.


Naposledy upravil imajoros dňa 13.03.2018 - 14:15:18, celkovo upravené 1 krát.

11.03.2018 - 19:16:13
02
Po dlhsom porovnavani som nakoniec dospel k nazoru, ze ten bicykel je potrebne vyberat, nie podla vidlice alebo prislusenstva, ale podla toho aky ram ma, ktory sa vam paci, ake ma naboje a rafiky. Ostatne veci sa v podstate daju vymenit za cokolvek. Vybral som si kellys phanatic 50 2017


Naposledy upravil mihoo dňa 13.03.2018 - 17:19:44, celkovo upravené 1 krát.

12.03.2018 - 12:10:15
00
:?:


Naposledy upravil imajoros dňa 13.03.2018 - 12:15:35, celkovo upravené 1 krát.

12.03.2018 - 13:20:55
00
Nevybral si dobre..
12.03.2018 - 13:44:06
00
Ja mam ctm stark2. Stal 719 €. Pred tym som mal 18 rocny author horizon. Som neveril ze moze byt taky rozdiel.i ked asi porovnavam neporovnatelne.A to si ani neviem predstavit jazdu na nejakom fakt drahom bike.ctm stark2 zatial nelutujem.
18.03.2018 - 08:43:49
00
Akurat pozeram ze CTM Stark 2 ma vzduchovu vidlicu Suntour NRX? Ak je to tak potom mihoo ozaj urobil blbost. Mohol mat ozaj kvalitny cross bike.
18.03.2018 - 09:34:10
00
najskor si pozrite komponenty a potom hovorte, ktory bicykel je lepsi, akoze len koli tej vidlici hovorite ze je ten moj horsi, napriklad ma lepsie plaste, lepsie brzdy, lepsi predstavec, lahsiu retaz, je lahsi a stal 590 a nie 800
18.03.2018 - 16:01:52
00
V com su lepsie tie komponenty?? Navyse vsetko co si napisal je lahko a lacno vymenitelne. Kvalitne vidlice idu za cca 200 eur. CTM stoji 719 eur na heureke..tvoj vidim na heureke za 669. Velky rozdiel to teda nie je. Vaha tvojho Kellys je v eshopoch udavana 14,1kg co je dost vela ale dava to logiku kedze uz len zakladna vidlica (NVX)+nastavitelny predstavec ti navisia vahu biku skoro o 1kg. Viem o com hovorim kedze som tieto veci menil. Realne vahy bikov byvaju navyse este vyssie. Stark ma jemne nad 13kg. Pises na forum lebo chces radu od skusenejsich a nakoniec si aj tak kupis horsi bike. Skoda no..ak Stark 2 ma ozaj vidlu Suntour NRX (vzduch) tak je jednoducho o triedu lepsi ako ten tvoj za podobnu cenu.
18.03.2018 - 21:06:32
00
Nakoniec asi zoberem Tranz 2.0, nie Stark. Nejazdim tak casto aby som vyuzil potencial Starku a za cenovy rozdiel kupim aspon nejaku zakladnu vybavu. Jazdim na 90% mesto, cize vidlica nie je podstatna a vzdy sa da v pripade potreby prehodit. Cize to takto uzatvorim.
24.04.2018 - 06:26:41
00
ono všetko je o peniazoch... ja som kúpil Tranz 2.0 za 450 v jesennom výpredaji... a som relatívne spokojný... v pomere cena výkon na cesty, sem tam poľňačka je v pohode... samozrejme v rámci ceny... je len logické že bike za 700€ bude "lepší"... a určite AIR vidlica by bola asi lepšia, ale zasa na cestách a poľňačkách je to relatívne v pohode... oproti neodpruženému cajglu je to podstatný rozdiel... Stark asi mal AIR vidlu ale už asi v roku 2018 nemá... už tam dávajú NCX pružinovú, ale podla špecifikácie napr. Tranz 3.0 tam je tiež NCX ale že AIR ale ten bike má zasa špalkové brzdy... no je v tom pjeknej bordel...

váhu bicykla by som pri cca 90 - 100 kg chuapoch vôbec neriešil... či bude vážiť bike 14 alebo 15 bude na ceste šuma fuk, keď jazdec sám o sebe je "závažie", ale napr. také kotúčovky sú pri vyššej váhe určite komfortnejšie ako špalky... môžem porovnať s Tranz 1.0 aj s obyč. starým mtb neodpruženým a brzdenie jednym prstom je návykové, takisto ako komfort jazdy ;-), určite vidlu nezamykaj... na slovenských rozbitých cestách a prechodoch na chodníkoch to určite poslúži...
02.05.2018 - 18:29:42
00
No ja mam vyse 100kg a bike ktory som kupil vazil 14,5kg. Po prerabke momentalne vazi 12,9kg a je to sakra rozdiel! Lahsi rozbeh, ovela lepsia manevrovatelnost atd. Taktiez si myslim ze pri kupe kvalitnejsich brzdovych gumiek dosiahnes porovnatelny brzdny ucinok s V-brzdami ako pri hydr. brzdach. Samozrejme za sucha..v dazdi alebo blate maju kotucovky navrch. Ale ako casto jazdis s krosom v dazdi alebo blate? V-brzdy su navyse primitivne jednoduche a vies si ich servisovat sam doma kde s hydrami musis do servisu co su dalsie naklady. Ja osobne by som teda urcite kupil radsej bike s AIR vidlou ktoru si vies nastavit podla vlastnej potreby/vahy a jazdneho stylu + rafikove brzdy ako hydry + zakladna nefunkcna tazka pruzinova vidla bez tlmenia. Kotucove brzdy na krosovych bikoch vnimam ako cisto marketingovy tah. Patria predovsetkym na horske biky. Smutne kolko ludi na to ale skoci. Brzdy su dolezite ale bike je hlavne o jazdeni, komforte atd. Moj nazor.
02.05.2018 - 21:03:08
00
no hádať sa nebudem, ale kotúčové brzdy podľa mňa patria aj na žiletku (pre amatérskeho jazdca, v profipelotone sa boja úrazov pri pádoch, ale aj na Rubaix ich tento rok niektorí mali, kvôli špine, blatu), tých pár g naviac určite stojí za lepšie brzdenie... jasné že všetko má svoje plusy aj mínusy... cena, váha, kvalita, servis... a ak budem mať zbytočných 150-200€ tak tiež si kúpim vzduchovú vidlu... ale zatiaľ bude musieť stačiť pružinová... aj tak je to proti pevnej vidle sakra rozdiel...
02.05.2018 - 22:47:15
00
Ani pruzinova vidla neni zla ak mas vnutri pruzinu vhodnu pre svoju vahu a nejake tlmenie. Akurat je o cca pol kg tazsia ako vzduchova. Na vahe ale nie kazdemu zalezi..
02.05.2018 - 23:17:16
01
Řeším stejný problém teďka pro kolegu. Díval jsem se na CTM a vypadá dost zajímavě, ale narazil jsem zároveň i na tenhle model

http://www.mojekolo.cz/4ever-inspeed-disc-17/

Má sním někdo zkušenosti? Osazení je +/- stejné. 4ever má vyšší zdvih a kupodivu uvávají i nižší hmotnost.

Díky za odpovědi
03.05.2018 - 08:21:26
00
Vidlica NRX na CTM Stark 2 ma tiez zdvih 75mm. NCX som jazdil a tiez som mal zdvih 75mm cize nie je to chyba. Super bike ten 4ever podla mna. O kusok horsia vidlica ale zas o pol kila lepsia vaha. Tu by som asi vyberal podla ceny a ktory sa mi viac paci.
03.05.2018 - 08:52:04
00
keyboard_arrow_up