Ahojte,
zvažujem kúpu prvého cesťáku zatiaľ zvažujem medzi nižšie uvedenými modelmi. Viete mi poradiť ?
https://www.radon-bikes.de/en/roadbike/carbon/spire-disc-carbon/spire-disc-80-2020/

https://www.canyon.com/cs-sk/road-bikes/endurance-bikes/endurace/endurace-cf-sl-disc-7.0/2396.html?dwvar_2396_pv_rahmenfarbe=BU%2FBK

https://www.cube.eu/2021/bikes/road/road-race/attain/cube-attain-gtc-race-carbonnflashyellow/

https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/cestne-bicykle/lapierre-sensium-500-disc-model-2020.html

https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/cestne-bicykle/wilier-gtr-team-disc-105-rs170-model-2019-cerveno-biely.html

Výšku mám 194cm. Čo by ste odporučili, resp. prijmem aj iný značku

    11.09.2020 - 18:49:08
    00
    Cube vs Canyon +1kg,ten Radon stoji za zvazenie.Zatial planujem na jar objednat Canyon co s dal link.Wilier je iba M,tiez som nanho pozeral
    11.09.2020 - 20:38:49
    01
    Zalezi od geometrie, idealnae urobit aspon staticky fiting.Canyon kupovat az po prestudovani temy "canyon reklamacie" ja by som druhy krat canyon nekupil.

    "We must remember that in the end nature does not belong to us, we belong to it.” -Grey Owl
    Survive with Confidence.
    https://www.confidence.sk
    https://www.strava.com/athletes/kenai

    11.09.2020 - 22:43:56
    00
    Ešte do úvahy prichádza aj toto
    https://www.basso-bikes.cz/kolo-basso_venta_disc_shimano_105,_anthracite,_2020-241212956-439931449-silnicni-dics-2020/
    13.09.2020 - 07:21:16
    00
    Jaj samozrejme ze chybne vahadlo na novom Luxe bude urcite problem aj na Endurace :-).
    Negeneralizoval by som Canon na zaklade jedneho vlakna na fore. Mal som min. generaciu Luxa, 3r. absolutne bez problemov. Momentalne jazdim Endurace CF, zase bez jedineho problemu. Takze ako sa najde nespokojny majitel, najdu sa aj spokojny majitelia Canonu.
    14.09.2020 - 09:50:33
    00
    Jaj samozrejme ze chybne vahadlo na novom Luxe bude urcite problem aj na Endurace :-).
    Negeneralizoval by som Canyon na zaklade jedneho vlakna na fore. Mal som min. generaciu Luxa, 3r. absolutne bez problemov. Momentalne jazdim Endurace CF, zase bez jedineho problemu. Takze ako sa najde nespokojny majitel, najdu sa aj spokojny majitelia Caynonu.
    14.09.2020 - 09:51:24
    03
    Canyon CF SL 7.0,pevne osy vredu a vzadu,DT sviss kolesa,super vaha,28mm plaste,z tymto bajkom,,mozes jazdit,aj horsi asfalt
    14.09.2020 - 11:29:19
    00
    Canyon Endurace CF SL 8, som kupoval po dlhom uvažovaní, kandidátov bolo viac. Bike prišiel skôr ako som očakával. Mal som obavy že niečo nebude v poriadku,hlavne po prečítaní vlákna o reklamáciách Canyonov. Myslím že je celkom vhodné prečítať si aj názory na ich stránke ktoré sa viažu ku konkrétnym modelom. Nie som zase úplný technický analfabet čiže niečo pritiahnuť alebo dostaviť mi nerobí problém. Bike prišiel v poriadku,nastavený, akurát bol povolený brzdový kotúč na prednom kolese. Inak bez problémov. S kúpou som váhal,dúfal som v nejakú zľavu počas Tour, napokon som ho bral za plnú cenu-chcel som čím skôr jazdiť.Jediný výsledok bol ten že ho asi dva týždne po tom ako mi prišiel , zdražili o 100€,možno preto aby neskôr mohli dať zľavu :^) Čiže za mňa bez problému,hoci stať sa môže všeličo.
    14.09.2020 - 12:32:30
    01
    Caute, mám na vás otázku, chcel by som si kúpiť moj prvý cestný bike(neviem či cesták alebo gravel), ale ide mi o to že nechcem žiadnu race geometriu ale niečo na čom budem čo najmenej zohnutý (mám problémy s chrbticou), či by ste mi vedeli odporučiť a na čo sa hlavne zamerať. Chcem to ako rekreačný bike max 120 km trasy. Ak mi viete odporučiť nejaký model cca okolo 700 eur može byť aj bazár. Ďakujem
    21.09.2020 - 13:48:25
    00
    Uz dlhsie rozmyslam nad novym bikom a potreboval by som poradit ohladne brzd ci rafkove brzdy alebo kotuc..(vaha 68kg,jazdim 90%len v ok podmienkach jasne ze obcas ta dazd chyti ale nemam problem s brzdenim za mokra na karbon.kolesach zatial bez problemov, zjazdy nepeckujem) keby sa stale neriesili kotucovky tak ani nevaham nad rafkovymi ale radsej sa spytam na nazor niekoho kto uz vyskusal obidvoje moznosti a hlavne neni vyslovene zatazeny na jedno alebo druhe. Dakujem

    2018 - 1609 km
    2019 - 6532 km
    2020 - 7700 km

    24.11.2020 - 18:28:48
    00
    1luke Budete jazdit v blate? :) Ak nie, tak bez problemov stacia rafkove.
    24.11.2020 - 21:57:19
    00
    1luke Oba typy brzdia vyborne. Ja som mal podobnu dilemu a rozhodol som sa pre kotucove - jazdim aj za mokra ale hlavne kotuce mi umoznia obut sirsie plaste (32).
    24.11.2020 - 22:16:46
    00
    Tiez som jazdil aj rafikove a teraz mam kotucove, vidim ze to bola dobra volba nedam na kotuce dopustit, za mokra istota a viac krat sa mi uz stalo ze som nudzovo brzdil pred autom, ktore predo mnou nedalo smerovku a zrazu zatocilo pripadne vybehlo z bocnej cesty, na rafikovej zo skusenosti viem ze by som to nemal sancu ubrzdit a na kotucach som to ustal na par metroch, plus celkovo som si vsimol ze napriklad neskor dobrzdujem do zakrut ak treba v zjazde lebo viem ze sa mozem na brzdy spolahnut a co od nich cakat a tym padom dlhsie drzat vacsiu rychlost, ak to potrebujes a na bajku ustojis tak ta brzdna sila je neporovnatelna....

    https://www.strava.com/athletes/17488696

    24.11.2020 - 22:27:09
    00
    1luke Ak si so sucasnym stavom spokojny pripadne si konzervativny typ cloveka, chod do rafikovych brzd. Ak chces rozsirit svoje moznosti a ziskat o nieco lepsiu istotu pri brzdeni (za dazda, blata), chod do kotucovych brzd. Bicykle s kotucovymi brzdami maju vacsinou v rame viac priestoru, idealne pre sirsie rafiky a plaste, co ti otvori moznosti pohodlnych jazd na rozbitejsom asfalte alebo sotolinke . Idealne by bolo, keby si si zostavill zoznam s pre/proti pre oba typy brzd. Kotucove brzdy si vyzaduju iny sposob udrzby, takze aj to si prezisti.
    24.11.2020 - 22:47:33
    01
    Môj názor je, že na cesťáku je limitujúci faktor pri brzdení styčná plocha galusky/plášťa/ a asfaltu, kedže aj na ráfikových brzdách dokážem zablokovať koleso a ísť do šmyku....občas sa stalo v krízovej situácii- auto nedalo prednosť a brzdy-výsledok prebrzdená galuska. Preto sa ja osobne vyhýbam pojmom ako neporovnateľná brzdná sila a pod. Výhody kotúčových bŕzd sú hlavne dobrý, praktický nemenný a predvídateľný brzdný účinok aj za mokra/blata, oveľa menšia sila, ktorú treba vyvinúť prstom na páku na dosiahnutie brzdenia, čo je obrovská výhoda pri dlhých zjazdoch, neopotrebúvajú sa drahé karbonové ráfiky,.....
    24.11.2020 - 22:56:44
    01

    Výber z produktov

    Prejsť do shopu
    keyboard_arrow_up