V roku 1972 takto vyzerali Favority pre Preteky mieru. V súčasnosti je vlastníkom B. Nakladal z Brna, je v jeho sukromnom múzeu. Dušan Zeman povedal, že to môže byť Favorit, ktorý nafasoval pred pripravnymi pretekmi v Taliansku a obišiel na ňom aj Varsavu. Potom ho odovzdal v Prahe a zvyšok sezóny jazdil na zltom v Interackych farbách. O rok na reprezentáciu dostal nový modry.

Materiál nemusí byť Reynolds, môže to byť Columbus. V Rokycanoch robili z materiálu, ktorý bol k dispozícii.

U nás v klube v tom obdobi najlepší fasovali F-12 s prepojenými vzperami.
17.01.2021 - 15:30:09
00
Prosim vas niekto tip ako z favorit predstavca " vymotat" barany? Alebo mozem roztahovat spoj kolko potrebujem?
18.01.2021 - 18:16:41
00
Po rokoch môžu byť zahryznuté... Možno odborník - technik poradí nejakú chémiu. Stačilo povoliť skrutku(y?). Skús dať von a trochu (opatrne) roztiahnuť skrutkovačom. Možno aj viac, dural by nemal prasknúť, ale po tých rokoch - kto vie?
18.01.2021 - 18:36:28
00
Na začiatok, skúsil by som povoliť úplne skrutku na baranoch, strekol tam trocha WD40. Najlepšie dať to na bike a zaprieť sa do nich tak, ako by si ich chcel pootočiť.
18.01.2021 - 19:09:08
01
Povolim skrutku predstavca, odstrojim brzdy , omotavku, vysuniem barany s predstavca
18.01.2021 - 19:10:01
00
Na niektorých bicykloch boli akoby vložky medzi rajdami a predstavcom. Favorit to asi nemá.
18.01.2021 - 19:23:32
00
Mne ide len o jeden ukon a to ako ich vykrutit z predstavca, vsetko je odmontovane. Dostanem sa len k prvemu zahnutiu a uz nedokazem dalej prekrucat. Roztlacam aj predstavec rozumnou silou ale bez vacsieho uspechu zatial. Takze asi neostava nic ine len viac roztlacit.
18.01.2021 - 20:00:14
00
Ak mas stastie na predstavec so zavitom v prednej casti, pouzi trik s mincou, vysrubuj z predstavca skrutku kym neuvidis medzeru, potom do tej medzery strc mincu, je na tebe akej hodnoty, a dalej postupuj naopak, postupne zasrobovavaj skrutku, ta sa najskor zaprie o mincu a dalsim zasrobovavanim roztiahne predstavec, ak samozrejme ma zavit... v opacnom pripade pouzi najhrubsi plochy srobovak co mas a natlc ho do tej medzery kladivom :nod:
19.01.2021 - 00:51:09
00
Zmerajte si aký priemer majú tie barany, pretože sa robili 2 hrúbky - 22 a 24 mm. Ak máte 22 mm tak medzi baranmi a predstavcom budú dištančné pliešky. Ak máte 24 mm tak tam sa predstavec nedá dať dole.
19.01.2021 - 14:23:14
00
;)

Prílohy:

140398388_480666216655037_4944135561325662736_n.jpg
140398388_480666216655037_4944135561325662736_n.jpg 804.57 KiB thumb_up3thumb_down

20.01.2021 - 18:07:03
25
Doporučujem dorovnať bowdeny na rovnakú výšku, prípadne aj dať bowdeny z druhej strany predstavca - aby sa krížili. Tak sme to jazdili...
29.01.2021 - 18:46:28
00
za mňa tie bowdeny sú príliš dlhé a elegantnejšie by bolo, keby sa krížili pred predstavcom. Pomohlo by to hlavne zadnej brzde, kde je fakt zbytočne dlhý bowden a dosť šialený uhol.
29.01.2021 - 18:59:18
00
Jano1987 To by bol pri tychto pakach pruser.

Prílohy:

1972-kfnG-U5012179398778GG-624x385@El Correo.jpg
1972-kfnG-U5012179398778GG-624x385@El Correo.jpg 70.12 KiB thumb_up0thumb_down

30.01.2021 - 12:29:14
00
Nemyslím si, že by to bol až taký prúser... Záleží aj od predstavca a polohy pák. Treba si to odmerať, vyskúšať ako sa to správa pri rôznych polohách ako sa točia barany na stranu. Osobne mi aj tak prídu tie bowdeny príliš vysoko nad baranmi. Osobne by som to trocha skrátil.
30.01.2021 - 15:37:35
00
Skrátiť, ale aby oblúky boli v rovnakej výške. A v mladosti sa museli presne podľa takých fotiek v Mirroir du Cyclisme museli bowdeny križovať - na tej fotke pekne vidíš, čo som s križovaním bowdenov myslel.
30.01.2021 - 17:49:27
01
keyboard_arrow_up