Zaujímavé je , že Peter na svojom biku nepoužil ani kotúčové brzdy ani elektronický radiaci systém.
Veď sa razí myšlienka , že práve na závody tohto typu by mali byť vhodné práve kotúčové brzdy .?!
Či nie je to celkom tak pravda?
Dokonca ani elektronická Dura , ktorú inak používa si nenašla miesto na jeho biku v tak dôležitom preteku ?!!
10.04.2018 - 13:16:12
00
Žiadne kopce a v princípe sucho, načo by mu boli kotúče? A myslím, ze radenie sa mu tam už raz pokakalo, tak asi preto.
10.04.2018 - 13:20:20
01
Ako som počúval chlapcov z GCN, kotúče na cesťákoch môžu drhnúť, preto je hack použiť strmene XTR, ale aj tak to nie je prave orechové, keď ťa to brzdí o 1 W. Mechanické čeluste vieš v prípade núdze doladiť uvolnením napínacej skrutky. A na kockách keď sa ti náhodou rozpojí Di2 kábel, tak si dokvaltoval.
Proste Peťo išiel na istotu, nechcel riskovať.
10.04.2018 - 13:28:55
00
Je blbost myslieť si, že Di2 sada je nachylnejsia na otrasy ako mechanicka?? Ale predpokladam, ze asi vela pretekarov jazdi P-R na elektronike....Asi vsetci okrem Sagana :)....A preto Sagan vyhral..Tajomstvo uspechu odhalene...
10.04.2018 - 13:30:09
00
Jezus Napríklad.... :D

Prílohy:

2833gl.jpg
2833gl.jpg 136.71 KiB thumb_up2thumb_down

10.04.2018 - 13:30:28
07
ak by sa chcel niekto bavit tu je v najvyssom rozliseni ake som na nete nasiel :)

dsocdn.akamaized.net
10.04.2018 - 13:41:27
01
Konecne video ako si vystrelil z toho, ktory mu odovzdaval kocku :D
https://www.facebook.com/globalcyclingnetwork/videos/1880393531981238/
10.04.2018 - 13:48:32
04
slobodaj napísal:
Zaujímavé je , že Peter na svojom biku nepoužil ani kotúčové brzdy ani elektronický radiaci systém.
Veď sa razí myšlienka , že práve na závody tohto typu by mali byť vhodné práve kotúčové brzdy .?!
Či nie je to celkom tak pravda?
Dokonca ani elektronická Dura , ktorú inak používa si nenašla miesto na jeho biku v tak dôležitom preteku ?!!

Skus vymenit na cestaku koleso s pevnou oskou a potom s QR upinakom. Strata minimalne snad 10 sekund pri pevnej oske. To je odpoved, preco kotuce neprichadzaju do uvahy ak chces ist na vitazstvo. Mozno keby bolo mokro a blato, tak tie sekundy pri pripadnej vymene kolesa aj risknu, kedze lepsia davkovatelnost na vode / blate je dolezitejsi benefit (mensie riziko padu), ale za sucha by to bola hlupost.
10.04.2018 - 14:14:06
00
Navyse v pripade defektu mozes brat hocikaje koleso aj od neutralneho vozidla, nemusis cakat na svoje.
10.04.2018 - 14:21:42
01
No ak neutralna podpora nevozi kotucove kolesa, tak o dovod viac. Toto nesledujem, ale tak nejak som predpokladal, ze ak sa povolia kotuce, tak neutralna podpora bude mat aj aj. Snad aspon na ceste je jeden standard pevnych osiek a nie ako tie sracky pri MTB...
10.04.2018 - 14:30:20
00
Na Strade Bianche chčalo a bolo blato a napriek tomu tam kotúče skoro nikto nemal, je to asi tou stratou pri výmene, kedže 10 sekúnd naviac môže byť rozdiel medzi dotiahnutím danej skupiny a odpadnutím
10.04.2018 - 14:36:18
00
Jasper Stuyven skoncil 5. na PR a mal kotuce
Phinney na kotucoch skoncil 8.

celkovo asi 5 stajni viezlo kotuce (bicykle cannondale, trek, wilier, ktm, giant)

edit: doplnenie


Naposledy upravil kimlo dňa 10.04.2018 - 14:43:42, celkovo upravené 1 krát.

10.04.2018 - 14:37:06
01
A mal defekt pocas poslednych 65 km ked sa to zacalo trhat a zacalo sa nastupovat? Pochybujem...
10.04.2018 - 14:39:03
00
Hack3r napísal:
ak by sa chcel niekto bavit tu je v najvyssom rozliseni ake som na nete nasiel :)

Riadneho spaniela tam ma nahodeneho :)
10.04.2018 - 14:43:38
01
....Niki si len overoval informáciu.

Prílohy:

styby+niki.jpg
styby+niki.jpg 807.75 KiB thumb_up0thumb_down

10.04.2018 - 14:44:37
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up