kamo ma pneuservis a mi hovoril že 90% defektov sú zadné kolesá
16.05.2011 - 20:59:42
00
ked kamos trafil na aute poldecak presne nastojato nastaveny pol metra od stredovej ciary tak zadnemu kolesu sa uz neuslo
16.05.2011 - 22:33:25
00
Chalani vseobecne,co je lepsie jazdit galusky alebo plaste?Co je PRE a co PROTI?Ja tomu houbeles rozumiem,ani som len nikdy galusky nevyskusal.Dikes.
30.05.2011 - 18:06:09
00
Už som to tu písal niekoľkokrát - hľadaj, nájdeš... U mňa vyhrávajú galusky.
30.05.2011 - 20:18:15
00
Dikes,idem hladat.
30.05.2011 - 21:44:20
00
chcem sa spýtať, používam obyčajné plášte a v poslednej dobe ma akosi často prenasledujú defekty, otázka moja znie, či sa oplatí dušu zalepiť, alebo zakaždým treba kúpiť novú, zatiaľ som využíval len tú druhú metódu, či sa pri tom tlaku čo v tej duši je plátka neodlepí |( Ďakujem :)
07.06.2011 - 19:01:35
00
Kup si poriadne plaste a defekt dostanes mozno raz za 3000 km ....a ja osobne duse vyhadzujem hned ako dostanem defekt....
08.06.2011 - 10:46:38
00
Tak k tomu lepeniu duší, čo je to za otázku? Na jednej duši mám asi 5 záplat a drží v pohode 8 barov. Treba len dobre lepiť.
08.06.2011 - 11:07:55
00
čo by ste odporučili pre jazdca s vyššou váhou (100+), plášte galusky či plášťovky?
09.06.2011 - 22:01:27
00
ak nato mas financie tak si kup kvalitne galusky je to fajnove povozenie a ak nie tak poriadne plaste a pripadne defekty riesis vymenou duse ,kdezto u galusky sa to da lepit tmelom ale zalezi aky defekt chytis...a tmel to je skor len tak na dojazd ...uz to nemas na 100% ked to mas fukat na 10 barov...

galuska ma fantasticke jazdne vlastnosti,je to vsetko o peniazoch ak mas prachy a kupis si 10 kusov do rezervy tak nemas problem :lol:
10.06.2011 - 16:11:46
00
A dnešné galusky sa už lepiť nedajú? Volakedy ako chalan som strhol pásku rozpáral. zalepil a zašil naspäť.Bola ako nová len sa to šitie nesmelo moc utiahnuť aby nerobilo hrb :lol:
Tmely vtedy neexistovali a zahodiť takú P-B-W alebo Clementku to bol hriech.
10.06.2011 - 17:13:39
00
dnes sme uz vsetci tvrdy kapitalisti a obchody su plne materialu nie ako kedysi ked galusky boly na pridel iba v kluboch a podpultovy tovar..jazdim iba Tufo a to sa neda opravit ine znacky ...kto by sa s tym dnes este zdrziaval ked za 20 ecok mas fajnovu galusku :)
10.06.2011 - 19:39:03
00
u plastoviek je to rovnake ako u galusiek? teda ked dostanem defekt mozem ju v podstate zahodit /tmel asi nema nejaku extra zivotnost alebo sa mylim? pripadne vacsi defekt nezalepi/, neda sa to nijako opravit? to som kus sklamany nevedel som to. asi budem radsej nad nejakym GP 4000S uvazovat. aj ked este mam nejaký ćas ale robím obzor. lebo plast po celom obvode nejako zvláštne popukal :tmi: a zjazdený je uz tiez celkom
14.06.2011 - 22:21:57
00
Používam rozmer 20x700C na cestu. Keď sú nové tak držia, ale postupne, ako sa oslabuje vystuž v jednotlivých vrstvách gumy plášťa je potrebné častejšie dotlakovať. Myslím, že keď je potrebné dotlakovať pred každou jazdou, tak je potrebné vymeniť celý plášť, lebo hrozí defekt už pri prejazde drobných ostrým štrkom, čo pri našich cestách nie je žiadna zvláštnosť. :o:
15.06.2011 - 08:12:40
00
A ešte jeden postreh, čím vyššia váha jazdca, tak by som doporučoval galusky, lebo tie sa dajú natlakovať viac ako plášťovka. Ja mám skúsenosti, veľmi dobré, s TUFO, ale tie, čo sa dajú nahodiť na plášťový ráfik. Problém je akurát v tom, že sa nedajú opraviť bežným spôsobom, ako plášť a duša.
A čo sa týka problému zalepenia defektu na duši samostatne, tak tá po zalepení vydrží aj natlakovanie do 100 psi a viac. Použi kvalitné lepky. :sun:
15.06.2011 - 08:21:28
00
keyboard_arrow_up