toz mam to na mojom krosovom biku ale zatial ziadna odozva , proste kolesa sa valia po starte trochu excentricky asi po 10 otackach sa to rozleje rovnomerne po celej dusi a potom to uz ani necitit , ono existuje este aj paska nad dusu od tej istej firmy (slime) ale ta je asi iba ano sirsie plaste(kross) a horaky , k plastovke od tufa som tiez dostal aj preventivny tmel a tak som ho preventivne (vypil :) ) nalial do duse ale tiez zatial ziadna odozva lebo som to mal iba na jednom 180km vyjazde a dosiel som v pohode. aaale mam skoro predrane michelinky a skusim tam dat toho preventivneho co mi ostalo (pol flasticky) a uvidime ci mi to pomoze :) (inak da sa kupit aj samotny tmel len potom treba vediet rozobrat ventilok -galuskovy a nie vsetky idu -musia byt spojene z dvoch casti a potom je to ok)
06.01.2012 - 20:08:29
00
Žiadna odozva ?? To akože si spokojný (alebo nie ?) :D a nemal si zatiaľ žiadny defekt ?? Pri rozbiehaní by mi to ani tak nevadilo, len aby to nebolo nejako veľmi cítiť pri jazde....napr. aby sa koleso nesprávalo inak (ale to by sa potom asi nepredávalo, že :D ). A nezalepí to z vnútra aj ventil ?? Dofúkam potom dušu v pohode ??

Jazdím len cestu ♥...

06.01.2012 - 20:21:04
00
Tufo tmel nefunguje v dusiach, takze netreba spekulovat nad nezmyslami...

The Revolution has begun...

06.01.2012 - 20:22:53
00
hej pisu to tam ale co uz ked ho mam aj tak zoschne nevyuzity :) uz ked si tu porad radsej dobry odolny plast proti prepichnutiu a kebyze drzi aj v zatackach tak to by bola vyhra :)
06.01.2012 - 22:36:11
00
zdravim, nechcem zakladat novu temu a nenasiel som to co potrebujem tak to hodim sem.
Idem kupovat nove plaste rozhodujem sa hlavne medzi
Grand Prix 4000 S
Pro3 Race od Michelinu
a este som vraj mal aj zvazit Michelin Lithion II
hladam plaste skor na trening ale z casu na cas aj na pretek
a cakam od toho nieco ako odolnost(opotrebenie, defekt) valivi odpor, a tak, ale to asi nebude tak velky rozdiel, ci sa mylim?
prosim poradte, alebo napiste link kde by som sa o tom dozvedel, dakujem
25.04.2012 - 21:09:29
00
ten lithion II si v mojom okoli dost chvalia ...
25.04.2012 - 21:39:53
00
lithionyII mám ale som nejazdil a mám nahodene aj grand prix ale black chily
tie conti už na omak su inde... ale aj cenou
25.04.2012 - 22:08:10
00
conti 4000s - cca 10 000 km a stále v poriadku, pro3 na druhom bicykli dtto, a dalšie 4 mám v zásobe...absolútna spokojnosť, lithion II som neskusal 8)

"I believe that pipe smoking contributes to a somewhat calm and objective judgement in all human affairs."
Albert Einstein

25.04.2012 - 22:27:22
00
Michelin Pro 3 Race sú OK, na zadnom teraz jazdím Speedium 2. Pre gramára trošku ťažšie, ale sú v pohode a na zadné stačia s prehľadom (rozdiel vo váhe nedokážem rozlíšiť okrem číslic na váhe). Len nekupuj Michelin Pro 2 Race z nejakého výpredaja. Pri nich som skoro zošalel a už som pozeral opäť na kevlarové "špeciály" (kedysi som jazdil Continental super sport 100 kevlar), pretože som mal počas roka 1 defekt na 700 km na 1 plášti. Čiže na dvoch kolesách raz za 350 km defekt. No hrôza. Nič horšie som nikdy nemal obuté či na cestnom či na horskom... Leteli do smetí veľkou rýchlosťou. :whew: Aj "majster" Michelin sa niekedy utne. :D
25.04.2012 - 22:45:32
00
vdaka za tak rychle odpovede, Breer po 10 000km na kolko % hodnotis opotrebenie, alebo celkovu zivotnost?
26.04.2012 - 17:17:27
00
continental gp4000s oproti M.lithion idú lepšie " pocitovo " . s defektmi som nemal problem ani pri L. a ani teraz s gp . obidva plášte sú držiaky , to znamená cca 7-8000 km . L. mali pre mňa dosť zásadný problém , za mokra to bolo na nich o držku , asi tvrdšia zmes . conti sú na tom o dosť lepšie .
ak chceš jazdiť aj závodne , choď do C. gp 4000 s .
26.04.2012 - 18:05:53
00
Zdravím!

Ja som sa rozhodoval medzi Continental 4000S a Vittoria Open Corsa Evo CXIII 290 TPI.
Zvolil som Vittoriu už len kvôli tlaku.Ten je 8-10bar.Neviem do kolko sa tlakuje Conti 4000S.A odolné su fakt dosť.Stalo sa my že som raz prešiel po železnom držiaku ktorý niekto stratil z vyfuku :-). Ani škrabanec,odniesol to len rafik.Tlakujem na 9,5bar pred vyjazdom.Zniesli aj 10bar.To bolo ine cafe.Kamienky lietali ako gulky.Mal som obavu že my ho raz roztrhne tak hranicu 9,5bar už neprekračujem.Su drahé,tiež som váhal ale teraz nelutujem.
26.04.2012 - 20:36:26
00
no ja mam vittorie rubino pro a mozem povedat ze zatial ani skrabanec a uz maju nejaku tu tisicku za sebou, ja si mozem dovolit az 13atm tlak ale to by som sa zacal bat o rafik skor a nie o plast :D
26.04.2012 - 21:19:18
00
Breer napísal:
conti 4000s - cca 10 000 km a stále v poriadku, pro3 na druhom bicykli dtto, a dalšie 4 mám v zásobe...absolútna spokojnosť, lithion II som neskusal 8)


teraz mam "skusobne" gp 4000s takze dufam cosi vydrzia, latku maju nastavenu vysoko v podobe vredestein fortezza-10000km a este neni zodraty
26.04.2012 - 22:01:33
00
mam tie lithion 2 sice mam na nich najazdene len 1000km ale som spokojny na to ze mam 95kg idu rychlo,defekty ziadne odporucam
na kolko maximalne sa mozu fukat tie GP 4000s ?

Čím premyslenejšie ľudia konajú, tým účinnejšie ich môže postihnúť náhoda.

26.04.2012 - 22:34:18
00
keyboard_arrow_up