Chalani vyssie to odargumentovali. Za mna, keby tie bajky boli na mieru, tak ich asi nejazdia o cislo mensie so 130mm predstavcami a este ak by boli made in EU tak to by ani sponzoring nevykryl😁 Mozu to byt max. lepsie kusy, ktore presli prisnejsou kontrolou. "Na mieru" je potom iba nastrek pre niektorych jazdcov a osadenie komponentmi (aj to na niektorych obcas prelepia znacku ci logo, ak je to mimo oficialnych dodavatelov, sponzorov).
19.01.2021 - 12:03:52
02
Čím je menší rám, tým je tuhší... Menej sa krúti, menej výkonu sa stráca v ohýbaní rámu. Okom nepostrehnuteľnom, ale je tam a ten výkon sa stráca. To, že jazdia menšie rámy, sa kompenzuje dlhými predstavcami.
19.01.2021 - 12:58:22
00
https://www.renehersecycles.com/what-is-planing/
19.01.2021 - 13:14:45
01
mikkaeeel napísal:
Chalani vyssie to odargumentovali. Za mna, keby tie bajky boli na mieru, tak ich asi nejazdia o cislo mensie so 130mm predstavcami a este ak by boli made in EU tak to by ani sponzoring nevykryl😁 Mozu to byt max. lepsie kusy, ktore presli prisnejsou kontrolou. "Na mieru" je potom iba nastrek pre niektorych jazdcov a osadenie komponentmi (aj to na niektorych obcas prelepia znacku ci logo, ak je to mimo oficialnych dodavatelov, sponzorov).

Fakt si myslíš, že výrobca bicyklov dá tímu desiatky bicyklov s príslušenstvom, k tomu zaplatí milióny dolárov "casch" a nakoniec si chlapík, čo zarába stovky tisíc až milióny ročne musí kúpiť na Amazone 130 mm predstravec, lebo sa mu ušiel malý bicykel?
OMG
19.01.2021 - 23:05:49
00
Joe Si to nepochopil... Skratka niekedy je mensi ram pre profi pouzitie lepsi. A dostane aj ten predstavec, neboj?
19.01.2021 - 23:56:45
00
Tak sorry asi som nepochopil.
20.01.2021 - 00:05:20
00
este k teme material... uz prebehla mediami sprava a toto vyzera ze je akysi hybridno karbonovy ram v termoplaste s jemnymi ocelovymi vystuzami (mikrovlaknami) ... a nas slovensky Kellys
https://sweb.mtf.stuba.sk/ini_o_nas/clanky/1597998252_Denn%C3%ADk%20N.pdf
20.01.2021 - 05:59:53
00
Môj upgrade pohonu sa podarilo doladiť. Prešiel som z 50-34/11-28 na 46-36/11-34, snáď to bude stačiť mojim nohám.

Prílohy:

IMG_20210120_195640.jpg
IMG_20210120_195640.jpg 1.32 MiB thumb_up3thumb_down

20.01.2021 - 19:59:22
05
Nebolo by lepšie tam dať stred GRX600 46/30 a kazetu 11-34, alebo 11-36 ? Tam by si mal tie ľahké prevody parádne . Tak ale záleží aj od toho kadiaľ jazdíš :-)
20.01.2021 - 20:23:37
02
Možno hej, ale všetko bolo doma, nechcel som moc do toho dávať, ale postupom času a najazdenými km som musel. A to GRX nebolí kompatibilné s radením 105/5800 myslím.
20.01.2021 - 20:34:42
00
Myslel som len kľuky s prevodníkmi . ostatné by bolo 105 :-) Ja tiež špekulujem , ako vyskladať prevody. Chcem tam mať 50/34 a kazeta11-36 , tú dlhé ramienko na R7000 zoberie. Ak mi to bude miestami ťažké, tak prikúpim tie kľuky, čo som spomínal, 46/30. Nevyskúšam, nezistím :-)
20.01.2021 - 20:40:40
02
Skusaj skusaj, cakam na report 😁
20.01.2021 - 20:44:19
00
Kamoš jazdí stred 46/30 s kazetou 11-36 , prehadzovačka R7000 dlhé ramienko. Ja mám 50/34 zhodený zo žiletky . Chcel by som, aby to moje SUVéčko bolo aj rýchle :-) Ak budem potrebovať ľahšie prevody, tak prikúpim 46/30 . Celkový rozsah tam bude rovnaký , len skrátim reťaz o 4 články.
20.01.2021 - 20:51:51
00
Tie 50/34 sú moc, to v kopcoch neutiahneš, teda n chcem ťa podceňovať, Max 48 ale to je skôr do rovinatejsich oblasti, tu medzi Fatrami ti je občas aj dole kopcom hore.
Keď GRX tak komplet sadu.
20.01.2021 - 20:55:41
01
Keď bude hotový , tak som zvedavý , kadiaľ budem musieť trošku potlačiť :-) Určite potom dám report :-) Ale vieš , že Tvoj najľahší prevod je36/34 a môj 34/ 36 ? Takže v stojkách by som na tom mal byť lepšie .
20.01.2021 - 21:01:27
02
keyboard_arrow_up