Tak cena je viac nez priazniva, no lem ma odradili reci ze ak to chcem kazdy den jazdit tak to nie je to prave cize ma napada -oplatilo by sa casom na ten ram nahadzat lepsie komponenty? Pretože ked už cestak tak si viem predstavit ze na nom budem davat dost dlhe trate,ved na to cestak aj chcem

„Keď nemáte náladu, nevydarí sa vám deň, práca sa stane monotónnou a zdá sa, že miznú aj posledné nádeje, stačí vziať bicykel a previezť sa po ceste, bez myslenia na čokoľvek iné ako na svoju jazdu.“ Arthur Conan Doyle

07.06.2015 - 22:02:05
00
to je inac zaujimave ze nejaky bicykel nie je vhodny na kazdodenne bajkovanie...to aj auta za 6999 eur nie su na kazdodenne vozenie, alebo pracka za 199 eur nie je na kazdodenne pranie. pripadne mobil za 18 eur nie je na kazdodenne nosenie vo vrecku a volanie. niekedy sa mi rozum zastavuje nad tym co sa tu clovek docita. cestak za 600 alebo 700 eur je na kazdodenne vozenie, akurat mozno treba dbat viac na servis, ale tiez si nemyslim ze by sa ti sli kolesa rozsypat, alebo stredove misky hned chytia vakel alebo ze ti prehadzovacka prestane prehadzovat. proste je to cestak za 600 eur tak to treba od neho cakat. mal som prvy cestak za 400 eur, bol to Genesis Corsa Comp, vtedy bol zlacneny zo 600 eur. lacne komponenty no aj po roku jazdenia siel ako hodinky. takze ak sa clovek stara o bajk nevidim dovod preco by nejaky lacnejsi cestak nemal byt na kazdodenne vozenie. na druhu stranu myslim ze tak ci tak na nom kazdy den sediet nebudes :)
07.06.2015 - 22:15:09
08
Čo sa týka toho Focusu zo sadesportu (čierno/žltý), je tam o dve triedy lepšia sada ako na Cube, prípadne o triedu lepšia ako na bielom Focuse. A 10kolečko miesto 8kolečka... Ale je to, samozrejme, na tebe :)

follow us -> https://www.facebook.com/duklabanskabystricacycling/

07.06.2015 - 22:18:15
00
dík za info, no proste neviem ten sa mi nepaci dizajnovo :D a casom ako sa poznam by som aj tak nejake veci pomenil :D....no nic musim si najst cas a skocit do BB ho poriadne obzriet

„Keď nemáte náladu, nevydarí sa vám deň, práca sa stane monotónnou a zdá sa, že miznú aj posledné nádeje, stačí vziať bicykel a previezť sa po ceste, bez myslenia na čokoľvek iné ako na svoju jazdu.“ Arthur Conan Doyle

07.06.2015 - 22:20:12
00
ja by som na hlinikovom rame tejto triedy nemenil nic,to su vyhodene peniaze
07.06.2015 - 22:45:49
01
Tiez si myslim, bud kupit a jazdit, alebo kupit rovno daco lepsie.... Das do toho potom 3x viac penazi a furt to bude herka

follow us -> https://www.facebook.com/duklabanskabystricacycling/

07.06.2015 - 23:47:32
01
[quote="Laro22"]no lem ma odradili reci ze ak to chcem kazdy den jazdit tak to nie je to prave

Prave, ak chces jazdit den co den dlhe trate, po case stravis "viac casu" servisom ako jazdenim a mal by si hladat nieco poriadne. Sadu Sora beriem ako Alivio u MTB. Rekreacne jazdenie. Zasa na druhu stranu na ceste cestne komponenty nedostavaju tak zabrat ako v terene MTB sada.
1MTB mam na sade Deore a 2MTB na vyssej sade. Rozdiel v pocite z jazdenia je nepatrny, ale zivotnost komponentov je znacna. Spotebak ako retaz, kazeta, lanka, plaste, brzdy ani neratam.
Ja osobne, ak by som chcel jazdit viac cestu, by som pozeral na nieco ine.

Starat sa treba o bike ci je na XTR/DURA alebo na najnizsej sade.

http://www.cycling-info.sk/majstrovstva-sveta-clanky/962-cele-sady-komponentov
08.06.2015 - 09:50:26
00
Ešte minulý týždeň bol k dispozícii aj Culebro SL 2.0 2014 (na 105ke 5700) za necelých 730€... Už je ale preč.

follow us -> https://www.facebook.com/duklabanskabystricacycling/

08.06.2015 - 10:06:00
00
[quote="1sakal1"][quote="Laro22"]no lem ma odradili reci ze ak to chcem kazdy den jazdit tak to nie je to prave

Prave, ak chces jazdit den co den dlhe trate, po case stravis "viac casu" servisom ako jazdenim a mal by si hladat nieco poriadne...

Sory by som sa nebal ani trochu. Sam som na nej pred rokmi najazdil za tri roky takmer 20 000 km a to dokonca na jednej retazi (a neskor dalsich niekolko tisic na druhej). Urcite nebude radit tak hladko ako Ultegra a bude o mozno nejake to stvrt-kilo tazsia, ale funkcne jej nema co chybat. Ak clovek zacina a nevie ci ho to bude bavit, naco vyhadzovat tisice za vec, ktora mozno o par tyzdnov zacne zapadat prachom. Samozrejme, ked clovek neriesi peniaze, je to o inom.

Hlavne treba jazdit. A k tomu servisu - udrziavat bicykel cisty a pravidelne mazat retaz.
08.06.2015 - 11:40:03
00
Ved sam mam Soru, viem ako funguje, ale ja akosi neverim, ze to tolko vydrzi. Na horskom retaz hg 53 (ta ista retaz co sa odporuca aj na soru) vytaham po cca 700-750km a to ma nadmiernu starostlivost (pravidelne mazana olejom Shimano, cistena nie len retaz ale samozrejme kazeta a prevodnik po kazdej jazde), radim predpisovo, slapem pomerne silovo - maly prevodnik (22) a 3 najvacsie pastorky kazety pouzivam minimalne. Retaz hg 93 mi vydrzi cca 1400-1500 km.
Nejako sa mi nechce verit takmer 20 000km, aj ked na ceste slapem skoro stale najvacsiu pilu a posledne 4 najmensie pastorky kazety tak dajme tomu ze teda ano, uvidim co to spravi po case, ale minimalne kazeta musela byt na onom svete a nova retaz nemohla ist bez preskakovania.
08.06.2015 - 13:13:23
00
Tak po tých 20tkm sa to mohlo celé vyhodiť do koša, predpokladám...

follow us -> https://www.facebook.com/duklabanskabystricacycling/

08.06.2015 - 13:26:46
00
V tom case som netusil, ze retaz sa moze vytahat a ze existuje nieco ako mierka, resp. meranie "sublerou" cez clanky. Dozvedel som sa to az z for, ktore som zacal citat a ked som podla navodu pomeral retaz, mal som ju vytahanu o vyse 2mm :) Napriek tomu som nemal problem so skakanim retaze, ani raz mi nepreskocila co i len o jeden zub. Nemusi mi nikto verit, ale skutocne tomu tak bolo. Mal som prevodniky Sora 52/39 a pastorky 11-25. Teda povodne 12-25, ale vymenil som si najmensi za 11...kvoli maximalke...neasi :) Retaz bola tusim HG50. V tom case uz vsetko od Campagnola a od Tiagry vyssie boli 9-kola, iba Sora bola stale 8-kolo. Dalsia vec, retaz som olejoval pred kazdou jazdou, maximalne pred kazdou druhou...co niekedy znamenalo aj castejsie ako trikrat do tyzdna. A robil som to WD40. Presne tou istou, o ktorej sa viedli siahodlhe debaty, ci vobec patri na bicykel. Po vymene retaze sa zmenila jedna vec...prestal som pod sebou pocut bicykel tak ako som ho poznal dovtedy. Az vtedy som si uvedomil, ako strasne mi hucala retaz. Ale inac skutocne, funkcne vsetko bez problemov. A vymenil som iba retaz, prevodniky a pastorky ostali povodne a najazdil som na tom bez problemov este niekolko tisic kilometrov kym som vymenil komplet pohon za 105.
08.06.2015 - 14:43:08
00
No problem so skakanim retaze sa mal prejavit po vymene novej retaze (2mm na 100%) na starej kazete, nie ked si dral staru kazetu starou retazou.
08.06.2015 - 14:56:20
01
Logicky ano. Ale nic take sa nedialo. 2mm vytahanie bolo na 11 clankoch.
Paradoxne, az ked som obmenil komplet pohon za 105, az vtedy som sa prvykrat stretol s preskakovanim retaze. Nepreskakovala casto, ale sem-tam sa to stalo a to uz "od nova".
Momentalne mam tiez novy pohon, 11s 105 a uz sa mi asi trikrat stalo, ze mi poskocila retaz o jeden zub. Mam najazdenu iba tisicku a to iba v dobrom pocasi.
08.06.2015 - 15:15:16
00
Zaujímalo by ma prečo by nižšie rady - alivio / sora / atd... mali mať o toľko nižšiu životnosť ako tu niekto spomenul,
a sú nevhodné na každodenné jazdenie ?

Pretože had nemá vlasy, dnes opijem sa asi.


8-) (TRM)

08.06.2015 - 15:27:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up