Samozrejme pokial by to bolo po malo km. A mi nehovor že po 10 000km s autom by si nešiel do servisu.
08.12.2013 - 22:00:07
01
fofo: Toto povieš v dobe kedy má väčšina nových aút prvú servisku po 30tisicoch? :D
jaro: Ano, ten rám bol určený práve pre to čo potrebuješ, ak od toho nemáš očakávania, že to bude dlhodobo dobre fungovať. Niekde sa totiž tá cena musí prejaviť. Inak tak ma napadlo- nedalo by sa to puzdro vymeniť za ložisko s rovnakými rozmermi?
08.12.2013 - 22:14:09
00
to e uplne jedno či 10 000 alebo 30 000, to mi chceš povedať že Jarove 4000km je vela ? Som obchodnik tak tomu trošku rozumiem. Keby že to rozbijem nepoviem nič. Ale to je to že večšina obchod. vyskladá lacný bicykel a potom nechce prijať reklamaciu. :(
08.12.2013 - 22:26:21
00
reklamaciu coho? ze si jazdenim nieco zodral?, keby to vahadlo napr. prasklo tak to je na reklamaciu. Ale toto je bežna vec asi ako zjazdeny plášť a vyťahaná reťaz.
08.12.2013 - 22:31:39
00
To že si to tak skoro opotreboval znamena že je to blato. nebudem sa s tebou hadať na tejto stranke ale ti garantujem že by som to s teba dostal / vareklamoval / :D
08.12.2013 - 22:37:43
00
Pozri sa nechcem byť na teba zlý, ale keď sa ty nazývaš obchodníkom, tak sa ani nečudujem že vôbec takáto téma vznikla.
08.12.2013 - 22:46:18
00
Ja som tu temu nezaložil a len som chcel pomocť pri riešeni problemu a povedať svoj názor. Ale keď ti vadi názor obchodnika tak potom sory plať za každu blbosť aj keď to bude na reklamaciu. Mam pocit že patriš k tej firme DEMA ak sa tak urputne biješ so mnou.
08.12.2013 - 22:54:18
00
Samozrejme pokial by to bolo po malo km. A mi nehovor že po 10 000km s autom by si nešiel do servisu.


ak najazdis autom 10tis rocne tak stoji za uvahu si kupit nieco stare ojazdene, alebo si auto nekupovat vobec. je to take tvrdenie na odlahcenie tejto temy, ale kusok pravdy v nom bude.
08.12.2013 - 22:57:49
00
Ja sa nebijem za túto značku ale za tie hlúposti čo si napísal. To že podáš reklamáciu niečoho, čo opotrebuješ je síce fajn, predajca tú reklamáciu musí prijať a riešiť, no má právo ju zamietnuť ako nedôvodnú ak ti preukáže, že daná vec podlieha bežne opotrebeniu. Je to jasne napísané aj v záručných podmienkach ktoré sú súčasťou brožúry so záručákom k bicyklu.
A nejaký údaj o kilometroch tu už vôbec nespomínaj lebo je to veľmi diskutabilný údaj nakoľko si tie kilometre mohol najazdiť v ťažkom teréne, blatistých/prašných podmienkach alebo na suchom asfalte.
Rovnako to je aj s batériami, je na ne 12mesačná záruka, ktorá sa nevzťahuje na opotrebenie. A rovnako niekto dokáže baterku vymrdať za pár týždňov, inému sa to nepodarí ani za celú životnosť výrobku.
Ale späť k bicyklom- ako som hovoril ten rám nie je žiaden high end, očakávajú sa tým pádom aj menšie nároky na výdrž, kupujú si to ľudia, ktorí nepotrebujú drahý bicykel na to svoje rekreačné sem-tam jazdenie, a tiež sa nevyznajú do tejto problematiky. A zase sme pri cene- šetrí sa vždy tam kde to nie je vidieť. V tomto prípade práve tu. Neriešila sa nejaká výdrž, ale efekt. Funguje to a je to konštrukčne jednoduchšie a tým pádom aj lacnejšie. Dôvody toho, prečo je to "blato" iste sú, v prvom rade sa jedná o zmenšenie opotrebenia niečoho tažšie zohnateľného vyžadujúceho určitú nemennú pevnosť (čap, skrutka) na úkor inej veci, ľahko vymeniteľnej, dostupnej.
08.12.2013 - 23:16:28
00
jaro1 Preco si vlastne reklamaciu zacal riesit s lokalnymi predajcami a nie cez eshop, kde si to kupoval, pripadne priamo s distributorom/vyrobcom? Teda nie ze by to malo vplyv na vysledok reklamacie, len takyto pristup z tvojej strany sa mi zda divny. Pozitivne ma prekvapilo, ze lokalny predajca to vobec bol ochotny s tebou riesit.
08.12.2013 - 23:44:22
00
Palo 1707 posledný krát . Takže podľa teba sa držať hesla ,,čo tu otravuješ stou Reklamaciou, čo by si chcel za tie peniaze ?"
09.12.2013 - 00:02:50
00
Vážení páni.
O tom, či sa na danú závadu vzťahuje, alebo nevzťahuje záruka, rozhoduje určená autorita. Je to obvykle autorizovaný servis, prípadne súdny znalec v danom odbore. Určite to však nie je predajca. Toľko k mudrovačkám: "čo by si chcel za tie peniaze", alebo: "toto je bežné opotrebenie"
Ešte treba uviesť, že dôkazné bremeno je prvých 12 mesiacov na predajcovi/výrobcovi a druhých 12 mesiacov na spotrebiteľovi.

Ešte mi v danom prípade chýba info o administratívnom spracovaní. Teda či pri prijatí bol doklad o tom čo bolo predmetom reklamácie. A takisto z druhej strany informácia, či bola reklamácia uznaná a ak áno, ako bola vyriešená. O tom musí byť tiež písomný záznam.
09.12.2013 - 00:26:20
01
Konecne prispevok k veci.

Vsak ked reklamujem nieco, vyplnam reklamacny protokol:
"Vyrobok ABC po X mesiacoch pouzivania vykazuje nasledovnu vadu...".

Ked sa vyrobok vrati tak snad s nejakym vyrozumenim:
- "Zavada odstranena vymenou dielu HGJ"
- "Vyrobok bol otestovany na danu vadu. Zavada sa neprejavila."
- "Popisovany problem je vysledkom bezneho opotrebenia a zaruka sa na neho nevztahuje."

Samozrejme ked clovek caka 30 dni len na to, aby mu vratili vyrobok v rovnakom stave ako ho poslal (t.j. nic nerobili, ziadne diely neobjednavali a pod.) je to minimalne neseriozne (aj ked v sulade so zakonom).
09.12.2013 - 00:48:23
01
Keď tak pozerám na tie púzdra, zdá sa mi ako keby tam boli lisované. Či? Napr. ako puzdra tlmičov.
Ja len tak či sa tie púzdra nedali kúpiť ako samostatný diel? Alebo ak je to z bronzu tak zaniesť šikovnému sústružníkovi a za jedno doobedie nemá čo robiť.
09.12.2013 - 13:24:36
00
Určite sa tie puzdra dajú kúpiť, ale aj vyrobiť, na sústruhu to je otázka pár minút. Výmena tiež, možno je ešte menej náročná ako výmena ložisiek v ráme, nakoľko toto sa môže kludne vyraziť von a nehrozí pri tom rozpadnutie.
09.12.2013 - 15:55:21
00
keyboard_arrow_up