9 mesiacov 6 tisic kilometrov. 60 vertikalnych kilometrov a zatial mi nic nepuka, nevrzga, nevygla.a to som jazdil aj bikepacking aj skoro vsetky traily v karpatoch, vobec ten bicykel nesetrim na hradzi a podobne.. nevyzadoval si ziaden servis a jedine co som vymenil v ramci opotrebenia bola retaz a platnicky. (ak si odmyslim ze som dobrovolne kupoval ine komponenty) tak ma stala udrzba od kupy bicykla asi 25 eur
14.07.2020 - 11:01:42
00
Cena nemusí byť úplne to, čo rozhoduje - mám "supermarketový" gravel (=decathlon) a po skoro 3000 km nič nepuká.
14.07.2020 - 11:07:20
00
Kupoval som CTM Koyuk 1.0, cena bola vtedy všade rovnaká, CTM malo vtedy akciu 10% dole z ceny, takže 800€ za bike, je to oficiálny predajca.
14.07.2020 - 11:09:07
00
Tak to bude potom nevydareny kus ale k tvojej spokojnosti skus rozobrat,namazat,zlozit vsetko co dokazes v domacich podmienkach ak sa necitis daj ho radsej do servisu pripadne si v okoli bydliska najdi niekoho kto ti to za 20€ spravi vsetko a ak to prestane tak sa budes vyskereny vozit a pocitat musky medzi zubami ak nie daj to predajcovi a napis sprievodny list o nespokojnosti atd ...kym nevyskusas nebudes vediet.Drzim palce.
14.07.2020 - 11:21:48
00
keyboard_arrow_up