Nastavenie konusov lozisk nie je skryta vada, ale normalny servisny ukon, ktory treba spravit najlepsie hned na novych kolesach (moj pristup k veci) a potom este prekontrolovat s odstupom casu (garancka alebo zase vlastny pristup). Ak ma clovek trochu technickeho citenia, tak sa v tychto veciach staci riadit zdravym (technickym) rozumom.
Od temy: rovnako to plati aj o previdelnom servisovani/udrzbe tlmica, vidlice, brzd a vsetkych lozisk na biku. To ale nie kazdy chce pocut a respektovat. Holt potom treba znasat dosledky...
12.01.2015 - 13:48:33
02
Nastavenie konusov lozisk nie je skryta vada, ale normalny servisny ukon, ktory treba spravit najlepsie hned na novych kolesach (moj pristup k veci) a potom este prekontrolovat s odstupom casu (garancka alebo zase vlastny pristup). Ak ma clovek trochu technickeho citenia, tak sa v tychto veciach staci riadit zdravym (technickym) rozumom.
Od temy: rovnako to plati aj o previdelnom servisovani/udrzbe tlmica, vidlice, brzd a vsetkych lozisk na biku. To ale nie kazdy chce pocut a respektovat. Holt potom treba znasat dosledky...



Az na to, ze servis ti musi spravit predavajuci., kedze kupujes z eshopu. A to znamena zabalit a poslat a cakat...Ja mam zdravy technicky rozum dokonca, ale raz ked sa do toho zacnes sam vrtat.....
12.01.2015 - 14:26:58
00
Kto povedal, ze musi? Ci musi/nemusi, to zavisi od zarucnych podmienok. O nich rozhoduje predajca (casto vyrobca), nie kupujuci. Kludne moze predpisat, aby sa to "ma nastavit" a nebude specifikovat, ako alebo kym (vid. Fox, servisny interval, ale aj iny vyrobcovia; vid. ZIPP, nastavenie axialnej vole). Dodzubes, Tvoja chyba, daj si spravit v servise. Napr. pri autach povinne prehliadky (t.j. preventivny servis) musis absolvovat, ak ma platit zaruka, ale si ich kompletne platis (teda az na vynimky, Mercedes?).
Zisk je v ekonomike definovany ako odmena za riziko. Pri e-shopovom nakupe kazdy ocakava len zisk, ale ono tomu zodpovedaju aj rizika, napr. niekde nieco poslat na servis, na vymenu a pod. Treba zvazit pred kupou...
12.01.2015 - 14:43:14
01
Zanedbaný servis nie je skrytá vada... Hlavná vec, že junáčik ušetril pri kúpe cez internet!
12.01.2015 - 21:14:52
02
Viete mi poradiť nejaký výplet. Chcel by som hrubé aero lúče.. Dik
17.01.2015 - 10:38:09
00
http://www.dtswiss.com/Components/Spokes/DT-new-aero
17.01.2015 - 19:09:54
01
Tieto DT Swissu si v strede siroke 3,3 mm a hrube 1,1 mmcale vazia 437g (64ks) Podobne Sapim CX aero vazia len 272g, su vsak uzsie a tensie 2,2x0,9 mm.
17.01.2015 - 19:26:43
01
Pozor na DT New Aero ktore su 3,3 mm siroke sa nevojdu do kazdeho naboja, resp. treba naboj prepilovat a spravit tam drazky. Novatec vyraba(l) naboje s drazkami, no ja som kupil teraz cakal som, ze tam drazku budu a neboli ... takze nakoniec si nechavam vypliest kolesa DT Aero Compami. Su hrubsie / lacnejsie ako tie Sapimi CX Aero (teda aj tazsie) a uzsie ako New Aero (2,3 mmm).
17.01.2015 - 19:50:41
01
Ok.... Dik za rady.. Prejdem si to.
17.01.2015 - 20:08:24
00
Zdravím, rozhodujem sa medzi kolesami Remerx Alycon (1490g) vs Campa Khamsin (1870g). Cenovo sú na tom skoro rovnako. Kopcov sa nebojím, ale ani ich nevyhladávam. Chcem hlavne upgrade. Teraz jazdím Remerx Tornado + dt swiss výplet na nábojoch DT Hugi (okolo 2200g)
Máte niekto reálne skúsenosti s Alycon a Khamsin? ďakujem.
21.01.2015 - 12:20:25
00
Ja som krátko jazdil Alycony (r. 2012 - 1520 g)
Mäkký výplet, jednu špicu (sapin) urvalo po 700 km.
Jazdcovi nad 80 kg by som ich určite neodporúčal.
21.01.2015 - 12:25:57
00
hmotnosť mám okolo 70kg + cca 12kg bike. takže lepšie budú Campy?
21.01.2015 - 12:48:43
00
Khamsin su uplne najlacnejsi model to je taky upgrade za 5 korun to tam zrovna mozes nechat to co tam mas (alebo ti predam moje reparto corse :) ) od Campagnolo aspon Scirocco (1780g) pozeraj. Pripadne Zonda (1555g)
21.01.2015 - 12:59:23
00
A co tak Panchowheels PW27, hmotnost okolo 1550g....
21.01.2015 - 13:07:32
00
scirocco vyzeraju celkom fajn. a preco khamsin nie? su makke? ci?
21.01.2015 - 13:11:18
00
keyboard_arrow_up