Z bazaru preto lebo su zhodene z noveho biku :) ale su to : https://www.vittoria.com/us/rubino-pro-speed-performance-race.html
26.09.2019 - 21:52:50
00
Osobne by som sa už nevracal do 23mm.
27.09.2019 - 06:05:06
00
peterg napísal:
Podelim sa o skusenosti s pouzitim Tufo Extreme (teraz Tufo Carbon) v terene. Zacnem tym, ze raz som vybral cestak z garaze a zistil som, ze zadna galuska je spustena, taky pomaly defekt, kedze po poslednom vyjazde som nic nepozoroval. Tak som v zmysle pokynov vyskrutkoval ventil, pretrepal tmel, striekol asi 1/3, zaskrutkoval ventil, zatocil kolesom, nafukal. Vsetko v pohode, jazdil som na tom stovky km az to prislo, defekt na ceste - prerezana galuska o ostry kamen v strkovom zasype priecneho prekopu cesty. Vybral som ventil, pretrepal tmel, vsunul sosakom do rurky po ventile a chcel natlacit, Neslo! Stlacal som flasticku ako to slo, stale neslo. Vsimol som si, ze sosak je upchaty (asi od predchadzajuceho pouzitia). Nejak som som tu zatku vytlacil palickou dovnutra flasticky a skusil znova. Stale neslo, asi kusok "zatky" ostal vnutri ventilovej rurky. Co teraz? Kamarat radi, zober palicku a vysparaj. Sparal som sparal, az sa palicka zalomila uplne zarovno s hrdlom ventila. Sme v riti. Poslal som ho po pomoc (ihlu, spendlik) do nedalekych chat. Tak som spozoroval dve mlade mamicky iduce po ceste a napadlo mi sa spytat, ci nemaju ihlu, spendlik alebo sponku do vlasov (este aj drotova vystuz z podprsenky by sa dala pouzit, ale to som sa radsej hned nepytal ;) ). Mal som stastie, mali sponku. Sponkou som vybral zalomeny kusok konarika z ventila, prespral ventil, aby bol priechodzi. Potom dalej to uz bolo jednoduche, vstriekol asi 1/2 tmelu, kuskom papierovej vreckovky vytrel vnutorny zavit, naskrutkoval ventil, zacal fukat. Dier(k)a bola relativne dost velka a blizko rafku, tmel zacal vytekat, naklonili sme cely bajk (koleso nebolo vyberane), aby sa dierka ocitla v najnizsom bode, tmel zafungoval, ale nefukali sme radsej vela. Po 10 minutach som trochu prifukol a absolvoval cely vyjazd.
Ponaucenia:
- mat so sebou sponku, alebo nieco podobne na uvolnenie upchateho sosaka tmelu alebo ventila;
- dobre padne kusok spilky dlzky Tufo flasticky na rozmiesanie tmelu, ktory casom vo flasticke sedimentuje (pretrepanie nestaci);
- do vybavy som si pridal tiez na polovicu prestrihnute "uchošťoury" (tampony na cistenie usi) na rychle vycistenie zavitu ventilu po aplikacii tmelu;
- pri oprave defektu galusky je lepsie hned vybrat koleso z ramu, aby sa s nim pohodlnejsie manipulovalo (naklonenie kolesa dierkou dole).
Vyssie uvedene drobnosti nezaberaju fakticky ziadne miesto v kapsicke a vyznamne pomozu, ked treba.


tiez som mal rovnake ponaucenie, doma obcas skontrolujem ci nie je velmi zaschnuty tmel, skontrolujem aj ten sosacik odkial sa pretlaca tmel a nosim so sebou drotik pre istotu, keby to zaschalo, ale ja som mal minule zase problem, ze som nedokazal povolit ventil prstami, az doma kombinackami, som mal stastie, ze som bol blizko domu
27.09.2019 - 08:22:13
00
A nejaky typ na momentalne pre mna najlepsiu volbu v rozumnej cene - plaste? Tie corsi za 70 su naozaj dost :) Nieco max do 50 eur, pripadne v akcii aj za menej :) Nieco rychle...
27.09.2019 - 11:30:51
00
https://www.wiggle.co.uk/vittoria-rubino-pro-folding-clincher-tyre/
27.09.2019 - 11:39:52
00
https://www.suncycle.sk/sk/produkt/plast-continental-grand-prix-5000-25mm/10992

https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/continental-grand-prix-5000-2018

najlepsia volba...
27.09.2019 - 12:07:22
00
Ved pisal, ze 70e/par za Corsy mu pride vela a ty mu sem das GP5000-ky za 80e/par :lol:.
27.09.2019 - 12:16:18
00
whops ten par mi usiel. my bad... v kazdom pripade je celkom komicke setrit na komponente ktory jazdca drzi na ceste. teda ak 40e kus je tak strasne vela...
27.09.2019 - 12:48:51
00
Ludia tu maju rozne financne moznosti a teda aj rozne nastaveny financny strop, ktory povazuju za kompromis a su ho ochotni investovat. Nic na tom komickeho nie je, hlavne pri skutocnosti, ze lacnejsi plast neznamena automaticky zly plast.

Rubino Pro III, ktory som sem dal, sa v porovnani s GP5000 drzi celkom dobre.
https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/compare/continental-grand-prix-5000-2018-vs-vittoria-rubino-pro-iii-2014
Kym to bol aktualny model, bol drahsi a teraz po zlave predstavuje zaujimavu volbu.
27.09.2019 - 13:08:27
01
Nepisal som ze 70 je za par, bavime sa ze 70 za jeden kus je prilis. Keby bolo 70 za par corsa plasto, jazdime ich asi vsetci 😀
27.09.2019 - 13:11:36
00
Zdalo sa mi, ze si reagoval na michalienkove corsy, ktore sem daval. Tie boli za 73,77e za par a este si k tomu mal par dusi.
Príloha:
corsa.JPG
corsa.JPG 68.07 KiB thumb_up1thumb_down

27.09.2019 - 13:19:54
00
Ked nevymenim kolesa tak chcem aspon vytlacit zo zmeny plastov co sa da. Samozrejme zase aby neboli extra rychle / odlahcene a budu zase moc nachylne na defekt.
27.09.2019 - 13:23:53
00
Jaj to bolo 77 za paar, tak to meni situaciu, to vyzera dobre :) aj toto co ty si dal. To je z wiggle?
27.09.2019 - 13:26:07
00
Ano, za par, len pozor, nie su Corsy ako Corsy...
Rubino Pro III Clincher je z wiggle, Corsa G+ z merlincycles. Podla vysledkov z https://www.bicyclerollingresistance.com a sucasnych cien ma to Rubino Pro III podla mna najlepsi pomer ceny a vlastnosti.

Edit: A ak ti nepride 40e/plast vela, tak potom stoji za uvahu GrandPrix 5000, co sem stax daval.
27.09.2019 - 13:42:55
00
Som velmi prekvapeny, ze podla merani bicyclerollingresistance.com galuska Continental Competition zo svojimi 14.2W je daleko daleko za najlepsimi clinchermi (napr. GP5000 10.0W). Myslel som si, ze galusky obecne maju mensi valivy odpor. Je sice pravda, ze ako galuska tak aj plast su merane pri 120psi, kdezto tato konkretna znesie aj 175 psi, ale aj tak je ten rozdiel priepastny a podla testu aj pri 175 psi (co je pre jazdu nekomfort) by jej odpor klesol len niekde ku 12.2W (ako GP4000S II pri 120 psi). Preco su potom galusky tak chvalene pre svoje jazdne vlastnosti, ked to vlastne ani nie je pravda (okrem bezpecnosti prilepenia)?
27.09.2019 - 14:04:54
00
keyboard_arrow_up