ahojte, viete mi niekto poradit, kde by som zohnal toto? pripadne ako sa to vobec vola, aby som vedel, co mam hladat? je to taka trubkova nasadka na ventil, pomocou ktorej mozem ventil na galuske uvolnit a zaroven po otoceni na druhu stranu dofuknut. nie je to ale klasicka redukcia nieco na styl tohto: http://www.eshop.sportservis.sk/redukcia-bbb-bti-99-valveextend-80
viete niekto?
Príloha:
20170727_142241.jpg
20170727_142241.jpg 454.95 KiB thumb_up1thumb_down

27.07.2017 - 14:37:07
00
A načo je to dobré?
27.07.2017 - 16:08:57
00
asi aby nemusel mať predlžováky ventilu, že necháš len origo a z ráfku ti nebude nič trčať a dofukješ za pomocou hentoho bazmeku.. to len tipujem :D
27.07.2017 - 16:24:59
00
ano, presne tak
27.07.2017 - 18:05:41
00
a v pripade defektu ako nalejes tmel?
27.07.2017 - 20:16:47
00
tmel tam ma byt este pred defektom predsa....
27.07.2017 - 21:33:34
01
Hosť napísal:
a v pripade defektu ako nalejes tmel?

presne tak isto. akurat co je neprakticke je ze ten bazmek treba nosit so sebou s naradim aby si vobec vedel nafukat koleso aj malou pumpickou...
28.07.2017 - 13:33:38
00
canopus napísal:
tmel tam ma byt este pred defektom predsa....

netaraj :) budes zbytocne gramy v kolese roztacat? Ja ho tam davam, az ked je to nutne.
28.07.2017 - 14:22:02
02
ale pametam si casy ked si mal tmel v galuske aj pred defektom :)
28.07.2017 - 14:44:15
00
Asi viem co myslis, ale to bolo po defekte... a keby aj nie, tak to bolo davno a som uz pouceny :)
28.07.2017 - 14:48:32
00
janiiik: este ze to nie su kilogramy preboha: zakladom je,ze ked si aplikujes tu srajdu,tak tu galdu nikdy nenafukas poriadne, dolezite je ju nafukat na co najvyssi tlak a tym dimenzovat ten otvor...urcite nosite nieco co vam nafuka galdu na cca 12+ .. to by som sa pozrel: o bombickach nehovorim
ale vsak kazdy nech si robi co chce,mne je to u prdele ;)
03.08.2017 - 16:03:46
00
Tak je lepsie ten tmel tam mat preventivne, alebo nie...?
Budem lepit nove galusky, tak by som chcel poradit. Doteraz som ho tam mal preventivne.
07.08.2017 - 14:37:53
00
nie, lebo než dostaneš defekt, tak ti tmel dávno vyschne. jedine ak by si jazdil preteky bez podpory a chcel minimalizovať odstúpenie kvôli defektu
07.08.2017 - 14:43:07
00
Preventivne / nasledne = oboje ma vyhody a nevyhody.Ten tmel treba vediet aplikovat aby neznecistil ventil, teda hlavne ked to tam nalejes tak ventil montovat v polohe hore.

Preventivne:
+ niekedy ani nezbadas defekt, len prides domov a nizsi tlak, nemusis zastavovat a nieco riesit
- pri vacsom defekte znecisteny bicykel a oblecenie
- tmel starne v teple, ale to mi pripada problem iba ked das na jesen novu napln a cez zimu mas bicykel v byte

Nasledne:
+ hmotnost nizsia o preventivny tmel
+ nic nestarne
- ked je defekt treba zastavit a riesit, pripadne sa moze zistit ze oranzovy tmel vo vacku uz je stuhnuty

Ja osobne koli pohodliu lejem preventivne pol nadobky Tufo zlteho tmelu.
07.08.2017 - 14:45:33
01
to bola veru chuťovka keď som kamoške rozoberal bicykel, keď si nechávala komponenty a rám išiel na predaj... predtým jej tam niekto nalial strašne moc mlieka do galdy a mala veľký defekt, všetko zalepené... vôbec to nešlo ľahko dolu.
07.08.2017 - 14:56:09
00
keyboard_arrow_up