Diky. Hej tak ako pises cez predstavec. Kedze tam je len elektrika a hydraulika tak nie je problem so zalamovanim laniek a ide to vsetko vnutri a funguje to perfektne.
20.08.2017 - 22:44:58
00
Elektrika a hydraulika, z toho sa ortodoxi rozmelnia na atómy :) predný junction box máš v prdstaffci, či ako štupeľ do rajdov? Nevidím ho na obvyklom mieste...
20.08.2017 - 23:01:49
01
Ano junction box je schovany v stupli.
20.08.2017 - 23:09:18
00
Niečo jednoduchšie ako posledné príspevky, ale snáď neurazí :)

Prílohy:

P_20170819_180545[1].jpg
P_20170819_180545[1].jpg 878.93 KiB thumb_up3thumb_down

21.08.2017 - 07:16:02
020
Rasto1 napísal:
Moj kotucovy cestak. Este sa planuju nejake upravy zamerane na znizenie hmotnosti. Vzhlad ani funkciu to uz velmi nezmeni takze da sa povedat, ze finalny stav :)

To si skladal, alebo kúpil takto komplet? Z druhej ruky? Hydraulická Dura Di2 sa ešte minulý mesiac nedala kúpiť. neboli dostupné Dualy. Roval sa tiež bežne na BMC asi nemontuje. Iba sa pýtam, nič tým nesledujem. Iba ma zaujíma prečo taký výber komponentov.
21.08.2017 - 08:08:35
00
Aerotroll nejaký zelený jonťák si tam mohol naliať aby to viac ladilo :-)
21.08.2017 - 08:14:34
02
Kristina napísal:
To si skladal, alebo kúpil takto komplet? Z druhej ruky? Hydraulická Dura Di2 sa ešte minulý mesiac nedala kúpiť. neboli dostupné Dualy. Roval sa tiež bežne na BMC asi nemontuje. Iba sa pýtam, nič tým nesledujem. Iba ma zaujíma prečo taký výber komponentov.


Kupoval som ako komplet v katalogovej vybave v CR este minuly rok (mech. ultegra, hlinikove dt swiss kolesa atd). Za ten rok som pomenil v podstate vsetko co sa dalo kvoli uspore hmotnosti aj inym veciam. Duru som objednaval uz davnejsie priamo z japonska kedze u nas stale nebola dostupna. Rovaly som zvolil kvoli tomu, ze su to najlahsie a najsirsie diskove tubeless kolesa na cestak so strednou vyskou profilu ake som nasiel. Sirsie su uz len enve 4.5 ar disc ale zasa su aj kus tazsie a drahsie.
21.08.2017 - 09:36:08
00
Tak to je topka, kolko to vazi?? :y: :clap:
21.08.2017 - 09:43:35
00
Stále sa mi núka otázka...ak ide o úsporu hmotnosti a ľahký bike, tak prečo kotúčové brzdy?
21.08.2017 - 09:55:23
00
Aby to aj brzdilo :P ( :handshake: myslene so zartom, samozrejme, ze brzdia dobre aj klasiky, ale ked chcel kotuce tak si ich proste kupil)
21.08.2017 - 09:58:45
00
Jaiub Tak ako je na fotke vazi 7.41. Planujem este trochu znizit cca na 7.1 - 7.2. Len pre zaujimavost v katalogovej vybave vazil 8.8kg.

@matej.gubis kotucovy cestak som chcel vyskusat po tom ako som par rokov jazdil na klasickom a s brzdnym ucinkom v kopcoch s karbonovymi kolesami som nebol uplne spokojny /mozno je to aj mojou minulostou v MTB/ No a ked som sa rozhodol ze disky ano tak som si dal prioritu dostat sa s nim na vahu mojho predosleho klasickeho cestaku.
21.08.2017 - 10:10:38
05
Velmi pekny bike a hlavne sa na nom urcite paradne jazdi. S tym cannondalom brutalne kontrastuje :) ako kraska a zviera.
Toto je momentalne moj vysnivany bike, hlavne ak je to SLR1. Do profilu ho zaradeny nemas. Nevies preco je v zakladnej vybave, teda od vyrobcu taky tazky? vyzera to, ze to asi bude ram, ked aj po odlahceni je hmotnost stale tak vysoko co by ma pri SLR1 prekvapilo, ved to je pretekarska uroven karbonu nie?
Co je zakladna nevyhnutnost upgradovat na takomto novo kupenom BMC? Riaditka nie su vyskovo nastavitelne? Musel si nieco doladovat alebo ti to sadlo, alebo si to niekde najprv aj odskusal a isiel si na istotu. Vdaka za odpoved.


Naposledy upravil edy34 dňa 21.08.2017 - 12:14:14, celkovo upravené 1 krát.

21.08.2017 - 11:12:49
00
Vyskovo nastavitelny predstavec?
21.08.2017 - 12:12:20
00
edy34 Uprimne tiez ma ta hmotnost biku v povodnej vybave trochu zaskocila ale neodradila ma kedze som ho kupoval hlavne kvoli ramu a ten bol najvyssej urovne od BMC len mal slabsiu vybavu. Povedal som si ze ho vezmem, par mesiacov otestujem a ak sa mi bude pozdavat upravim/odlahcim a povodny cestak poslem do sveta. K tej vahe, ram som nevazil ale mysim, ze v porovnani s lepsimi vrcharskymi cestakmi bude o par 100 g tazsi. Nie je to podla mna dane upravou na kotucove brzdy ale skor konstrukciou ramu roadmachine (napr. novy vrcharsky ram teammachine je lahsi a uvadza sa tusim len 25g narast hmotnosti ramu v disk verzii) Toto nie je cisto vrcharsky cestak ale skor univerzal s aero prvkamy aj prvkami na zvysenie pohodlia. Geo je niekde medzi zavodnym a endurance a posed sa da spravit velmi agresivny vdaka dvom roznym vyskam hlavovky.
Upgrade by som nenazval nevyhnutnostou skor ma to len bavi :) Dalo sa jazdit aj v povodnej vybave ale velmi rychlo som pochopil ze neodolam a doladim :D
21.08.2017 - 14:33:39
01
Este k tomu predstavcu/riadidlam. Da sa nastavit vyska riadidiel pouzitim specialnych delenych podloziek (aby sa nemuseli rozpajat brzdy pri uprave) a/alebo upravou vysky hlavovej trubky pomocou takeho konusu ktory sa robi v 2 vyskach. Takze da sa urobit velmi agresivny posed ako na zavodnom cestaku aj pohodlny turisticky bez negativneho efektu velkeho mnozstva podloziek pod predstavcom.
21.08.2017 - 15:16:36
01
keyboard_arrow_up