uz to bolo velakrat pisane, plast uzsi ako 23 nema viacmenej zmysel vozit a predpokladam ze sa uz nejak extra vyrabat nebudu, kym zas vedatori nepridu s nejakou novou teoriou :) momentalna je ale ze 23/25 je najlepsie pre vykon a zaroven aj komfort
16.08.2015 - 12:48:57
00
Mam prvy cestak, kolesa su karbonove DT s kotucovou brzdou, plast je tam aktualne specialized dajaky OEM 700x25 aky plast si mam ako zaciatocnik kupit dopredu? Stacia tie lacnejsie napr http://suncycle.sk/sk/produkt/plast-schwalbe-lugano-kevlar-cierny/5704 alebo mam pozerat po niecom drahsom?


Tento rok jazdim Tufo Calibra a nemozem im nic vytknut:
http://suncycle.sk/sk/produkt/plast-tufo-calibra/5760
17.08.2015 - 09:55:10
00
s tymi plastami je to tazko, kazdy ma ine skusenosti... mne sa napr. tie lugana pozdavaju, lacne, odolne a aj drzia celkom fajn na ceste, continental GP 4 seasons, abo 4000 S, dobre drzia, ale zivotnost nic moc + cena vysoka... skusam teraz aj tie tufa, ale na pocit drzia horsie na ceste a uz mam problem aj s kordom + na sirsie 17 mm rafiky nie su moc vhodne...
17.08.2015 - 15:05:36
00
Presne moja skusenost gp4000 kratka zivotnost
17.08.2015 - 17:58:41
00
Ak je 8tis km malo, tak ma nizku zivotnost
17.08.2015 - 18:49:30
00
Dobre cisla davate. Ocakaval som zivotnost tak 5K maximalne. Zvyk z MTB kde plast s 4000km je uz extremista a pyta preventivne vymenit :D Takze zatial beriem lugano. Do konca sezony snad zistim co a ako jazdim a podla toho sa zariadim pri pripadnej vymene. Este raz, diki za rady
17.08.2015 - 18:57:31
00
Setrilkovia bluznia
17.08.2015 - 19:15:14
00
To lugano je na zaciatok uplne v pohode. Popravde mokru sa na cestaku asi kazdy radsej vyhyba a na suchom asfalte drzi vsetko skoro rovnako..
17.08.2015 - 19:24:35
00
Janiiik, 8tis sa mi na GP4000s podarilo tiez, v dobrych podmienkach im nie je co upriet. Horsie je to pri strku na ceste, kde uz ich bocnice tolko nezdrzia. Ale to je ako o stave ciest v okoli kazdeho z nas, tak aj dost o stasti. Ja som tak mohol jeden novy plast "hodit do kosa".
17.08.2015 - 19:40:58
00
Viaceri ste pisali, ze ste nudzovo dosli domov na defekte na zadnom kolese. Ja som tak vcera musel prejst cca 15 km po asfalte, cely cas som bol nalepeny na prednom kolese. Mal som nejake blbe zaplaty, lebo som to nemohol na mieste nijak zalepit. Vzdy sa ta zaplata odlepila. Hned som ich tam vsetky aj vyhodil do kosa. Naviac som pri oprave rozbil aj sklo na telefone, tak som si nemohol zavolat odvoz. Proste den blbec. Bolo to na zanovnom plasti (cca 500km). Doma som dusu zalepil so zaplatami, co nosim na MTB, nahodil a drzi. Rafik nie je dotukany a ani nijak poskodeny. Plast vyzera byt tiez v poriadku, ziadna prerazena bocnica. Otazka je, ci mozem na takom plasti este jazdit alebo radsej kupit novy.
27.08.2015 - 09:43:20
00
Podľa mňa bezproblémov môžeš, dobre ho skontroluj ale inak mu nemá čo byť.

Tu sa skôr hovorilo o dojazde na galuskách/pláštovkách.
27.08.2015 - 10:41:29
01
:D :D
27.08.2015 - 15:21:38
00
Či nie?
27.08.2015 - 18:35:39
00
Či áno...
27.08.2015 - 19:34:22
00
Zdravím. vás. Za mňa čo sa týka pneumatík tak Mavic Aksion 25 mm. Mám na nich najazdených niečo cez 12 tisíc km a ešte zadná guma takých 2 tisíc dá. Kamarát čo jazdí Conti GP 4000 SII, druhý kamarát Schwalbe Ultremo a po 7-8 tisíc išli obe pneumatiky do koša. Moje Mavic-y-na prednom kolese je v strede hrbolček-takže ešte pekných pár tisíc urobia. A defekty? Za celých tých 12 tisíc km len 1 na zadnom kolese. A to tie Mavic-y sú čiste sliky, bez dezénu. Pýtam sa, kam sa hrabú kontinentalky, miselinky a vitorky? Čo sa týka výdrže za mňa jedine Mavic a to ma TPI len 120.
28.08.2015 - 08:04:32
00
keyboard_arrow_up