je mozne ze iebol do fajnej jamy niekde predtym, tak to video nie je celkom objektivne :) hento by sa mu len tak na kockach nestalo
18.04.2022 - 15:04:34
00
Šťastie v nešťastí . Na prednom by to neustál
18.04.2022 - 16:23:22
00
no to je tak ked sa trepu cestakom mimo asfaltu :)
18.04.2022 - 18:17:58
01
Dylan van Baarle včera. 256 km, 5:37 hod, P 316 W, NP 351 W, 4,5 W/kg, /od ostrého štartu do cieľa/

Prílohy:

Roubaix 2022.PNG
Roubaix 2022.PNG 89.57 KiB thumb_up1thumb_down

víťaz Roubaix 2022, od ostrého štartu do cieľa.PNG
víťaz Roubaix 2022, od ostrého štartu do cieľa.PNG 135.92 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2022 - 20:16:20
03
6400kj to je koľko údeného so šalátom huspeniny a punčaku.
18.04.2022 - 20:38:13
01
7000kcal mrte majonezaku 😁
18.04.2022 - 20:50:08
01
ešte pre porovnanie z ročníka Roubaix ked vyhral Sagan, druhý Dillier, P 320 W, NP 347 W, 4,6 W/kg /od ostrého štartu do cieľa, 256 km/, váha van Baarle 78 kg, Dillier 75 kg, Dillier bol podstatnú časť z 256 km v úniku - 5 hodín

Prílohy:

ešte pre porovnanie druhý na Roubaix 2018, víťaz bol Sagan.PNG
ešte pre porovnanie druhý na Roubaix 2018, víťaz bol Sagan.PNG 89.5 KiB thumb_up0thumb_down

Heart Rate Dillier.PNG
Heart Rate Dillier.PNG 56.54 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2022 - 20:57:20
01
zaujimave, ze vysledky hovoria o case vitaza 5:37:00
18.04.2022 - 21:36:37
00
Rozdiel zrejme bude v slávnostnom a ostrom štarte, ktorý bol cca 5 km za slávnostným a teda aktivitu pustil od slávnostného štartu...
18.04.2022 - 21:48:35
02
výsledky sú od ostrého štartu do ciela, van Barle spustil Garmin Edge 1030 na slávnostnom štarte, potom stlačil lap na ostrom štarte a stop v cieli, teda má na budíku tiež aj 5:37 aj 5:52 hod.

Prílohy:

výsledky sú od ostrého štartu do cieľa.jpg
výsledky sú od ostrého štartu do cieľa.jpg 107.95 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2022 - 21:52:16
10
Pekný rozdiel medzi P 316 W, NP 351 W Baarleho. Ukazuje to dynamiku s množstvom nástupov zo sedla .
19.04.2022 - 08:59:13
00
hlavne ale o jeho víťazstve rozhodol mnohohodinový top diesel na rovine, ten den najlepší najmä v záverečnej hodine ked superťahom v sedle odišiel mnohým ktorí ho skúšali stiahnuť zbytočnými nástupami zo sedla - zas máš skreslené predstavy o realite, objektivite, v závere rozhodol hodinový FTP výkon, nie niekolko sekundové nástupy velkým výkonom zo sedla, MVDP , ... mali rozhodne väčší výkon pri nástupoch zo sedla ale proti top dieslu - lepšiemu výkonu v sedle Baarleho im neboli tieto nástupy nič platné

rozdiel P a NP nehovorí o veľkom počte jeho nástupov zo sedla ale o veľkom počte striedaní dlhších úsekov menším výkonom /jazda v balíku zväčša po asfalte/ trate v sedle s niekoľko minút trvajúcimi intenzívnymi úsekmi na pavé tiež v sedle, tiež to ukazuje na veľký rozdiel menšieho výkonu v prvej tretine, polovici pretekov oproti druhej veľmi intenzívnej časti


Naposledy upravil ivan dňa 19.04.2022 - 13:26:46, celkovo upravené 1 krát.

19.04.2022 - 13:02:12
04
Sego napísal:

3 kg váhy naviac po zime urobia svoje. :D
19.04.2022 - 13:17:37
00
https://www.cas.sk/clanok/2668785/fanusikom-dochadza-trpezlivost-kupa-sagana-bola-velky-omyl/

to máte za to že ste mu od zeleného stola zabránili v 2017 získat šiesty zelený dres po sebe, karma, za blbost sa platí - vysokým platom :D, sa mu nečudujem že sa mu pre francúzov nechce moc vyhrávat :D
19.04.2022 - 14:48:54
02
ivan napísal:
hlavne ale o jeho víťazstve rozhodol mnohohodinový top diesel na rovine, ten den najlepší najmä v záverečnej hodine ked superťahom v sedle odišiel mnohým ktorí ho skúšali stiahnuť zbytočnými nástupami zo sedla - zas máš skreslené predstavy o realite, objektivite, v závere rozhodol hodinový FTP výkon, nie niekolko sekundové nástupy velkým výkonom zo sedla, MVDP , ... mali rozhodne väčší výkon pri nástupoch zo sedla ale proti top dieslu - lepšiemu výkonu v sedle Baarleho im neboli tieto nástupy nič platné

rozdiel P a NP nehovorí o veľkom počte jeho nástupov zo sedla ale o veľkom počte striedaní dlhších úsekov menším výkonom /jazda v balíku zväčša po asfalte/ trate v sedle s niekoľko minút trvajúcimi intenzívnymi úsekmi na pavé tiež v sedle, tiež to ukazuje na veľký rozdiel menšieho výkonu v prvej tretine, polovici pretekov oproti druhej veľmi intenzívnej časti

Presne som vedela kto sa ozve ako prvý :lol: Samozrejme, že keď sa mu podarí odísť zo skupiny tak musí ísť vysoký konštantný výkon. Ale bez schopnosti pochytať nástupy a potom si sám nastúpiť a zrýchliť, aby sa odpútal zo skupiny by mu bol samotný diesel nanič.
19.04.2022 - 15:30:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up