https://www.youtube.com/channel/UCuRnBGD9EUSjgAgcIu81GJA
12.01.2017 - 09:12:58
00
zdravim......len pre zaujímavosť....u kolies Shimano WH-RS81-C50-CL píšu v špecifikacii šírku zadneho náboja 168 mm a predneho 133 mm....je to šírka(resp dlzka ) osky,čiže najvetsí rozmer?.....na biku mám vonkajší rozmer v pätke ramu v zadu 148 a v predu 113....čiže...problem o velkosti 20mm ale je to bežna zaležitost a proste by stacilo roztiahnut ....?
26.01.2017 - 11:26:05
00
A to mas odkial? Zadna oska ma standardnych 130mm :) a predna 100mm.
26.01.2017 - 12:46:27
00
Odtiaľ ...miestny Shop

Prílohy:

IMG_2870.PNG
IMG_2870.PNG 196.61 KiB thumb_up0thumb_down

26.01.2017 - 12:49:42
00
to budu dlzky rychloupinacich osiek
26.01.2017 - 12:55:29
00
Suhlasim...to by sedelo...
26.01.2017 - 14:18:44
00
Medzitym na internetoch:

Nove Shimano C40 clincher alu/carbon kolesa nie su az tak ine od starych C35 akoby sa povodne zdalo. Rafik je rovnaky, zmenili sa iba nalepky. Viac info tu:
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=143554
28.01.2017 - 12:57:01
00
C40som ani nevidel...aspoň tu (mtb) niesu v ponuke...iba 35 a 50...to je úplná novinka?
28.01.2017 - 18:34:55
00
Ano, Shimano ich vydalo s novou sadou R9100:
http://bike.shimano.com/content/sac-bike/en/home/news-and-info/news/shimano-introduces-new-dura-ace-r9100-road-components--integrate.html

Pri verzii s hlinikovym rafikom asi iba prelepili nalepky na starych rafikoch zo stareho C35 modelu (35mm), lebo rozmery s nimi sedia. Povodne mali mat kolesa ine rozmery, kvoli comu Shimano aj upravilo udaje na stranke.
28.01.2017 - 19:44:24
00
Keď už sme pri tom....c50...nejaké recenzie,skusenosti?jazdí ich tu niekto?
28.01.2017 - 19:51:45
00
Ramon1
31.01.2017 - 07:33:18
00
Ahojte, chcel som sa spýtať viete mi poradit ake cestne kolesa?
Rozhodujem sa medzi:
Vision Team 35
Fulcrum racing quatro
Mavic cosmic elite S
Mate niekto skusenocti? co by ste mi odporucili?
Dakujem
20.02.2017 - 11:53:24
00
pri fulcrume daj pozor. ma dost nizku nosnost.
20.02.2017 - 12:30:49
00
Za mňa Vision.
20.02.2017 - 12:34:49
02
Kristina napísal:
Presne preto ako píše kimlo. Vyrobiť patku rafku s brzdnou plochou pre karbonovy plášťovy rád je jednoduché. Problém je v tom, že tá brzdna plocha musí vydržať vysoké teploty bez toho aby stratila pevnosť. Navyše cestný plášť fúkaš na vysoký tlak oproti mtb. Takže sa stáva, že v zjazde keď prehreješ rafik tlak v duši roztrhne rafik. To nechceš riskovať. Chce to proste kvalitný karbón, skvelú kontrolu kvality a precíznosť pri výrobe. To je niečo čo od lacných rafkov nemôžeš veľmi čakať. Ak karbónový plašťovy rafik tak radšej od renomovaného výrobcu. A tie nebudú za "hubičku" :).
Galuskove rafky tieto problémy s vysokým tlakom duši netrpia.


Cize v pripade drahych, kvalitnych, karbonovych kolies od renom. vyrobcu sa preco rozhodnes pre galuskove, resp. opacne, pre plastove? Co su pre niekoho plusy a minusy pri plastovych a opacne? Dik.
20.02.2017 - 14:54:08
00
keyboard_arrow_up