yngwiedio drobné prasklinky, dierky (bez kúskov skla, kamienkov, tŕnikov), ktoré sú zhruba po tkaninu (kostru plášťa) vôbec riešiť nemusíš. Ak to nemáš vyslovene plášte, na ktorých máš defekt veľmi často (pre mňa veľmi často znamená 1 defekt na menej ako 1000 km). Som vyznavačom Michelin. A práve jeden typ cestných Pro 2 race boli brutálnym sklamaním. Defekt "na každom" kroku a samé jamky, trhlinky a kopec drobučkých kamienkov v behúni po každej jazde. Šli do preč. Pro 3 Race už sú plášte úplne do pohodky a speedium 2 taktiež.
20.10.2011 - 16:47:54
00
to iste mam aj ja...plaste Continental GP 4000S, nijak som to neriešil. Majú už za sebou cca 6000 km bez defektu, takže pohoda :y:

btw: tie dierky sú na identických miestach, takže to je to asi od výroby


Nevidel som tie dierky, takze nechcem mudrovat, ale ak je to to, co si myslim, tak vyrobcovia pneumatik robia taketo znacky na pneumatikach. Ked tie dierky zjazdite, tj nebude ich vidno, znamena to, ze je cas plast vymenit. Ucite nemaju ziaden vplyv na kvalitu plasta.
20.10.2011 - 18:03:12
00
yojo,mas pravdu.presne preto tam tie dierky su
20.10.2011 - 19:33:18
00
No presne mam tieto plaste-GP-4000S aj ja tak to som prekvapeny zeby mohlo bit nieco take od vyroby,pre mna bolo nemile prekvapenie dve jazdy a hned poskodene plaste zacal som podozrievat aj dodavatela z eshopu.Trocha mi odlahlo tak dufam ze to nebude na zavadu.Dik za reakcie.
20.10.2011 - 20:35:00
00
Pozri sa na bok plasta. Tam kde su tie bodky, by mala byt znacka TWI (tread wear indicator) alebo aspon sipka. Je tam preto, aby si to miesto nasiel aj ked uz budu zjazdene.
20.10.2011 - 22:14:33
00
keyboard_arrow_up