Na BD som reklamoval krivú os, ktorú bez pomoci kladiva nešlo demontovať - https://www.mtbiker.sk/forum/post1427731.html#p1427731 do reklamácie som poslal foto s oskou priloženou na vinkel, os si vypýtali poslať späť a obratom poslali novú, pre zmenu značkovú Syntace, ktorá sedí v náboji ako riť na šerbel :) celé to trvalo 10 dní
15.11.2018 - 14:42:22
01
Postovu navratku "zadarmo" generovali? Mne nechceli ani ked mi poslali zly tovar (zly rozmer tlmicu, na baleni bol uvedeny korektny, ale vnutri nieco ine. Zrejme chyba tych, co im rozoberaju Cube ramy :) ) a navratky som sa dozadoval.
Slovenska posta - cele zle, male baliky/listy do nemecka nepozna.
Poslane za 10Eur cez DHL ServicePoint https://www.dhlparcel.sk/sk/pre-vas/poslat-zasielku/ako-poslat-zasielku-eol.html , ktory mam dokonca blizsie ako posta a nemusel som generovat stitky (aj ked neskusenej babe v obchode to trvalo vecnost). Nechcelo sa mi cakat na vyzdvihnutie kurierom - aj to ponukaju za tu istu cenu.
BD preplatilo naklady dorucenia obratom za 1-2 dni (poslal som sken faktury). Spravny tovar uz nemali a tak poslali trochu neskor peniaze za tovar spat.

Dorucuju inak velmi rychlo - 3 pracovne dni. S tym spokojnost.
15.11.2018 - 14:55:09
00
Áno, dostal som od nich návratku na odpovedný ERS balík. Za dva dni bola u nich a novú poslali v utorok a dnes som montoval :)
15.11.2018 - 16:17:58
00
Tak to potom ten, co mal moj case bol naozaj nejaky jednoduchsi, alebo extremne pretazeny - pytal sa dokola na to iste. Mal som z neho zly pocit a myslel som si, ze je to systemovy pristup k ludom z CEE.
Ten druhy, co potom odpisal, ze posielaju peniaze za postovne mal uz zdvorilejsiu a jasnejsiu komunikaciu, hned iny dojem.

Celkovo mam pocit , ze pre vychod len odstrihli moznost generovat navratku pri reklamacii a vobec neupravili procesy v informacnom systeme, ktore su preto nedokonale a vsetko sa musi riesit mailom. Cele zle.
Napr. dealextreme ma riesenie issues priamo online a prehladne na webe, ziadny mail - a tak to ma byt.
15.11.2018 - 16:29:19
00
Za posledny polrok som u nich reklamoval ci vracal tovar dvakrat, s return label nebol ziaden problem, vzdy prisiel obratom ...
17.11.2018 - 08:17:19
00
Čaute, mam v pláne objednať odtiaľ tovar crankbrothers stamp3ky, prilba IXS trail RS EVO, tmel, páska do ráfika, minerálny olej a drobnosti objednávka vo výške 258, mam v pláne to zaplatiť kartou bude tam nejaký problém ? Do svojho paypal účtu sa nedostanem nepamätám si heslo a mam tam zaregistrované číslo ešte z Anglicka takže nesplním minimálne 2 typy overenia. Ako dlho trvá zvyčajne dodávka ak to objednám napríklad ešte dnes? Odporúčate mi poprípade iný spôsob platby? Ďakujem
22.02.2019 - 16:39:31
00
Kartou v pohode. Je to ochranene a bezpecne. Ak objednas dnes a tovar maju skladom tak do stredy max stvrtka to mas doma. Ja som minuly vikend objednaval nejake veci a vcera mi to doslo. Balia naozaj kvalitne
22.02.2019 - 19:32:13
01
platba kartou je safe. Pri nedodani tovaru staci vyplnit reklamaciu v banke. Nedavno som riesil problematicky nakup z aliexpressu v hodnote 300e, kde niekolkomesacne dotahovanie sa s cinanmi neviedlo nikam, tak banka mi do 6dnich vratila peniaze.
22.02.2019 - 19:48:17
02
V pondelok pred 12tou objednane príde to do piatka? Všetko mali na sklade, zvolil som DPD
26.02.2019 - 23:15:11
00
zalezi na tom, kedy to odoslu ...
27.02.2019 - 07:22:43
00
... a akym sposobom si zaplatil.
27.02.2019 - 07:24:27
00
ja som objednaval v nedelu, momentalne balik cestuje po Nemecku. Predpokladam, ze doruceny bude v piatok
27.02.2019 - 07:48:59
00
Bruco napísal:
... a akym sposobom si zaplatil.

PayPal
27.02.2019 - 07:59:35
00
A uz ti prisiel mail, ze to davaju DPD aj s trackovacim cislom?
27.02.2019 - 08:29:43
00
Ešte nie predpokladám že to dôjde dnes
27.02.2019 - 09:22:10
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up