Dve kilá "mŕtvej váhy", think about this and about the weight of profi setups.
Čiže, viete postaviť 5kilový
bike s danými kompošmi, ale bez motora?
Pretože "za doby ticha" veziete mŕtvu hmotnosť. Nehovoriac o tom, že podozrivé zrýchlenia sú ... podozrivé.
Jediná šanca by bola zbaviť sa toho desivého battery packu. Lenže všetci vieme (Di2), akú asi baterečku vieme narvať do rámu a opakujem, nie je nič hmotnostne efektívnejšie ako Li accu.
Áno, 30-50 W prípomoci by bolo dosť. Tak vezmite battery pack zo
svetla (4 LiPO accu) a vybíjajte ich cez 30 W záťaž, koľko dajú... a nezabudnite ich zapojiť paralelne, nech máte aspoň hmlistú šancu tých 30 W naskladať (odhadom budete potrebovať asi 3 A).
Inak by možno bolo zaujímavé vypočítať, aká asi prípomoc by mohla vyhrať akú "vzorovú etapu" a potom sa hádať, či by taký divajs mohol vôbec byť efektívny. Inak za etalón použiteľnosti treba brať až
ebiky "as they're" což je IMO dostatočne výpovedne hodnotné. TO bolo totiž myslené (
vraj či
aj) ako "prípomoc na zrovnanie výkonu".
Prípomoc kde keď prípomociarovi odíde batt tak zostane in the middle of nowhere s 2x ťažšou kravou než akú je schopný normálne hnuť

ako ukázal aj jeden zážitok tuná nášho instantného Spasiteľa
