Hosť napísal:
tak majster 23ky prisiel o zlato nakoniec...

https://www.facebook.com/22186054270/posts/10158093698129271/


...vieš to pridať aj pre tých , čo nemajú Facebook ? Diky
27.09.2019 - 21:14:56
01
nevim či za lepkavý bidon alebo čo?
27.09.2019 - 21:17:11
00
No podla videa na FB tam bol aj lepkavy bidon, aj vyvazanie za autami. Ale, bolo to vyse 120 km do ciela a asi padol a chcel sa vratit do balika. Neviem, ale ak bol disknuty na zaklade toho, co bolo videt na videu, pride mi to dost nespravodlive.
27.09.2019 - 22:09:29
01
no tahal sa dost dlho za autami, nebyt tych aut nedotiahne sa asi do pelotonu...tak asi preto a Ramon1 skus takto:

27.09.2019 - 22:10:21
00
https://www.cyclingnews.com/news/eekhoffs-agent-threatens-legal-action-after-rider-is-stripped-of-world-u23-title/
27.09.2019 - 22:52:42
00
Je to blbosť. Takéto doťahovanie je bežné. A bolo to 120 km pred cieľom, čo je úplne irelevantné. Nechať pretekára vyhrať a po hodine DSQ. Podľa mňa EPI fail...
28.09.2019 - 08:05:35
07
Presne tak, keď ma technický problém, tak to by mali povoliť..
28.09.2019 - 08:15:57
00
Problémom je tá nekonzistencia trestov. Niekomu sa prepečie to, za čo iný dostal trest. Zákonite sa ten potrestaný potom chytí ačohentizmu.


Mali by to upresniť a následne už striktne presadzovať.
28.09.2019 - 08:29:13
01
A k tomu tahaniu. Keď ide za autom ok.ale keď ide po boku tak tam je práve najväčší odpor. Fakt choré keby 30km pred no ok. Ale 3h pred je to fajt chore . Ved za tym autom nejde 100w . Hazard pravda.
28.09.2019 - 08:32:46
00
Keď ho chceli riešiť, mali ho riešiť hneď a nie v cieli. 120 km pred cieľom mali dosť času rozhodnúť. Druhá vec je že nevieme či je to len za tie veci z videa, alebo tam bolo aj niečo viac.
28.09.2019 - 08:38:34
00
no UCI sa isto nerozhodovala len na zaklade toho videa...daju sa najst vyjadrenia, ze siel za autom cez 100 kmh a do kopca tiez vyrazne rychlejsie nez ostatni na zaklade GPS dat...smola no
28.09.2019 - 08:40:34
00
aj na dedinskych pretekoch je pravidlo ze ak dake protesty tak do par minut po skonceni, potom uz smola. a najskor sa vsetky protesty poriesia a az potom sa vyhlasuju vitazi

toto tu asi talian zaloval a tak to museli riesit. to je podobne ako s parkovanim u mna pri robote. kazdy parkuje kadeteade po trave a policia to neriesi. osobne mi to povedali ze sami od seba to neriesia lebo vedia aka je tam tlacenka. ale ze ked ich dakto zavola tak to musia riesit a davat pokuty atd
28.09.2019 - 10:11:13
00
slavomirk napísal:
A k tomu tahaniu. Keď ide za autom ok.ale keď ide po boku tak tam je práve najväčší odpor. Fakt choré keby 30km pred no ok. Ale 3h pred je to fajt chore . Ved za tym autom nejde 100w . Hazard pravda.


100 W určite nie. Vlani som v preteku šiel po defekte za autom. Vo vetre a v mierne stúpavom profile s menšími rampami. NP 270 W a pulzy 100 % LTHR. A po dobehnutí balíka NP 190 W a pulzy 88 % LTHR.

Prílohy:

po defekte za mechanickým autom.PNG
po defekte za mechanickým autom.PNG 77.23 KiB thumb_up0thumb_down

po dobehnutí balíka.PNG
po dobehnutí balíka.PNG 74.11 KiB thumb_up0thumb_down

28.09.2019 - 10:16:24
00
Zas ale. Ked sa na takéto niečo podobné príde aj po čase zrejme by bola hanba nechať majstrom sveta niekoho, kto sa ťahá za autom, vezie sa v aute, ...

thumb_up0thumb_down
28.09.2019 - 11:11:24
00
Petova masina na zajtra. Je to dost tmave ale vyzera to ako mechanika a kompakt prevodniky?

Edit: tak nie, asi elektrika na riaditkach

Prílohy:

FB_IMG_1569663331731.jpg
FB_IMG_1569663331731.jpg 166.71 KiB thumb_up3thumb_down

28.09.2019 - 11:36:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up