nie som odbornik, ale tiez som tomuto nepochopil...ake su ine ako nie zapletene?...zateplene? :lol:
19.01.2011 - 21:40:21
00
napriklad na detských kočikoch nie su zapletene ale celoumelé, možno jazdí na takých :lol:
19.01.2011 - 21:54:32
00
tak mozno myslel klasickymi 26/2 a chce 26/1,5 alebo cestne kolesa 28
19.01.2011 - 22:01:53
00
Sory zle som sa vyjadril myslel som rucne zapletene kolesa a klasicke zapletene kolesa od vyrobcu.
20.01.2011 - 09:04:39
00
Rozhodni sa podla svojej vahy.
Pokial mas nad 100 kg doporucujem klasicke, ak mas menej kludne ber zapletene.
Tak isto vsak su aj zapletene s pravidelnym vypletom (nie Campy G3) a tie taktiez zvladaju vacsie zatazenia (fulcrumy).
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, nie je tam absolutne ziadny rozdiel, len ten, ze zapletene maju menej spici, takze su rychlejsie.
20.01.2011 - 11:15:49
00
Dakujem za odpoved,nie som technicky tip ja veci moc neriesim skor jazdim.preto som sa obratil o radu ze co a ako.Ak su kvalitnejsie naboje,rafiky,niple neprejavi sa to vyzsiou akceleraciou biku,pripadne celkovo jazdnych vlastnosti?Ide mi o to ci ma vyznam nejako zaiinvestovat do kolies? Moja vaha je 68 kg
20.01.2011 - 11:39:15
00
Jednoznacne oplati, kolesa pocitis najviac.
Pri tvojej vahe by som sa pozrel po zapletenych a potom vyberal uz len podla financnej moznosti.

ked pises o nabojoch, spicach ..., je treba si uvedomit, ze aj tak sa vsade pouzivaju roznake materialy, bud z toho urobia spicu na kusovy predaj, alebo pre vypletene koleso.
20.01.2011 - 11:58:59
00
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, nie je tam absolutne ziadny rozdiel, len ten, ze zapletene maju menej spici, takze su rychlejsie.


:rofl: :rofl: :rofl:

absolutne ziaden rozdiel az na to ze su rychlejsie
dobra rada nad zlato

vypletat kolesa si davaju "objemnejsi" borci, ktorych seriove kola jednoducho neunesu - nakydas tam viac spicov, mozno pevnejsich atd atd..
never tomu ze seriove zapletene kola znesu nejaku velku zataz - fyziku neoklames, ked tam das malo materialu sice dosiahnes lahke kola, ale pod 100 kilovym borcom sa to polame ani nevies ako..ale pri tvojej vahe nad tym nemusis uvazovat, unesu ta akekolvek kola

moja teoria hovori ze dobre kolesa ti posunu bajk o riadnu triedu vyssie, v podstate som na vsetkych doteraz kupovanych kolach menil dodavane kola za nieco poriadnejsie a vzdy sa to vyplatilo
20.01.2011 - 13:48:22
00
Zacinam mat z tychto reakci pocit ze vymena predsa len na nieco je dobra teraz otazka znie co kupit? Trocha pridam na cene cca 200 eur co poradite za kolesa?
20.01.2011 - 14:06:47
00
na akom materiali teraz jazdis ?
20.01.2011 - 15:01:20
00
ferenc ty inak kecáš. O tom či sa tie strojovo zapletané kolesá dolámu pod 100 kg borcom alebo nie určuje výrobca váhovým limitom a nie tvoj subjektívny pocit. S množstvom matrošu to nič nemá, dakedy sa nosili hrubé páperové bundy a teraz ti rovnako dobre poslúži tenká membrána.
20.01.2011 - 15:35:18
00
no fajn, takze mnozstvo matrosu nehra ziadnu rolu... tak sa pozri sem:

http://www.kolokram.cz/product_info.php?manufacturers_id=175&products_id=4206

vysvetli mi potom preco s klesajucim poctom spicov klesa aj vahovy limit ..

a nauc sa prosim citat, kde som napisal ze rozhoduje moj subjektivny pocit ?
pisal som ze pre tazsich borcov je lepsie si nechat napliest kola s hustejsim vypletom a pevnejsimi spicmi ako sa hybat na hrane vahoveho limitu
20.01.2011 - 15:47:37
00
Pozri si to ešte raz, vytiahol si extrém za 4.000 eur, tam ide o niečo úplne iné ...

A jasne že množstvo matrošu nehrá rolu, lebo nie je matroš ako matroš ;-)
20.01.2011 - 15:57:09
00
na akom materiali teraz jazdis ?



Naboje Shimana zakladne-rafiky Author argon cross,klasika od vyrobcu.
20.01.2011 - 16:04:16
00
ale fyzika plati rovnako pre lightweighty ako aj pre aksia, fyzika nevie ze jedny stoja 4k a druhe 200
20.01.2011 - 16:05:43
00
keyboard_arrow_up