nos im ultegru,a nevidel som rozdiel na kamaratovej dure,jedine hmotnostne,pytal som sa viacerych v robote dtto vidia rozdiel len v cene,ale 105,tiagra je uz podstatny rozdiel aj v mechanike a kvalite materialov,samozrejme vaha,ale povedzme si,tie komponenty musia vydrzat nieco,a pre amaterkov to staci,ale ak ma clovek prachy,tak si to kupi,tak ci tak
07.09.2012 - 11:44:09
00
tu som nasiel nieco : http://www.individual-bike.sk/catalog/2243/cestne-kolesa
07.09.2012 - 14:29:56
00
nevedel by niekto napísat rebríček komponentom od najslabších po tie najlepšie aby som mal ako taký prehlad kedže chcem kúpit nový cesták :)
07.09.2012 - 14:54:51
00
kup si poondene fulcrumy 7 alebo khamsiny..ja som ich mal a vydrzia vsetko. na trening ako stvorene a ani su neni najdrahsie. pomer cena/vykon je urcite najlepsi.
07.09.2012 - 18:35:30
00
JOFTY17 : SHIMANO: Sora, Tiagra, 105, Ultegra, Dura Ace
Campagnolo: Veloce, Centaur, Athena, Chorus, Record, Super Record
Sram: Apex, Rival, Force, Red
07.09.2012 - 18:37:33
00
Do Campagnola a SRAMu sa vôbec nevyznám, ale ak sa na mňa niečo nalepilo, tak-
Shimano:
2200/2300, Sora, Tiagra, 105, Ultegra, Dura Ace (+ elektronické Ultegra Di2, Dura Ace Di2)

Campagnolo:
Xenon, Veloce, Centaur, Athena, Chorus, Record, Super Record

SRAM:
Apex, Rival, Force, Red
07.09.2012 - 18:45:31
00
ked ratas stare Campy tak si este zabudol medzi Xenon a Veloce dat MIRAGE
07.09.2012 - 18:46:42
00
da sa urobit rebricek jednotlivych rad bez ohladu na vyrobcu?
07.09.2012 - 19:13:50
00
tiagra ti musí vydržať pri normálnom servise a zaobchádzaní pri bežnom nájazde 3-5tis km ročne pekných pár rokov
raz ročne vymeníš reťaz a kazetu za 40eur a raz za 3 roky pílu
07.09.2012 - 19:48:29
00
dakujem dosť mi to pomôže :)
07.09.2012 - 22:48:11
00
Shimano Deore náboje na horskom mi držia už viac ako 42 tis. km. Čistenie a premazanie raz za rok. Orech mi raz blbol. Vznikli v ňom "piliny" z rohatky. Po vyčistení funguje v poriadku. Cestné tiagry by ti mali zvládnuť oveľa viac. Pokiaľ ich budeš nastavovať bez vôle a následne rýchloupínak sťahovať prisilno a wapkovať, tak ich odfajčíš...

Prevody vymeníš po 30 alebo 45 tisíc km. Keď budeš točiť 3 reťaze (nie najmäkšie) po 5 tisíc km, tak to s prehľadom vydrží. (horský má asi tretinovú životnosť) Potom prevodníky, kazetu a reťaze vymeníš (nemusíš sa drbkať s ich meraním). Takto to robím na svojej Campe veloce z roku 2000, práve prežíva druhý cyklus (druhé prevodníky, reťaze C9 a kazeta). ;-)
08.09.2012 - 14:57:37
00
keyboard_arrow_up