rrunnerr riešim rovnako akurát menšia výška som hobit 169cm a aj viac peňazí cca2500 a zistil som že sa nedá kúpiť bicykel žiaľ a žiadny.Bud není veľkosť buď je zla konfigurácia napríklad pre mňa naprd kľuky 53/36 úplne nevyhovujúce.Jazdim kopce a stupaky steni aj keď krátke tak teraz mám 50/34 170mm kľuky a kazeta 11-30 na hrane hlavne keď potrebujem viac kadenciu ako ísť silov.A všade šírka kormidla baranov na menšíu veľkosť do 170cm výšky dávajú 40cm.Potrebujem 42cm.A kúpiť bajk a potom meniť komponenty je blbosť.A pri diskovych verzi nič.Canyon tam sa nedá meniť predávajú jak to je na web.A problém je váha u kotúčov práve Canyon a niake značky majú dobrú váhu cca 8kg či už ultimate alebo endurace.Pri dobrej cene.Dajte sem typ na bajky na kotučoch do 2500eur +-/do 8.20kg bez pedálov ideál pod 8kg.Omluvam sa za pravopis a chyby pre jazykové okienko.?
16.02.2020 - 12:49:31
00
Viem že je vela ľudí proti kotučom aj tu.Ale čo som sa veľa krát rozprával čo mali klasické brzdy a prešli na kotúče len chválili nenadavali.Hlavne čo sa tika podmienk po celý rok včetne zimy mrazu pordelu na cestách vody.Keby som jazdil a chcel len jazdiť roviny v lete a v suchých podmienkach žiadna voda dažde prach a špina na rafikoch.Tak u mňa jednoznačne rafikove brzdy.Aj keď si myslím že na kotučoch 25mm šírka plášťa do šmyku na kotučoch voči MTB plášťa je ine správanie.
16.02.2020 - 13:07:09
00
Co uz sa ti giant okukal?
16.02.2020 - 13:13:55
00
Napriek tomu, že som silným zástancom kotúčov na cesťákoch, nemyslím, že je nejako citeľne produktívne meniť TCR Advanced za čokoľvek iné len kvôli brzdám. Nechal by som ho statočne padnúť v boji. Pokiaľ teda nejdeš pojazdiť Alpy s nížinnou technikou, resp. skôr netechnikou brzdenia, v tom prípade je to významné bezpečnostné plus. S kotúčmi na cesťáku je to tak, že je pekné ich mať, ale špeciálne kvôli nim kupovať nový bicykel, to asi nie.

Lapierre Zesty 514 (http://www.bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-6367.html)
Pell's Razzer Pro + RockShox Reba Race + some modifications

Všichni jsou zákeřná hladová klíšťata
jsou na svých prdelích vzájemně přisátá
a když se poslední na první zavěsí
pak z jeho prdele vlastní krev saje si

16.02.2020 - 13:33:19
02
Prave preto mam stale TCR :) alpy som ubrzdil aj ked gumicky uz smrdkali :)
16.02.2020 - 14:23:26
00
Scarinko je to tak mám roky uzy a rafikove brzdy mi nestačia nemám už také reflexi oneskorené brzdenie aj na krátke štart-stop jazdy kde sú prekážky a kopce zjazdy.Prečo všetci aj Sagan a podobne neprotestujú neodstupia ale podstupia kotúče neverím že nemajú na výber keď ide o stotiny v cieli voči váhe a odporu.Pri širších plastov vydim význam ako keď niekto jazdy 23mm plášte hlavne voči šmyku a účinku brzdy.Ale keď chcem ísť jazdyt Švajčiarsko a Alpy či Babu a dole držať rafikovu brzdu niekoľko desiatok sekúnd možno minútu pribrzdovanie na plášti a duše v lete ale aj v zime či na vode na karbónových kolesách.Ja vážim 73kg ty čo majú cez 80kg a viac kopec na rafikovych je to pohrebisko aj s kopca ako do kopca.
16.02.2020 - 14:31:34
00
Este stastie, ze vymysleli tie kotuce. Po 100 rokoch mozu ludia zacat jazdit aj dole kopcom... Doteraz to asi dole iba tlacili.
16.02.2020 - 15:19:21
018
Pnr 👍😃
16.02.2020 - 17:33:30
01
Vole, mam 85kg a rafkove brzdy ziju stale, brzdil som z 21km kopca v alpach a len trochu smrdeli gumicky lebo som sa strasne ponahlal tak som to siel hodne na riziko a tak aj brzdil. Tebe s tymi 70kg kotuce fakt netreba. A ak stale jazdis tie blbe giant 23mm plaste tak toho sa rychlo zbav. :)
16.02.2020 - 18:26:22
00
mafo napísal:
... čo majú cez 80kg a viac kopec na rafikovych je to pohrebisko aj s kopca ako do kopca.
Táraš sprostosti. Mam 87 kg a v pohode som na ráfikových ubrzdil Zoncolán. Ani nezodral ráfik, ani neroztavil brzdové gumky. Kamarát so 120 kg zafarbil kotúče to modra, spálil platničky, zapiekol ložisko v nábe a ešte bol aj pomalší.

Cyklistika je len jedna. Sú len rôzne bicykle a rôzne formy jazdenia na nich.
Keď ide Bratislavčan domov, tak ide do Bratislavy. Keď ide domov Blavák, tak odchádza z Bratislavy.
Wilier = W Italia Libera e Redenta

16.02.2020 - 18:28:58
00
Prečo skoro všetci tlačia na kotúče veď už niektoré značky modely napr.Trek 2020 už ani rafikove nemá nevyrába neponúka.A za pár rokov budú ráfikove brzdy možno prežitok ako 26"MTB kolesa.
16.02.2020 - 18:49:06
01
Lebo je to nove ine a treba to samozrejme kupit. Keby som nemal bajk a vyberal novy tak asi bude na kotucoch ale menit pomerne novy bajk len pre kotuce?..... Ty si uz zhyckany z toho tvojho ebajku ze?
16.02.2020 - 18:52:52
01
Ked vas tak citam, preco vlastne nejazdite na mtb este cantylever brzdy? Volakedy sa snimi dala zjazdovat aj nova hola, hmm?

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

16.02.2020 - 18:56:20
02
Hmm asi preto ze uz sa na vela bajkov asi nedavaju :) btw priatelka ich na bajku ma a nestazuje si :P
16.02.2020 - 18:57:17
00
Obrovská výhoda kotúčov je pri brzdení za mokra+ prechodnosť plášťov cez rám. Pokiaľ niekto zvažuje karbónové ráfiky,disky anulujú všetky problémy s voľbou vhodných brzdových špalíkov. Sranda však je že keby ste pred nástupom kotúčov na cesťákoch kupovali bike ,povedzme cez 2000€, a mal by nad 8 kíl asi by ste ho nechceli.
16.02.2020 - 21:26:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up