Nie. Pláštovka je uzavretá, lepíš ju na ráfik. Bezdušák je ako klasický plášť s tmelom.
23.07.2015 - 13:54:00
00
a to kto pouziva tieto sracky? nepoznam nikoho kto pouziva bezdusaky preboha......moznost/pravdepodobnost zvlecenia z kopca v zakrute musi byt fakt odstrasujuca
plastovka sa nelepi na pasku ako galuska ale priamo skrz lepidlo na rafik?
23.07.2015 - 13:57:01
00
Mm sorry plastovka sa nelepí... Tak už začína v tom byť chaos :D No aj mne to príde ako blbé riešenie aj váhovo ale napríklad Schwalbe to dosť propagovalo. Určite sa nájde niekto kto to jazdí...
23.07.2015 - 14:03:43
00
skúste to teraz upratať, výhody nevýhody plášť+duša, plášťovka, galuska ? a je tam nejaká forma kompatibility? alebo každý systém vyžaduje iný ráfik?
23.07.2015 - 14:05:56
00
galuska kategória sama o sebe, špeciálny ráfik, lepí sa buď na pásku alebo lepidlom. plášťovka je vlastne kríženec plášťu a galusky a dáva sa na plášťové ráfiky, nelepí sa ale nasadzuje sa podobne ako plášť, ale horšie. a výhody resp nevýhody, každý si bude chváliť svoje... ja som za galusky, plášťovka mi príde byť taký hybridný nezmysel, jediná výhoda snáď v defekte v zjazde, žeby to malo viac podržať ako rozstrelený plášť, ale to je len teória
23.07.2015 - 14:24:25
01
plášťovka je dobra ked by si rad presiel na galusky ale nemas na nove galuskove kolesa ;) aspon ja som tento pripad :D
23.07.2015 - 14:27:40
00
Plášťovka nie je žiaden "hybrid". Od galusky sa líši len a len tým, že má na sebe 1 mm rýhu, do ktorej zapadne výstupok na ráfiku. S výhodou ma predbehol Hack3r
23.07.2015 - 14:38:15
00
takže plášťovka má jazdné vlastnosti (cenu) galusky na lacnejšom, bežnejšie dostupnom kolese
23.07.2015 - 14:40:13
00
Takmer.
23.07.2015 - 14:46:35
00
http://www.tufo.com/technologie-2/
23.07.2015 - 14:50:17
00
dopuce a co je potom bezdusak o com tu niektori pisete? vsak to nikde nevidim na nete,ze take nieco existuje

plast+dusa=klasika
plastovka= plast bez duse sa nasadi sa na rafik,naplni mliekom a nafuka
galuska= nalepi sa paska,nasadi sa galuska na pasik,naplni sa mliekom a nafuka
23.07.2015 - 17:50:10
00
bezdusak je ako klasicky plast, akurat - vyhodi sa von dusa, zalepia sa diery po niploch (ak ich koleso nema tak tento bod odpada) nahodia sa bezdusove ventilky, naleje sa sealant a nafuka sa to..
23.07.2015 - 17:52:50
00
Akurat ze to lacnejsie koleso je prave galuskove, plastove su vzdy drahsie a tazsie (ked porovnavame zrovnatelne modely ktore sa robia v oboch prevedeniach), kedze galuskove koleso je konstrukcne jednoduchsie - uzavrety profil, bez nutnosti vystuzenych stien ktore musia udrzat tlak duse v plasti. Plastovky k tejto vahe navyse este pridavaju tazsie obutie, je to asi naozaj len pre ludi, ktori nechcu kupovat galuskove kolesa, pripadne sa nechcu babrat s lepenim a pritom sa boja defektu v nebezpecnej situacii (comu uplne rozumiem, to je hlavny dovod preco jazdim galusky).

Bezdusak na cestu vobec nemusi byt zly napad, technologia postupuje, najnovsie Schwalbe One bezdusaky su uz lahsie ako skoro vsetky kombinacie plastov a dusi, nebezpecenstvo vyzutia plastu pri defekte nie je o nic vacsie ako pri klasickom plasti s dusou, skor mensie, kedze vdaka tmelu bude vzduch pri defekte z plasta unikat aspon o nieco pomalsie.


Naposledy upravil janherich dňa 23.07.2015 - 21:56:32, celkovo upravené 2 krát.

23.07.2015 - 17:53:45
01
praveze galuskove byvaju az drahsie modely kolies, zakladne modely su plastove, ale je pravda ze rovnaky model galuskac je lacnejsi ako clincher...
23.07.2015 - 17:55:38
00
cize na bezdusak musis mat aj specialne koleso? ....

cize bezdusak a plastovka nie je to iste,tak?
23.07.2015 - 21:35:00
00
keyboard_arrow_up