Jaiub
Tiez som nedavno hladal gravel plaste, v podobnom zadani, akurat rozmer 40. A podla mna je velmi malo plastov ktore splnaju tvoje podmienky. Jednak rozmer 35 je pre gravel hranicny, najvacsi vyber je v rozmere 38-43 a tiez cena je tak na hranici.
Panaracer Gravelking SK je velmi popularna volba, tiez som o nom dlho uvazoval. Ale viaceri spominaju, ze jeho odolnost voci defektom je velmi zla, vo viacerych testoch bol na tom najhorsie. A pokial nie je v akcii tak stoji cez 40, takze kvoli tomu vypadol z vyberu.
Schwalbe G-One ma dobre recenzie, da sa najst pod 40E a robia sa aj v 35 rozmere. Su velmi odolne, ale kritizuju ze su prilis tvrde a horsie drzia v zakrute. Pre mna maju male bocne stuple, ale ak ti toto nevadi, mohl by to byt dobry kandidat.
Po dlhom studovani sa mi najviac pozdaval Tufo Thundero (no ten sa nerobi v 35), ma ok cenu. A Pirelli Cinturato, ma velmi dobre recenzie, je odolny a robia aj v 35 ale cena je sialena. Keby stal menej, idem do neho.
Nakoniec som siel do Thundera, v rozmere 40. Uvazoval som aj nad Speederom, maju ho tu v MB shope za dobru cenu na sklade, ale tie bocne stuple nie su o nic lepsie ako to co mam teraz (Maxxis Razzo v 35).
20.09.2021 - 11:25:49
01
ale Tufo uz robi vsetky gravel plaste aj v rozmere 36 po novom
20.09.2021 - 11:28:48
01
Filip80 Tak pytam sa radsej tu, aj ked to mozno z charakteru neni pravoverne “gravel” zadanie ale skor cestne, ale so spominanou sirkou sa pytat medzi cestnymi plastami som sa bal a prislo mi to vhodnejsie tu :D Tie pirelli vyzeraju vazne super, ale ta cena je mimo. Uz aj tych 37€ (na de shopoch, ale planujem tam objednavat tak postovne je irelevantne) za gravelking sk je horna hranica, ktoru ale akceptujem a za odolnost a vydrz som ochotny dat. Myslim ze to je dostatocna suma, drahsie nekupujem ani sutazne plaste na mtb xc ;-) Neni som ochotny krmit predrazeny trend gravel trhu… Ale naspat k teme, tie pirelli sa mi vzdialene podobaju na tie speedera, aspon stredovym vzorom, tak asi pojdem do nich a uprednostnim ich pred zakladnymi a lacnejsimi g-one, aj ked aj tie sa mi lubia, najma vdaka tej raceguard. Ale techniku za baranmi mam zatial mizernu tak spominana “lepivost” tufa by sa mi mohla hodit :-)

Race the dark, walk out, be the first to greet the morn

20.09.2021 - 12:23:58
00
Chapem a vo vsetkom suhlasim. Kazdopadne daj potom vediet ako sa rozhodnes a pripadne nejaka recenzia neskor. Ja spravim to iste ked mi pridu Thundera a nieco odjazdim .
20.09.2021 - 12:27:27
00
Ja mam thundera 40 obute na CX a za mna dobre, aj traily sa daju.
20.09.2021 - 13:09:22
01
Inac tie Thundera 40 su rychlejsie ako gravelking sk 38,alebo g-one, mam na nich 7500km a este toho maju dost pred sebou...
20.09.2021 - 13:14:00
01
Moje maju 38,5mm na sirku

Pred tym som tam mal tieto conti a tie boli super rychle a ani v lese neboli zle
https://cycletechreview.com/2014/reviews/continental-cyclocross-speed-tyre/
20.09.2021 - 13:41:10
01
Parada, to ste ma potesili. Dakujem. :-) Moje poziadavky boli dost podobne Jaiubovi, akurat som chcel 40tky. Rychly plast, ktory co to podrzi aj v terene. Razzo co mam je na ceste paradny, ale za mokra ci v terene treba velmi opatrne. V podstate je to slick s bocnymi vystupkami a tie su tak umiestnene, ze to by som musel klopit bike ako MotoGP jazdec aby zabrali... :-) Kazdopadne na Thundero sa tesim.
Mam este otazku, jazdite ho niekto ako bezdusovy? Ci nahodou netiekol po nahodeni. Na jednom DE shope niekto kritizoval, ze vobec netesnil, neviem ci mal zly kus.
20.09.2021 - 13:43:05
00
scarinko napísal:
Pred tym som tam mal tieto conti a tie boli super rychle a ani v lese neboli zle
https://cycletechreview.com/2014/reviews/continental-cyclocross-speed-tyre/


neviem, ci ich premenovali, ale vyzeraju uplne ako

https://www.bike24.com/p241114.html

Jazdim ich teraz, a zatial som spoko. no v blate som s nimi este nebol, na ceste su rychle a na nespevnenom podklade su tiez ok. A cena paradna.

...to bike or not to bike...that´s not a question.

20.09.2021 - 13:49:17
00
Tazko povedat. Moje boli este z 2015 asi a uz som ich dostal znacne zjazdene. Na suchu ale drzali velmi dobre. V blate to samozrejme smykalo lebo to nema hlboky dezen. Menil som za tufo lebo chcem ist do TL a tie conti neboli TLR.
Tie na bike24 su ale 42c a ja som mal 35-622
20.09.2021 - 13:51:50
00
Filip80 napísal:
Mam este otazku, jazdite ho niekto ako bezdusovy? Ci nahodou netiekol po nahodeni. Na jednom DE shope niekto kritizoval, ze vobec netesnil, neviem ci mal zly kus.

mam thundero bezduse na starych aksiach+paska.. chytili pumpou hned aj bez mlieka a drzali. ale tak som sa este s nahadzovanim a zhadzovanim nenatrapil, som si zanadaval ze som ho nenalieval rovno :D
jazdim s nimi 2 mesiace, dajakych 500km, dofukoval som raz

CHUPACABRA :devil:

20.09.2021 - 18:16:45
01
Filip80 napísal:
Jaiub
Panaracer Gravelking SK je velmi popularna volba, tiez som o nom dlho uvazoval. Ale viaceri spominaju, ze jeho odolnost voci defektom je velmi zla, vo viacerych testoch bol na tom najhorsie. A pokial nie je v akcii tak stoji cez 40, takze kvoli tomu vypadol z vyberu.


Mam uplne opacnu skusenost, odolnost voci defektom je excelentna. Jazdim ich tretiu sezonu ako bezdusaky. Bez jedineho defektu a to mam systemovu vahu 85kg a nejazdim ich velmi slusne a setrne. Jedine co moze trochu vadit ze stuple na plasti vyhadzuju kamienky. Inak za mna top plast s paradnou zmesou. Predtym som mal obute Schwalbe G-one z prvovyroby, tie sli hned dole, to bol papier a nedrzali ani tlak.
22.09.2021 - 11:51:32
01
S výdržou Gravelkingov súhlasím, s G-One nie - vpredu vozím GK, vzadu G-One Allround a s výdržou oboch ako bezdušákov som veľmi spokojný (na rozdiel napr. Hutchinson Overide, kde som viackrát riešil v teréne ako dôjsť domov)
Ešte dáta: vpredu GK má v súčasnosti 4200 km a dezén OK, zatiaľ jeden defekt o ktorom viem, ale zalepil ho tmel za jazdy, vzadu prvý G-One Allround vydž 2200 km (zjadený), druhý má ziatiaľ 1500 km a dezén OK. Oba zadné mali/majú po jednom defekte, ktoré vyriešil Stan's DART.
Tie Hutchinsny mali problém u mňa s prerážaním pri zjazdoch po hrubšom štrku, ani na GK ani G-One sa takého po skúsenostiach nebojím.
22.09.2021 - 12:11:12
00
Nerad pisem offtopic z momentalnej temy o plastoch - rad by som sa spytal, niekto kto ma skusenost aky velky rozdiel je medzi gravelom s AL a carbon vidlicou..
Rozmyslam zadovazit buducu sezonu ako druhy bike ked je moc blata v lese..a obavam sa kostitrasu. Je carbon vidla "must have" za ktory sa oplati 100-200 prihodit?
Napriklad velmi sa mi paci mongoose guide sport ale +/- v tej cenovej relacii sa pohybuju aj bike co tu prednu vidlu carbon maju.. Vdaka za tip na hlupu otazku, pripadne za ine chyby, ktorych sa treba vyvarovat (plan je 2 x XX, kedze mam 1xXX na fulle uz).

EDIT : Pre uplnost, nehladam gravel do terenu , skor na naozaj rozbite cesty a polocesty bez hliny, ktorych mam na okoli dost a na cestak sa necitim.
22.09.2021 - 21:19:35
00
Ja môžem porovnať len gravel s carbonovou vidlou a cesťák s AL vidlou. Zase nie je carbon ako karbon. Z môjho pohľadu, dá sa to prežiť. Dobré omotávky a nejaké trocha lepšie rukavice spravia slušný rozdiel. Pokiaľ sa naučíš držať jemnejšie barany, nemať na nich silný stisk rukami a budeš mať trocha uvoľnené ruky, žiadna tragédia to nie je.
22.09.2021 - 21:43:04
00
keyboard_arrow_up