Tiež si myslím, že pokial nie je nič v nohách tak ani najlepší model ti nie je nič platný. A váhu môžu tiež riešiť medzi hobikmi tak akurát 60kilové tintítka!

Jazdím tak aby ma to bavilo a nie bolelo!

13.09.2011 - 21:16:44
00
cize ja :-))
13.09.2011 - 21:20:26
00
Aby som nebol jednostranny. Jasne ze je v tom kus marketingu. Nedavno zosnuly pinarello by ti porozpravalplati ale zakon dopytu a ponuky. Ak by to bolo o kozmodisku tak by vsetci jazdili na duralovych ramoch. Lebo karbonove by si kupovali iba ludia co naladia tvshop. Ked ale pinarello preda tolkoramov co preda a pritom
Ktokolvek by mal rad doma pinarello. A skoro nikto nechce kozmodisk, mozno olrem
Chucka norisa.
13.09.2011 - 21:23:47
00
Nestvite ma. Jaka vaha? RoDiel medzi tiagrou alebo nizsou sadou, lebo co bude na biku za 200 a napr ultegrou je priepastny!!! A co kolesa ved aksia od maviku stoja aspon 150! A ked si das na bike ksiria alebo carbon cosmic, tak mas pocit, ze netreba slapat. A este furt nic o vahe!!! Wake up. Vaha je to posledne. O vahe sa zciname bavit pi 4k!
13.09.2011 - 21:29:18
00
S5 ku begimerovej otazke. Aby si mal trochu radost zbiku, tak naho rataj aspon 500 e. Cize viac
Ako dvojnasobok spomenitych 200. To zacnes mat pocit ze sa to v kuse neserie. Ze to nemusis vkuse nastavovat opravovat atd... A ked si vyhradis aspon liter na kolesa, tak zacnesat pocit, ze to zacina ist a ked ram nebude blato (nech je kludne ocelovy) tak budes mat pocit, ze slapnes a ide to dopredu.
13.09.2011 - 21:37:03
00
Najvymakamejsi komponent ma byt sedlo a hned za tym kolesa, si myslim. Opravte ma ak sa mylim
13.09.2011 - 21:39:49
00
Začni jazdiť na tom 200ečkovom a ked ťa to chytí a bude ťa to baviť tak sám poznáš, že by bolo treba postúpiť do vyšieho levelu 2000e.

Jazdím tak aby ma to bavilo a nie bolelo!

13.09.2011 - 21:40:03
00
Vikino1 ty si to hadam trafil najpresnejsie
13.09.2011 - 21:42:27
00
ferenc napísal:
Aka konspiracna teoria ? Tomu sa hovori marketing..
Ty snad veris reklame na Dannone Activia ? Alebo Kosmodisk ?
A preco by to malo byt v bajkovom biznise ine ? Je na to nejaky rozumny logicky dovod ?



Medzi 10 r.karbonovým rámom a novým od toho istého výrobcu v tej istej cenovej triede kvalitatívny rozdiel určite je /napr. v poslednej dobe kuželový krk vidlice - kvôli zvýšeniu tuhosti, posilnená tuhosť stredovej časti, nižšia celková váha, vyššia pružnosť zadnej vidlice, laborovanie s geometriou atd/. Jasné, že nikto nebude meniť rám po 1-2 r., len preto, že zhodí pár gramov a budú tam inak orientované vlákna na zadných vzperách. Takéto medziročné drobné zmeny bežný človek ani nepostrehne, za pár rokov áno...
13.09.2011 - 23:23:01
00
to maa...
vyviezli sme sa vlakom do Spiskej novej Vsi a odtial sme cez LM,MA,ZA,TN, PN išli domov...prečo práve tam? ani ja neviem :D len tak sme si povedali mesto a išli sme...to bolo na starom favorite...potom som spravil SA-Bojnice-PN-SA (300km) na novom biku a ešte cez madarsko okolo Neusiedler to bolo tiež 300km lebo sme z BA išli vlakom domov.....takže tak..

Prílohy:

DSC07717.jpg
DSC07717.jpg 502.33 KiB thumb_up0thumb_down

DSC07876.jpg
DSC07876.jpg 346.52 KiB thumb_up0thumb_down

Som rýchly a vytrvalý!!!
Rýchlo sa unavím a dlho mi to vydrží.

14.09.2011 - 23:57:07
00
maa napísal:
Ahojte,

čo sa týka cyklistiky som amatér (laik), ale posledné dny sa o to viac zaujímam. Pár vecí by som sa chcel spýtať (prosím nesmejte sa mi, nechcem nikoho obťažovať a dakujem za príp. odpovede):

1. Mám doma bike cca za niečo cez 200 eur. Ide sa mi na ňom trochu ťažšie,ale asi to nieje tým bikom. Chcel by som sa spýtať, že ako bike ovplyvní váš výkon? napr. o koľko rýchlejsie by ste presli rovný úsek 100 km s bikom za 2000 eur ako s bikom za 200 eur.

2. Ako sa mám starať o bike (teda ak ho nechcem brať do servisu). Okrem nafúkania kolies. Je niekde na nete návod?

3. Ak idete napr. na dvojdnovú(viac) túru, čo si na cestu treba zobrať? Ale hlavne nosíte batoh na chrbte, alebo máte na biku košík, do ktorého si dávate veci?


Aj ja som amater a laik do cyklistiky lebo sa nou nezivim, ale do nej investujem cca 20 rokov a moje skusenosti mi hovoria


ad 1. bike ovplyvni vykon cloveka pri akejkolvek vykonnosti. v tvojich dimenziach ceny je to urcite poznatelne a citelne. ak by si siel na nejaku casovku do vrchu, urcite pri rovnakom usili by ti horna a spodna hranica biku mozhla spravit aj 5% casu a podla okolnosti aj viac. pre niekoho je to vela pre niekoho malo. to je uz na tebe. pri dialkovych jazdach to pocitis este viac.skratka unava pride neskor, priemerka bude vyssia (podla toho ako som sa zlepsoval ja pri zmene biku kludne aj 2-3kmh) a najme v narocnych usekoch (vetrisko, kopce) pocitis pri kazdom slapnuti rozdiel. Samozrejme heroicke vykony dokazes podat aj na ukraine. a ten kto ma kondicku vie utiect na favorite bafakovi ktori sedla pinarello

Moje skusenosti hovoria ze na cestaku je najdolezitejsi ram - potom kolesa, potom dlho nic a nakoniec ostatne. Samozrejme plati ze ti musi sediet geometria. darmo budes mat spickove sedlo ci barany ked budu nevhodne geometriou ci tvarom a budu ta ominat. Ram je alfou omegou lebo cez neho pohanas kolesa a cez neho sa hybes ale aj dostava spatnu vazbu od cesty. teda by mal byt tuhy, najme do bokov a pruzny aby si nebol stale vytraseny. napriklad ocel vie dobre zehlit nerovnosti ale uhyba pri slapani, hlinik je zasa tuhy ale ta vytrasie. karbon bol dlho haklivy na zivotnost a poskodenie, ale dnes uz je to asi najvhodnejsi material nielen na ram. bohuzial dobry karbon je drahsi. Samozrejme treba porovnavat porovnatelne, jasne ze mozes dostat iny vysledok ked zoberies spickovy hlinik a najlacnejsi karbon. to aby som nespustil flame. takze co ti pokazi ram ti uz nespravia ani kolesa ani sada. Ludia casto podcenuju aj kolesa ale je lepsie zobrat vyssiu sadu kolies a nizsiu sadu radenie ako naopak. bohuzial v obchodoch robia toto naopak. nahodia ti ultegru a daju najlacnejsie kolesa. (a zasa porovnajme porovnatelne). samozrejme s kvalitou a cenou klesa aj hmotnost. je to spojena nadoba takze drahsie bicykle su lahsie a su lepsie. a okrem kvality je rozdiel ci nesies v hardveri dve kila navyse. ved skus si namontovat do kosikov cojaviem tehlu a uvidis. Co je vsak najdolezitejsie je tvoja penazenka, kolko ta pusti

ad 2 zaklad je udrziavat bicykel cisty. cojaviem kazde 2 tyzdne dofukat duse na hodnoty udavane na plasti, priebezne kontrolovat spravnost radenia, ci nie su niekde vole a skontrolovat natiahnutie retaze kalibrom. Ak sa daco udeje je dost vela videi ako sa to da opravit ale snad okrem defektu a vymene retaze je lepsie cas od casu dat bike do servisu na dostelovanie. casto totiz potrebujes specialne naradie a najme zrucnost. To su tiez urcitou formou investicie ktore tak ci tak musis poriesit. takze rocny servis by som dal profikovi.

3. batoh na chrbte nesmie byt moc tazky, inak ti ak nemas v tom prax odide chrbat za chvilu, takze ak mas par kilovy bivak, daj ho radsej na bike. sice sa ti zhorsia jazdne vlastnosti ale nehrozi ti, ze ta zradi chrbat aj ked nohy by este sli. a co si zobrat? niekomu staci kreditka, niekto berie polku svojho majetku. A samozrejme zavisi od planu co chces absolvovat a pocasia.

____
www.sportreport.sk
____

15.09.2011 - 08:19:58
00
Čakal som, že rozdiel 1800 e spôsobí viac ako 5% pri časovke do vrchu (čakal som aspoň takých 15-20%), pri dialkových 2-3 km/h ? (to sa ešte dá, to by mohlo byť cca 10 %).
16.09.2011 - 09:43:35
00
osobne by som povedal, že ten bike za 2000e urobí väčší rozdiel než tých 5% ..
psychika by urobila svoje, bike svoje, plášte svoje..
a k tomu čo ťa zaujímalo-- áno rozdiel vo vozeni to je

Sila - rýchlosť - vytrvalosť.
Najlepší čas na zasadenie stromu bol pred 20timi rokmi. Druhý najlepší, je teraz..
Kto chce hýbať svetom, musí najskôr pohnúť svojím zadkom..


;-) (TRM)

19.09.2011 - 18:51:48
00
Ste smiešni. Zbytočne sa tu zaoberáte % a pod. Keď to nie je v jazdcovi, nepomôže ani 30%, aj tak bude výkon stále o hovne. :) Ale áno, drahší bicykel s lepšími komponentami ide zväčša ľahšie, presnejšie radí a tak...

Ovál letí svetom, kruh nechajme deťom!
Your worst day on a bike is better than your best day in an office.
tracklogs: http://bit.ly/1sR9qtr | http://bit.ly/gps-tour-tmax

20.09.2011 - 21:08:48
00
Som v stadiu kupy noveho biku doteraz som jazdil trek cross.99% po ceste no vaha(biku) 12 kg je prilis uz nemienim tolko tahat navyse.Najazdene nieco mam problem tkvie v tom a preto sa aj obraciam s prosbou o radu.Povodne som chcel ist rovno na cestak no nemam v tom este jasno rad by som siel do crossu ale ozajstneho nie akoze.Myslim ze aj prevody su porovnatelne s cestakom a aspon na slabsiu polnu cestu viem vybehnut s cestakom uz urcite nie.Je obrovsky rozdiel v geometrii kostier medzi cross a cestak?Su obrovske rozdiely v jazdnych vlastnosiach?

Omen

11.11.2011 - 20:43:37
00
keyboard_arrow_up