pre menej náročných jazdcov kde je prioritou vydrž , nízka cena , odolnosť je Tufo jeden z naj .
Samozrejme, s tym sa da v pohode suhlasit. Ocividne sa ale jedna o kompromis, ktory ludia hravo robia pri obuti kolies, a len velmi tazko pri zvysku bicykla.
Ked si chces byt isty, ze dojdes vzdy domov, ze mas komfortny
servis a zivot s galuskou, kup si odolnu galdu, nalej do nej preventivne mlieko, nalep to cele na pasku. Nie je problem. Uprednostnil si jednoduchy zivot cyklistu, pred sranim sa s niekolkodnovym lepenim, vacsim rizikom defektu, a za co? Za usetrenych 6 wattov? Ved nie si ziany pretekar.
Voz butylove duse v plastoch, naco sa trepat s latexovymi? Haklivo sa nasadzuju, nonstop stracaju tlak... Co na tom, ze su preukazatelne rychlejsie? Ved nie si ziadny pretekar.
Ale potom na co vlastne potrebujes
bike za 6000 eur? Ved nie si ziadny pretekar.
Prave ta hodnotova disparita medzi zvyskom bicykla a
galuskami na nom je to, na co
stax poukazoval. Je to ale velmi castym javom. Z nejakeho dovodu su ludia ochotni dat X eur za castokrat tazko obhajitelnu pridanu hodnotu, ktoru potom neguju tym, ze nie su ochotni dat X/10 eur za plast:) Nechcu robit kompromis pri rame/kolesach, ale hravo robia kompromisy pri tufo galdach. Typek si kupi Zippy za tisice eur, a potom na nich jazdi Conti Ultra Sport, v tom lepsom pripade.
A toto nie je ziadny hejt. Mne osobne jedno, kto co jazdi, a najma, ako mina svoje vlastne peniaze. Ale dovod tychto nakupnych rozhodnuti ma fascinuje. Je v tom len bling faktor? Je to len o tom, ze ludia chcu jazdit na niecom, co vyzera strasne cool?