200W po dobu 1 hod 33.50km ak znizis aerokoeficient o 0.1 tak prejde 35.33km prejde o 1.83km viac
300W po dobu 1 hod 39.01km ak znizis aerokoeficient o 0.1 tak prejde 41.19km prejde o 2.18km viac

Ale to by si iste zvladol aj sam.
22.02.2019 - 17:25:36
00
Rachela... vsak toto... :) ak to vztiahneme na ten 40 km usek, tak ten co dava 200w "usetri" vdaka aero viac casu... aj ked maka o dost dlhsie
Ale ak to meranie berieme na jednu hodinu, tak ako tu hned vyssie pisal Kenai, ten s 300 watmi prejde vacsiu vzdialenost (vsak logicky), ale co jeden z jazdcov usetri vdaka aero... a ktory?
22.02.2019 - 17:42:24
00
Aha tak :D ok, potom mi to dáva nejaký zmysel.
22.02.2019 - 17:51:57
00
Ahojte viete poradit resp. mate skusenosti s kolesami Veltec Speed Al?
https://www.bike-discount.de/en/buy/veltec-speed-al-tr-wheelset-737311

Jazdim cisto hobby a riesim hlavne esteticku stranku bicykla takze by som chcel kolesa cca 45mm, 50mm rafik vyhliadnute mam zatial tieto pripadne viete nieco odporucit v cene 400€.
25.02.2019 - 12:24:12
00
Ja ich mám a som s nimi plne spokojný. Samozrejme oproti karbónom sú ťažšie (okolo 1800g) ale zas aj podstatne lacnejšie.
25.02.2019 - 18:55:24
01
Kto mal problémy z cestnými karbónovými kolesami a aké?
01.03.2019 - 10:39:24
00
Ja som mal s hľadaním brzdových špalkov. A áno, skúšal som len špalky na karbónové kolesá, nakoniec som doiteroval ku korkovým Zipp pre tie moje. Ako už niekde písala Kristina, výrobca by mal k ráfikom odporučiť aj brzdové špalky. Ak máš kotúče, je to pre teba bezpredmetné.
01.03.2019 - 13:08:46
01
vanhalen napísal:
Kto mal problémy z cestnými karbónovými kolesami a aké?

Kupoval som Equatory kde bolo prebrzdene a delaminovane zadne koleso na brzdnej ploche a menil sa rafik za novy ( a stred uz na kotuc). A este sa z lacnejsich a slabsich rafikov vedeli vytiahnut von niple pri tuhsie utiahnutom vyplete. Ako problem neratam polamane koleso pri havarke.... nestalo sa to mne iba som mal to koleso v rukach.
01.03.2019 - 23:19:56
01
Ma niekto skúsenosti s týmito karbonmi?

https://reynoldscycling.com/products/ar-58-62-db
02.03.2019 - 23:46:35
00
Na vnútornú šírku rafika 19mm doporučujú min. 28m.…..Pokiaľ by som tam dal plášť 25mm reálna šírka by bola 28mm? Co je už veľa... Da sa tam dat aj 23mm plášť aby reálna šírka bola 25mm?
08.03.2019 - 19:56:33
00
Cannondale’s new wheels, the KNOT64s, are deep for a road wheel at 64mm, but weigh an impressive-for-the-size 1,600g a pair. The super-wide rim, in excess of 30mm externally and 21mm wide internally, wears a 23mm tyre. When mounted to the KNOT64 rims they come up to 25.8mm and the bike can handle up to a 30mm tyre.


Cannondale ide proti odporucaniam ;)
08.03.2019 - 20:02:30
00
PetoPeto21 Teraz mam vnutornu sirku 19.5 a 23c je bezproblemov nafukne sa na 25mm, tieto odporucania su uz trosku za opicami :)
08.03.2019 - 20:41:27
00
Asi tak ako pise stalky000 Minuly rok som pomahal na trati THE CHAMPIONSHIP 2018 (triatlon kto nepozna) pretekarovi z Argentiny s defektom. Uz bol mimo pretek a chcel sa aspon odviezt spat. Mal karbonove diskove zadle koleso s vnutornou sirkou rafu 24mm a obuty tam mal 23mm plast ako bezdusak. Ta pneu tam vyzerala ako polkruh. Som na to zdesene pozeral a on, ze to je naj pre aero jazdenie a ze komfort moc neriesi. Nakonic sme to neopravili, lebo mal vystiepeny karbon na kolese. Mozno prave pre to, ze isiel po tej rozzz. dunajskej hradzi od Gabcikova do Vojky. Cize trendy su kvoli aero take.
08.03.2019 - 22:20:59
00
S tym komfortom nemas uplne pravdu, kedze vdaka sirsiemu rafiku mozes vozit nizsie tlaky, takze ta 23ka bude daleko komfortnejsia ako na uzkom, plus sa to o dost menej zuje.
08.03.2019 - 22:45:29
00
Jasne, bolo to myslene tak ze jazdi na tom 23mm pneu a nie 25mm, lebo mu nejde o komfort. A v jeho pripade na tych vytlkoch, asi isiel raf o cestu, preto aj ten defekt. Nic co by som dal na cestak to uz bol naozaj extrem, ale na TT ma dobrom povrchu... preco nie.
08.03.2019 - 23:04:16
00
keyboard_arrow_up