Nie, neplatí to Livestrong. Platia to donori, ktorí by však tie peniaze radšej mali dať nadácii a nie Armstrongovi na najdrahšie hotely. Tá nadácia je veľmi kontroverzná... :-(
20.01.2013 - 10:53:34
Pre všetkých ôobhajcov" LA jedna správa o tom, že "čestní profíci" ešte existujú:

"Is winning all that counts? Are you absolutely sure about that?

Very little has been said about this…..On December 2, Basque athlete Iván Fernández Anaya was competing in a cross-country race in Burlada, Navarre. He was running second, some distance behind race leader Abel Mutai - bronze medalist in the 3,000-meter steeplechase at the London Olympics. As they entered the finishing straight, he saw the Kenyan runner - the certain winner of the race - mistakenly pull up about 10 meters before the finish, thinking he had already crossed the line.

Fernández Anaya quickly caught up with him, but instead of exploiting Mutai's mistake to speed past and claim an unlikely victory, he stayed behind and, using gestures, guided the Kenyan to the line and let him cross first.

Ivan Fernandez Anaya, a Basque runner of 24 years who is considered an athlete with a big future (champion of Spain of 5,000 meters in promise category two years ago) said after the test:
"But even if they had told me that winning would have earned me a place in the Spanish team for the European championships, I wouldn't have done it either. I also think that I have earned more of a name having done what I did than if I had won. And that is very important, because today, with the way things are in all circles, in soccer, in society, in politics, where it seems anything goes, a gesture of honesty goes down well."

He said at the beginning: unfortunately, very little has been said of the gesture. And it's a shame. In my opinion, it would be nice to explain to children, so they do not think that sport is only what they see on TV: violent kicks in abundance, posh statements, fingers in the eyes of the enemy ..."

Pre nespíkujúcich... Išlo o to, že pri pretekoch crosscountry španielsky bežec Iván Fernández Anaya bežal do cieľa pár metrov za Keňanom Abel Mutai. Keňan, mysliac si, že už je v cieli, zastavil cca. 10m pred páskou. Keď to Španiel zaregistroval, zastal za ním a gestami ho nabádal, aby šiel ďalej. Týmto gestom sa obral nie len o víťazstvo, ale aj o miesto v Španielskom tíma na blížiacich sa ME. Podľa jeho slov tak urobil preto, že v dnešnej dobe už nie je vidieť úprimnosť, a to nie len v športe, ale aj v spoločnosti, či politike. Je len škodou, že o tomto čine sa veľa neinformovalo...
20.01.2013 - 18:56:21
Viem, že aj Armstron počkal Ulricha, keď na TdF 2001 spadol. Len netuším, prečo tak urobil pri svojej silnej túžbe víťaziť, keď sypaním len "vyrovnával silu štartovného poľa". :)
20.01.2013 - 19:08:16
Pretoze Ulrich nesypal.
20.01.2013 - 19:11:13
Veď to, že on dobre vedel, že má lepši matroš, a že ho bezpečne dá. :)
20.01.2013 - 19:13:09
raz cakal jeden, potom sa vymenili...
20.01.2013 - 19:27:04
bývalý východný nemec a že nesypal...ta to si ma rozosmial až som si čvirkol do slipoch
20.01.2013 - 19:45:01
Ironia, nepoznas?
20.01.2013 - 20:15:22
ak to tu už bolo tak sorry

Prílohy:

Tour_de_France.jpg
Tour_de_France.jpg 52.84 KiB thumb_up0thumb_down

20.01.2013 - 21:31:21
Uvidime o par rokov ako budu vyzerat terajsie posledne roky :D Zeby Andy nesypal, ked Frank ano? Sice mam Frooma rad, tak tiez o nom pochybujem (Tour, potom Vuelta, iked tam mal problemy).
20.01.2013 - 22:03:39
Bobby Julich - priznal doping, Joseba Beloki - podozrivy v Puerte (oslobodeny, ale vsetci vieme ako sa tam zametalo, takze podla mna jasny doping), Fernando Escartin - Kelme malo systematicky timovy doping v tych casoch, takze viacmenej jasne ze ich top jazdec bol nasypany :) To pole je pekne cervene hh
20.01.2013 - 23:05:18
inak ked to tu tak citam mam pocit ze poniektori beru ten doping ako keby to bol druhy motor bikera. moj nazor je ze k dosiahnutiu titulu TDF (a nie to este 7) ma uzivanie dopingu oproti skutocnej fyzickej a psychickej pripravenosti dost daleko.
21.01.2013 - 08:11:09
To je pravda ze to nie je vsetko, potom by o titul realne bojovalo ovela viac jazdcov nez len spicka :)
na druhu stranu nadopovany (EPO/testo level z konca 90. rokov) priemerny jazdec porazi top jazdca, ak je cisty, viacmenej bez problemov, aj na TdF ...
21.01.2013 - 08:20:15
k tomu máš aj nejaké podklady, alebo je to Tvoj názor?
21.01.2013 - 08:35:42
pro tour timy budu vzdy o krok pred dopingovymi komisarmi
21.01.2013 - 10:55:56
keyboard_arrow_up