Blikajúce svetlo je jediným so spúšťačov epileptického záchvatu. To je vraj dôvod prečo sú v NDR zakázané.
13.01.2018 - 17:20:50
02
to fakt? to mali zakázať aj obrazovky, reklamy, koncerty, discotéky atď. ktovie či to aj policajtom zatrhli na majákoch. a keď pôjdem do absurdna, tak aj smerovky mali zakázať, do tej sa človek pozerá aj dlhšie, ako keď obchádza cyklistu s blikačkou :D ale tak ono je asi nejaká hraničná frekvencia ktorá môže tú epilepsiu spustiť, predpokladám že sa to týka najmä tých stroboskopických svetiel. a keďže by sa to asi v praxi ťažko vyhodnocovalo, ktoré svetlo je ešte v norme a ktoré nie, tak to zatrhli celoplošne.
13.01.2018 - 17:35:20
01
stanlee napísal:
.....Čakanie na semaforoch na brzde je nekorektné, ale nikdy mi to u iných nevadilo.


Mne to tiež nevadilo pokým som nezmenil prácu a nezačal chodiť na nočné, ak musíš 12 hodín čumieť do PC v noci v čase kedy bežne spíš tak ráno máš hodne unavené oči aj celého seba samého... a svetlá toho blboňa čo stojí na brzde ti režú oči....

cez deň to mám v paži, keď som oddýchnutý dokážem to prekusnúť aj v noci...ale keď mám unavené oči ide ma z toho vychytiť...

ono aj zákaz hmloviek v meste má istý dôvod....a toto nieje o tolko odlišné...
13.01.2018 - 17:37:29
02
Pre 2-3 písatelov z predposlednej strany :facepalm: :facepalm: koniec OT
13.01.2018 - 17:39:11
01
mňa vždy udivovalo ako sa dá v totálne odlišnej téme, úplne jednoduchým spôsobom dostať k niečomu absolútne inému ako je podstata témy :lol: už končím fofo ;)
13.01.2018 - 17:40:39
01
Bikejoring Nie som odborníčka. Čítala som to. Skús gúgl. A viem, že aj kamarátovi, ktorý mával záchvaty to svetlo vôbec nerobí dobre. Do smerovky sa nepozeráš niekoľko minút keď ide nejaký bajker pred tebou. Teba si uvedomiť, že v Nemecku je oveľa lepsia infraštruktúra Cyklo ciest a tak tam oveľa viac ľudí jazdí. Aj ráno a večer napr. do a z práce.
13.01.2018 - 17:45:49
00
Nie je to skor tym, ze je tazsie odhadnut vzdialenost objektu s blikajucim svetlom?
13.01.2018 - 17:49:57
00
hulo92 napísal:
jako, ja tam teda blikajuci rezim mam :)


A kde si kupoval ?
13.01.2018 - 18:25:36
00
však hej, v nemecku je to inak, v berlíne majú vlastné semafory, chodia jeden za druhým, asi je to zbytočné aby si blikali do očí a vodiči ich tam tak neohrozujú ako u nás.. u nás keď som si dnes blikal 3h a obehlo ma do 10 áut dokopy a žiaden cyklista, tak nebolo komu škodiť. predstava, že idem na skupinový tréning a točíme sa v ťahaní špice a všetci majú blikačku, asi by to veru príjemné nebolo
13.01.2018 - 18:29:15
01
Setrite si tuto plodnu diskusiu na clanok o svetlach co sa chysta :D
13.01.2018 - 18:44:29
02
Ramon1 napísal:
A kde si kupoval ?

wiggle
Kristina napísal:
Ty nemáš verziu určenú pre Nemecko.

je to medzinarodna verzia, pretoze obsahuje obidva rezimy
13.01.2018 - 19:09:24
00
Profi galeria :y: :y:
13.01.2018 - 19:11:38
01
Kristina napísal:
Však aj manual môže mať automatickú parkovaciu brzdu. Mala som ju na predchádzajúcom golfe a mám ju a teraz na novom. Zastavim a stojím bez držania nohy na brzde.

A vies ci ti v tom okamihu svietia brzdiace alebo nie? Mne ano, noha z brzdy dole.
13.01.2018 - 19:34:39
00
hulo92 napísal:
je to medzinarodna verzia, pretoze obsahuje obidva rezimy


Ešte raz , kde si kupoval ? Verzia z SK ma oba režimy a z Nemecka ti pošlu len radar bez blikania !!! Hovno výrobca z Čínska ti pošle “ medzinárodnú “ / IMHO taka neexistuje , pretože nerešpektuje špecifiká toho ktorého trhu / verziu ... firma akou je Garmin ti pošle z Nemecka bez blikania a na SK kupuješ blikacku s možnosťou oboch módov . Lopatistickejsie to neviem vyjadriť .
13.01.2018 - 20:12:59
00
uz som pisal ze z wiggle :)
13.01.2018 - 20:59:06
00
keyboard_arrow_up